Η Σειρά 3 της BMW, εξοπλίζεται, πλέον, με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Σειρά 3 της BMW, εξοπλίζεται, πλέον, με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού.

Δοκιμή: BMW 316i

58.547 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2013)

Συνδυάζοντας τη μεσαία μπερλίνα της με τον σύγχρονο 1.600άρη turbo κινητήρα βενζίνης, για πρώτη φορά στην ιστορία του κωδικού, η BMW 316i είναι αυτή που θα θέλαμε πάντα.

+ Κινητήρας 
+ Οδική συμπεριφορά 
+ Ποιότητα κατασκευής 
- ¶νεση ανάρτησης 
- Τραχύτητα κινητήρα 
Ήταν πάντοτε ένα πρόβλημα να συνδυάζεις premium προϊόντα αυτοκινήτου με «φτωχούς» κινητήρες που είναι συμβατοί με «φτωχά» κράτη όπως η Ελλάδα. Ακόμα και αν τα 2λιτρα μοτέρ έγιναν στο πρόσφατο παρελθόν δημοφιλή και εδώ, η τάση αυτή «μαζεύτηκε» γρήγορα εν όψει των οικονομικών, αλλά και των τεχνολογικών εξελίξεων. 
Εν ολίγοις, το downsizing, δηλ. τα μοτέρ χαμηλού κυβισμού και μεγάλης απόδοσης, είναι πλέον κοινός τόπος, αφού η τεχνολογία το επιτρέπει και η ανάγκη για οικονομία το επιτάσσει. Από αυτό τον σύγχρονο κανόνα δεν ξεφεύγει πλέον, έστω και καθυστερημένα, ένας από τους πιο εμβληματικούς κωδικούς της αυτοκίνησης. Η Σειρά 3 της BMW, εξοπλίζεται, πλέον, με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού. 
Κινητήρας: Ό,τι χρειαζόταν
Με δεδομένο ότι, η 3άρα της BMW ξεκίνησε την καριέρα της σαν 2λίτρη (328i με 245 ίππους), η προσθήκη του κινητήρα που χρησιμοποιεί το μοντέλο της δοκιμής αυτομάτως αλλάζει τα δεδομένα όσον αφορά στην απόκτηση και στη συντήρησή της. 
Κάτω από το καπό της 316i υπάρχει ο 1.600άρης κινητήρας, με turbo και άμεσο ψεκασμό, TwinPower Turbo των 136 ίππων και των 220 Nm ροπής που γνωρίσαμε στη σειρά 1. Το μοτέρ αυτό, παρότι έχει να κινήσει σχεδόν 1,5 τόνο αμαξώματος, διεκπεραιώνει τις υποχρεώσεις του με ευκολία, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Στην έκδοση με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που δοκιμάζουμε, η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετική, ενώ η 316i μπορεί να «πιάνει» εύκολα υψηλές ταχύτητες και να τις διατηρεί χωρίς ζόρια. 
Ο κινητήρας είναι ελαστικός και γραμμικός, αλλά έχει λίγο τραχιά λειτουργία και ακούγεται στις ψηλές στροφές, περισσότερο από ό,τι θα περίμενε κανείς για ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green