
Τα facelift σκοτώνουν ή φτιάχνουν το μοντέλο;
Κυριακή, 26 Μαρτίου 2023
Η ανανέωση στα μοντέλα αυτοκινήτου, το facelift που λέμε στα ελληνικά, είναι πάγια τακτική των εταιρειών. Όμως κάποιες φορές, τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά. Γιατί;
|
Η ανανέωση στα μοντέλα αυτοκινήτου, το facelift που λέμε στα ελληνικά, είναι πάγια τακτική των εταιρειών. Όμως κάποιες φορές, τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά. Γιατί;
Επίθεση σε όλα τα ταμπλό, με κάθε τεχνολογία, και σε κάθε είδος λάτρη του αυτοκινήτου από τη Hyundai που δεν αστειεύεται.
Η Toyota έγινε συνώνυμη με την αξιοπιστία σε ό,τι αφορά τα συμβατικά αυτοκίνητο. Τώρα στο ηλεκτρικό της προσφέρει εγγύηση μπαταρίας για 1.000.000 χλμ..
Κάθε φορά που ένα μοντέλο τελειώνει, κάποιοι το κλαίνε. Σε άλλους πάλι, δε καίγεται καρφί. Εσύ σε ποια κατηγορία ανήκεις σχετικά με το τέλος του Audi TT;
Είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα ακόμη ένα προϊόν των κατασκευαστών ή μήπως παίζει κάτι άλλο;
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον σενάριο μιας ταινίας του Χόλυγουντ, αλλά μία υπαρκτή πραγματικότητα, ακόμα και στην καθημερινότητά μας. Ήδη λειτουργεί σε πολλούς «backoffice» & «logistics» τομείς διαφόρων κλάδων ακόμη και στην χώρα μας. Μα τι προβλέπεται για τον κλάδο του αυτοκινήτου;
Κάποτε πλήρωνες και με το παραπάνω για να πάρεις τον εξοπλισμό που θέλεις. Μήπως όμως η πολλή τεχνολογία πλέον έγινε βραχνάς, και θα ήθελες να μην την έχεις, ακόμη κι αν πλήρωνες για να τη βγάλουν;
Η επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων είναι γεγονός, ωστόσο οι απορίες παραμένουν, μαζί με το μούδιασμα των προηγούμενων ημερών. Τι άλλαξε; Ξεπεράστηκε ο κίνδυνος;
Αν ένα πράγμα έχουμε μάθει καλά, είναι πόσα χιλιόμετρα βγάζει το αμάξι μας με αναμμένο λαμπάκι. Ή όχι;
3 χρόνια από το πρώτο lockdown. Οι αλλαγές στη ζωή μας, στη καθημερινότητά μας, στις σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους, στην εργασία, σε… όλα άπειρες. Τι έχεις εσύ να θυμάσαι και ποιες οι σημαντικότερες στο τομέα «αυτοκίνητο»;
Μέχρι πριν λίγα χρόνια τα υβριδικά τα μετρούσες στα δάχτυλα του ενός χεριού και τα παρήγαγαν δύο-τρεις μάρκες. Όμως, τώρα έχουν μπει όλοι στο χορό των υβριδικών. Εσένα πώς σου φαίνεται αυτό;
Έντονα παράπονα για την τηλεοπτική μετάδοση και τις διαφημίσεις. «Το πιο βαρετό πρωτάθλημα όλων των εποχών» λένε οι fans. Χάλασε τόσο η F1 σε μια χρονιά ή φταίει κάτι άλλο;
Τα ελαστικά αυτοκινήτων έχουν να δουν τέτοιο άλμα στην τεχνολογία τους από τα ράντιαλ λάστιχα. Όμως τι είναι αυτό που αλλάζει, και πόσο το χρειάζεσαι αν δεν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ποια μοντέλα έχουν φάει «τσεκούρι» και από εκεί που τα ξέραμε και τα οδηγούσαμε, ξαφνικά έγιναν μόνο ηλεκτρικά, και έτσι τα «ξεχνάμε»; Και ποια από αυτά μας λείπουν;
Με τόσα ηλεκτρονικά και γκάτζετ στα αυτοκίνητα σήμερα, θα αγόραζες αμάξι με μόλις 2 χρόνια εγγύηση; Ή προτιμάς φίρμα που δίνει 5,6 ή και 7 χρόνια εγγύηση;
Όσοι οδηγούν στις πόλεις σίγουρα τους βλέπουν καθημερινά. Όχι δεν μιλάμε για όποιον «καβαλάει» μηχανή, αλλά για αυτούς με τα παπάκια και τα σκούτερ που οδηγούν σαν τους βασιλιάδες των δρόμων, κάνοντας ότι γουστάρουν. Υπερβολή των αυτοκινητάδων, ή αλήθεια;
Αν κάποτε τα «βρωμόγκαζα», η βελτίωση, η κουλτούρα και ο χαρακτήρας κάθε μάρκας έφτιαχνε οπαδούς, σήμερα τι μένει για να δηλώσεις πιστός μιας εταιρείας;
Ναι, εντάξει. Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ ήταν στα πάνω τους μια φορά κι έναν καιρό, όμως τα πράγματα άλλαξαν και για να «τραβάει» ένα αμάξι πλέον, ακόμα και SUV ή μικρομεσαίο hatchback, δεν χρειάζεται να είναι τουλάχιστον 1.600 κυβικά, αλλιώς είναι ψόφιο. Διαφωνείς;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2023 - autotriti.gr