Εξαιρετικός σε λειτουργία ο 1,5 TwinPower Turbo με τα 109 άλογα, αλλά οι επιδόσεις της 116i είναι μέτριες.

Εξαιρετικός σε λειτουργία ο 1,5 TwinPower Turbo με τα 109 άλογα, αλλά οι επιδόσεις της 116i είναι μέτριες.

Κινητήρας-Eπιδόσεις: Καλός κινητήρας, μέτριες επιδόσεις

(29/8/2016)

Ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας των 109 ίππων και των 180 Nm (μόλις στις 1.250 σ.α.λ) έχει ραφιναρισμένη λειτουργία, ανεβάζει με ευκολία στροφές, δεν εμφανίζει κραδασμούς και τραβάει γερά από το ρελαντί. Ωστόσο, το μοτέρ προσπαθεί πολύ για να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.375 κιλών. Μάλιστα η 116i είναι πιο αργή και από την 114i (0-100 σε 11,5 δλ. αντί 10,8 δλ., 60-100 με 4η 11,9 δλ. αντί 11,4 δλ. και 80-120 με 5η 18,4 δλ. αντί 16,7 δλ.) λόγω και των μακριών σχέσεων (ειδικά της 5ης και 6ης) του 6τάχυτου κιβωτίου με τον ακριβή και γρήγορο επιλογέα. Η 116i δίνει έμφαση στην οικονομία (εργοστασιακή μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. αντί 5,5) και στις εκπομπές CO2 (116 γρ./χλμ. αντί 129 της 114i). Στην πράξη βέβαια για να κινηθείς σβέλτα καταφεύγεις συχνά στον επιλογέα σε βάρος της κατανάλωσης. Η μέση τιμή της δοκιμής ήταν 8,2 λτ./100 χλμ., αλλά σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και με το πρόγραμμα Εco Pro η τιμή μπορεί να πέσει και κάτω από 6,5 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN