
Καινούργιο αμάξι και τρίζει; Κι εσύ τι κάνεις;
Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2025
Οι θόρυβοι από τριγμούς είναι οι πιο ενοχλητικοί, σε παλιά αλλά και καινούργια.
Οι τσιμούχες στις πόρτες και τα πλα...

Οι θόρυβοι από τριγμούς είναι οι πιο ενοχλητικοί, σε παλιά αλλά και καινούργια.
Οι τσιμούχες στις πόρτες και τα πλα...

Προτάσεις για φορολόγηση της χρήσης του δρόμου με το μέτρο γίνονται στην Ευρώπη.
Πληρώνουν περισσότερο όσοι χρησιμο...

Τα γενικά συνεργεία κάνουν όλες τις επισκευές σε ένα σημείο συγκεντρωμένα.
Τα συνεργεία φρένων κάνουν μόνο φρένα κα...

Η βελτίωση στο αυτοκίνητο δεν είναι μόνο για περισσότερα γκάζια.
Μικρές επεμβάσεις στο αυτοκίνητο κάνουν μεγάλη δια...

Οι πρώτες εικόνες της ερχόμενης Neue Klasse 3αρας δείχνουν μια μάσκα χωρίς τη γρίλια.
Η iΧ3 παρουσιάστηκε με την γρ...

Δεν είναι το καλώδιο φόρτισης που θέλουν να εξαφανίσουν οι κατασκευαστές.
Η απόσταση από την άσφαλτο και η ταχύτητα...

Η Ελλάδα παραμένει ουραγός στη χρήση παιδικού καθίσματος και στην ασφάλεια των παιδιών.
Ο ΚΟΚ λέει πως μέχρι 12 χρο...
Το Hyundai Coupe (GK) έχει το σωστό σχήμα και σχεδίαση για την κατηγορία.
Μέτριες επιδόσεις αλλά σπορ οδηγική εμπει...

Η Αθήνα του 2025 είναι μια πόλη σε μόνιμο μποτιλιάρισμα που κοστίζει 80–90 εκατ. ευρώ ετησίως.
Οι οδηγοί χάνουν 111...

Παράταση ζωής για Stelvio & Giulia μέχρι το 2028 δείχνουν τη «μεταβολή» στα ηλεκτρικά από την Alfa.
Οι μεγάλες ζημι...

Αναρωτιέσαι «που είναι η αστυνομία» όταν βλέπεις επικίνδυνη οδήγηση;
Το υλικό στην κάμερα του αυτοκινήτου σου μπορε...

Οι κινεζικές μάρκες στην «κόντρα» μεταξύ τους, φορτώνουν τα μοντέλα τους με περισσότερη τεχνολογία.
Η έξυπνη ανάρτη...

Με λίγα χιλιόμετρα οι φθορές είναι λιγότερες, ας είναι μια γενιά ακόμη πιο πίσω.
Μια νεότερη γενιά ακόμη και με περ...

Στα αυτοκίνητα 20+ ετών, η αξιοπιστία είναι ίσως το πιο σημαντικό.
Πολλοί θεωρούν τα παλιότερα ιταλικά και γαλλικά ...

Πολλοί λένε πως με τα αυτόματα κιβώτια οι νέοι οδηγοί δεν θα ξέρουν να οδηγούν.
Τα περισσότερα ηλεκτρικά μπορείς να...

Τα diesel μοτέρ είναι σημαντικά πιο ευαίσθητα στο καύσιμο σε σχέση με τη βενζίνη.
Το φίλτρο καυσίμου στα diesel πρέ...

Οι κάμερες μπαίνουν και σιγά σιγά αρχίζουν να λειτουργούν.
Διαβάζουμε παντού για πρόστιμα σε όλους και τεράστια πρό...

Το λογισμικό στα ηλεκτρικά αναβαθμίζεται μόνο του μέσω ίντερνετ.
Πολλές αναβαθμίσεις είναι συντηρητικές, άλλες προσ...
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.