
Μια από τις ομορφότερες Mercedes όλων των εποχών σήμερα «πιάνει» 6 εκατομμύρια
Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2025
Από τα πλέον ποθητά κλασσικά αυτοκίνητα σήμερα.
Με 5λιτρό μοτέρ σε σειρά και κομπρέσορα, απέδιδε 160 ίππους....
Από τα πλέον ποθητά κλασσικά αυτοκίνητα σήμερα.
Με 5λιτρό μοτέρ σε σειρά και κομπρέσορα, απέδιδε 160 ίππους....
1,5 λτ. με VTEC & turbο που «έβγαζε» 182 άλογα.
Με υψηλή συμπίεση για κινητήρα turbo....
250 ιταλικοί ίπποι στον εμπρός άξονα εν έτει 2002!
Εκπληκτική μελωδία του V6 3.2 λίτρων και ένα από τα ομορφότερα e...
2,5λιτρο 4κύλινδρο ατμόσφαιρα έως 235 άλογα.
Κόφτη λίγο πριν τις 8.000 στροφές....
Λατρεύτηκαν από όποιον τα οδήγησε, παρεξηγημένα από τους υπόλοιπους λόγω ακραίων ιδιοκτητών.
Πιο πολιτισμένο & με κ...
Το οικογενειακό Citroen που αντικατέστησε το ΖX και αντικαταστάθηκε από το C4.
Η… βασίλισσα της Βαβυλώνας στο στόλο...
Διάσημο για τον one of a kind κινητήρα του που «έκαιγε σαν φορτηγό»!
Μικρός, πολύστροφος με πολλά άλογα, αλλά ήθελε...
Tο «γαλλικό κλειδί», ξαδερφάκι του 2CV και του δικού μας... Pony.
Πήρε το όνομά του από ράτσα καμήλας γνωστή για τη...
Με 6 συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών στα Ράλι.
Σχεδιάστηκε από τον «θρύλο» Giorgetto Giugiaro....
Το αγωνιστικό Escort με προίκα πολλά μηχανικά μέρη από το θρυλικό Sierra.
2λιτρο turbo με 227 PS & 304 Nm ροπή που ...
Η πρώτη γενιά δεν ήρθε στην Ευρώπη και λίγοι το ξέρουν.
Το πρώτο ευρωπαϊκό Starlet ήταν πισωκίνητο & πούλησε τρελά....
Ένα από τα αγαπημένα οικογενειακά των Ελλήνων κλείνει τα 58.
12 γενιές από το 1966 έως σήμερα, με κινητήρες από 1,1...
Το πρωτότυπο φόραγε κινητήρα από σκαραβαίο με 25 άλογα.
Σχεδιάστηκε από τον γιό του Ferdinand Porsche, Ferry....
Το πρώτο Yaris σχεδιάστηκε από Έλληνα και σάρωσε τα βραβεία.
Η δεύτερη γενιά ήρθε το 2005 και είχε χώρους... Coroll...
Τη δεκαετία του `90 η Porsche είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Για να σωθούν οι Γερμανοί χρειάζονταν mainstream μ...
Η πρώτη C-Class γεννήθηκε πριν από 32 χρόνια.
Είχε χώρους και ήταν ασφαλής όσο κανένα άλλο....
Υπάρχει αυτοκίνητο που παράγεται με το ίδιο όνομα και χωρίς διακοπή για σχεδόν 90 χρόνια.
Πολλά αμερικάνικα, γερμαν...
Η πρώτη πραγματική Alfa «του λαού», βασιζόταν στην Alfasud.
Οι boxer κινητήρες και το «εύκολο στρίψιμο»....
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.