Έχει δύναμη, τραβάει από χαμηλά και αν δεν το παρακάνεις καίει λογικά ο 1,4 TFSI των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχει δύναμη, τραβάει από χαμηλά και αν δεν το παρακάνεις καίει λογικά ο 1,4 TFSI των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής.

Kινητήρας-Επιδόσεις: Πάει «αέρα»

85.745 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2017)

Ο γνώριμος 1,4 TFSI των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής είναι εξαιρετικά πολιτισμένος σε λειτουργία, τραβάει από χαμηλά και κυρίως έχει δύναμη σε όλη την την κλίμακα στροφών. Συνδυάζεται άριστα με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που καλύπτει κάθε τρύπα και αντιδρά άμεσα στις εντολές του οδηγού με αποτέλεσμα το Q2 να εμφανίζει επιδόσεις… GTI: 0-100 σε 8,7 δλ (8,5 δλ. στα χαρτιά), ενώ τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,4 και 5,9 δλ. αντίστοιχα. Βέβαια, όταν ο οδηγός αποφασίσει να οδηγήσει με το γκάζι στο πάτωμα η κατανάλωση αυξάνει κατακόρυφα και ξεφεύγει από τα 8,6 λτ./100 χλμ. που μετρήσαμε σαν μέση τιμή δοκιμής. Από την άλλη, όταν ο οδηγός είναι πιο φειδωλός στην παροχή δύναμης στους εμπρός τροχούς, τότε η λειτουργία της (αυτόματης και καθόλου αντιληπτής) απενεργοποίησης / ενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους βοηθά στην διατήρηση χαμηλής κατανάλωσης (είδαμε και 5,9 λτ./100 χλμ.)

Αναλυτικά οι μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης.

Αναλυτικά οι μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN