Αθλια κατάσταση του οδοστρώματος, τριτοκοσμικές καταστάσεις σε επίπεδο οδηγικής παιδείας και σήμανση αλαλούμ από παλιότερα έργα. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που θίγει επιστολή απηυδισμένου αναγνώστη.
Η κατάσταση του οδικού δικτύου της χώρας μπορεί να έχει βελτιωθεί την τελευταία δεκαετία, μετά από την παράδοση στην κυκλοφορία αρκετών νέων οδικών αξόνων, που έκαναν τις μετακινήσεις εντός Ελλάδος πιο εύκολη υπόθεση. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει συγκρίνοντας την κατάσταησ με το «αρχαίο» επαρχιακό δίκτυο που εξυπηρετούσε σε πολλές περιπτώσεις τις ανάγκες των μετακινήσεων (π.χ. η «εθνική» από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση που περνούσε από πληθώρα κατοικημένων περιοχών). Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα, όπως πληροφορηθήκαμε από αναγνώστη μας που κατοικεί και μετακινείται κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.
Ο Βορειοελλαδίτης, κάτοικος Αλεξανδρούπολης, βρίσκεται πολύ συχνά στο δρόμο λόγω δουλειάς ταξιδεύοντας από Θεσσαλονίκη μέχρι Ορεστιάδα και μόνο καλά λόγια δεν έχει να πει για τον κύριο οδικό άξονα που ενώνει Ήπειρο, Μακεδονία και Θράκη. Ωστόσο, η «βομβαρδισμένη», όπως χαρακτηρίζεται από τον ίδιο, Εγνατία Οδός είναι μόνο ένα από τα προβλήματα που θίγονται. Προσπεράσεις σε τυφλά σημεία, αναστροφές, αλλαγές λωρίδας χωρίς φλας, «χάρες» σε διαβάσεις πεζών, απαρχαιωμένα σήματα με όρια ταχύτητας, ακραίες παραβιάσεις των ορίων κ.ά. όμως ας αφήσουμε την επιστολή του να τα περιγράψει καλύτερα:
«Σας στέλνω την επιστολή αυτή γιατί πιστεύω ότι είστε από τα μόνα σάιτ, αν όχι το μόνο που θα μπορούσε να ασχοληθεί με ένα τόσο σοβαρό θέμα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω καθημερινά είναι η έλλειψη οδηγικής παιδείας που έχουμε σαν λαός. Προσπεράσεις σε τυφλά σημεία, αναστροφές, αλλαγές λωρίδας χωρίς φλας, χωρίς τίποτα. Δυστυχώς τριτοκοσμικές καταστάσεις σε επίπεδο οδηγικής παιδείας και σεβασμού ως προς τον συνάνθρωπο και εντός και εκτός πόλεων. Δυστυχώς σε διαβάσεις 1 στους 10 σταματάει και μερικές φορές είναι και αγενείς όσοι σταματάνε γιατί σου κάνουνε χάρη εκείνη την στιγμή.
Δεύτερο μεγάλο πρόβλημα ειναι η κατάσταση του οδικού δικτύου, και δυστυχώς αναφέρομαι σε κάποια κομμάτια της Εγνατίας οδού που είναι σαν να έχουν βομβαρδιστεί. Ειλικρινά προτιμώ να χρησιμοποιήσω κάποιες φορές που δεν βιάζομαι κάποια κομμάτια παλαιών εθνικών οδών που είναι σε καλή κατάσταση το οδόστρωμα αν και με ελλιπέστατη σήμανση παρά να φάω τα αμορτισέρ μου στην Εγνατία.
Τρίτο πρόβλημα είναι τα απαρχαιωμένα πλέον σήματα με τα όρια ταχύτητας. Ξεχασμένα σήματα από όταν γινόντουσαν έργα, παλιά σήματα με όριο 50 σε δρόμο που είναι απόλυτα ευθύς και εκτός πόλης. Και σε σημεία με όριο 100, που είναι κ απόλυτα λογικό, βλέπεις άτομα να πηγαίνουν με 160 γιατί έχουν δυνατό αμάξι και μπορούν. Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια συνολική αλλαγή των ορίων όπου θα πρέπει να ανέβουν τα χαμηλά όρια, εκτός από τα σημεία όπου είναι όντως απαραίτητα, και να ελαττωθούν τα 130 που είναι όριο στην Εγνατία σε 100-110 αλλά να υπάρχει η ανάλογη αστυνόμευση ώστε να εφαρμόζονται μήπως και ελαττωθεί ο αριθμός των τροχαίων δυστυχημάτων στην χώρα μας.
Ελπίζω να μπορέσετε μέσω της δύναμης και αναγνωρισιμότητας που έχετε σαν σάιτ να αναδείξετε όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν στο οδικό δίκτυο της χώρας μας, και ας ελπίσουμε ότι κάποτε θα αποκτήσουμε κ οδηγική παιδεία».
Αγαπητέ κ.niko, ΙΣΩΣ... να μην αντιλήφθηκα τα γραφόμενα του συμπολίτη μας... είναι σώφρων, κ.τ.λ. να λέμε για οποιδήποτε θέμα συνολικά-γενικά... από το να λέμε εως εκεί που θέλουμε, κ.τ.λ. διότι προάγει το να μην γίνεται για προσωπική εκμετάλλευση, κ.τ.λ. προς ίδιον όφελος... εκτος αν καθ'αυτόν τον τρόπο γράφει κάποιος, που κάποιοι άλλοι... ΙΣΩΣ το λάβουν "παρεξηγήσιμο" ενώ ΔΕΝ είναι... Έτσι όπως το γράφεται 'προτιμά να πηγαίνει με 70-80 στο παλιό δίκτυο παρά να μην μπορεί να πιάσει την προβλεπόμενη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο με διόδια', τι εννοείται; Δηλαδή δεν μπορεί να κινηθεί με τα όρια ταχύτητας που γράφει στις πινακίδες; Εσείς οδήγηαατε σε αυτόν τον δρόμο για τον οποίο γράφει και δεν τα καταφέρατε; 'Ακούστε' Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του λαού-έθνους μας, οπότε δεν έχω κάτι να γράψω-'πω'... για εμένα προσωπικά μπορεί το μεγαλύτερο ποσοστό... να πιάσει το ότι γράφουν οι πινακίδες... τώρα αν για κάποιο υπόλοιπο ποσοστό ΔΕΝ μπορεί, ΔΕΝ χάλασε και ο κόσμος... ΟΛΑ ΚΑΛΑ...
Το ότι δεν γράφω στο θέμα, περί επικίνδυνης συμπεριφοράς οδηγών και κακής παιδείας, δεν σημαίνει το οτιδήποτε... γράφω όπως και άλλοι για αυτό, ΔΙΧΩΣ κατάκριση, λόγο αφ'υψηλού, κ.τ.λ. στα περισσότερα θέματα όπως το συγκεκριμένο... Σε αυτό το θέμα δεν έγραψα το οτιδήποτε, σημαίνει κάτι άραγε; Κρίνετε, κ.τ.λ. ότι με θίγει άμεσα; Δεν σας γνωρίζω... ΟΜΩΣ ψευτοηθικολόγος ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ, κάνω τις μικρες ή μεγάλες παρανομίες μου... ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ... ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, ΣΑΣ ΣΕΒΟΜΑΙ, ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ, Κ.Τ.Λ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ NIKO.- Γι'αυτό ΔΕΝ ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΩ, ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑΣ... έζησα σε ξενικά κράτη και είδα... και δεν δέχομαι κάποια πράγματα... αν έστω και μία φορά έκανες την ίδια παρανομία που τώρα κράζεις, κ.τ.λ. πως να πας να πεις για τους άλλους ότι αυτοί το κάναν(το ίδιο, κ.τ.λ.); Μα θα μου πείτε στον άνθρωπο είναι, 20 δάχτυλα έχουμε, δεν είναι όλα το ίδιο... καθείς μπορεί να κάνει ότι επιθυμεί... επίσης ΔΕΝ είμαι υπερ των παντώς είδους εμφυλίων...
Όσο για τον αντικαπνιστικό νόμο τον ανέφερα στο να ακολουθούμε μία μέση οδό ώστε όλοι να είναι ευχαριστημένοι... μάλλον εδώ ας πω, εσείς τα μπερδέψατε... έγραψα στο να υπάρχει σεβασμός και από τους δύο... και αντίστροφα και να έχουν χώρο και οι μη καπνιστές και οι καπνιστές... και οι καπνιστές έχουν τρόπο άμυνας. Τι θέλετε να μου πείτε με αυτό;
Είμαι υπερ της πολυφωνίας, κ.τ.λ. αν θέλει όμως και ο ίδιος ο συμπολίτης μας που έγραψε αυτή την επιστολή όπως την αποκαλεί, ας γράψει στα όσα γράφω... δεν έγραψα επιθετικά, κ.τ.λ. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.-
Φίλτατη Λουκία αν εξαιρέρουμε την αυθαίρετη επιβολή ορίων ταχύτητας. Σε όλα τα υπόλοιπα τα έχετε μπλέξει όλα!! Καταρχάς δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε καθώς όταν γράφει πως το οδόστρωμα είναι γενικώς σε κακή κατάσταση και εσείς συμπληρώνετε πως έχει παλιώσει, λέτε το ίδιο πράγμα!
Δεύτερον το θέμα δεν ήταν σε καμία περίπτωση να συγκριθεί η κατάσταση της εγνατίας οδού με το παλιό εθνικό δίκτυο, οπότε και πάλι άκυρο. Η όποια σύγκριση ήταν ξεκάθαρη. Προτιμά να πηγαίνει με 70-80 στο παλιό δίκτυο παρά να μην μπορεί να πιάσει την προβλεπόμενη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο με διόδια.
Τρίτον, το ότι έκρινε ότι δεν είναι του παρόντος να θίξει για παράτυπους μετανάστες ή επιθέσεις σε αυτοκίνητα δεν σημαίνει ότι δεν είναι θεματα προς επίλυση. Με την ίδια λογική ούτε εσείς γράφετε κάτι σχετικά με την κακή παιδεία και επικίνδυνη συμπεριφορά πολλών οδηγών. Μήπως είστε από αυτούς και σας θίγει άμεσα????
Τέλος μπλέκετε και τον αντικαπνιστικό νόμο! Αλλά ακόμα και εκεί δεν καταλαβαίνετε πως ο αντικαπνιστικός νόμος εφαρμόζεται σε περιπτώσεις όπου οι καπνιστές εξακολουθούν να μην σέβονται τους μη καπνιστές, μόνο που τώρα οι τελευταίοι έχουν τρόπο άμυνας απέναντι σε αυτούς που τόσα χρόνια τους έγραφαν κανονικά!!!
Καταρχάς γιατί να μειωθεί το όριο 130 χλμ. σε 100-110; Όλοι θα λέμε και κάποιο νούμερο... και; ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ!!!
Δεν σας άκουσα να λέτε ότι οι τουρίστες οι οποίοι έρχονται περισσότεροι τους καλοκαιρινούς μήνες, ξεπερνάνε κατά πολύ το όριο 130 χλμ. της εγνατίας οδού, μιας όπως διατείνεσθε χρησιμοποιείται την εγνατία οδό;
Δεν σας άκουσα να γράφεται για την εγνατία οδό το ότι η 'άσφαλτος' πλεον έχει παλαιώσει, φθαρεί, κ.τ.λ. σε πολλά κομμάτια της; Λέτε σε κάποια κομμάτια της...
Υποδείξτε μας ποιά κομμάτια παλαιών εθνικών οδών είναι σε καλή, καλύτερη, κ.τ.λ. κατάσταση σε σχέση με την εγνατία οδο; Να πάρουμε την παλιά εθνική οδό π.χ. Θεσσαλονίκης Καβάλας, που χρησιμοποιείται; Οι παλιές εθνικές οδούς, σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό είναι ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ Η ΤΟ ΨΕΥΔΕΣ... βέβαια, καθείς ή τα βλέπει όπως θέλει ή τα λέει όπως θέλει ή στουθοκαμηλίζει, κ.τ.λ. κατά το δοκούν, κατά το προσωπικό συμφέρον του, κ.τ.λ. Η ουσία είναι πως όλα είναι στο φως, και πως πάρα πολλά πράγματα ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, άσχετα με τα προσωπικά μας ...
Η εγνατία από δερβένι Θεσσαλονίκης εως Καβάλα να πω, δεν είδατε ποτέ παράτυπους μετανάστες να περπατούν και να θέτουν σε κίνδυνο την ζωή των άλλων ανθρώπων, οδηγών, κ.τ.λ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ; Τα ίδια και από την παλία εθνική οδο, τα οποία περιστάτικα είναι περισσότερα... όπως μέχρι και επιθέσεις σε οδηγούς οχημάτων κάνουνε... ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, Κ.Τ.Λ.;
Επειδή εσείς και οι όποιοι θέλετε να κάνετε μία π.χ. διαδρομή 50 χιλιομέτρων σε χ χρόνο, βρίσκεται δημοκρατικό και όχι φασιστικό να μας επιβάλλεται, και εμας να κάνουμε την ίδια απόσταση στον ίδιο χρόνο, με εσάς; ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ.;
Σαν τον αντικαπνιστικό νόμο... πήγαμε από το οι καπνιστές παλιότερα δεν σέβονταν τους μη καπνίζοντες, στο οι μη καπνίζοντες να μην σέβονται τους καπνίζοντες... μέση λύση και οι περισσότεροι ευχαριστημένοι δεν γίνεται ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ.- Εμείς στην Ελλάδα ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ...
Αγαπητέ κ.niko, ΙΣΩΣ... να μην αντιλήφθηκα τα γραφόμενα του συμπολίτη μας... είναι σώφρων, κ.τ.λ. να λέμε για οποιδήποτε θέμα συνολικά-γενικά... από το να λέμε εως εκεί που θέλουμε, κ.τ.λ. διότι προάγει το να μην γίνεται για προσωπική εκμετάλλευση, κ.τ.λ. προς ίδιον όφελος... εκτος αν καθ'αυτόν τον τρόπο γράφει κάποιος, που κάποιοι άλλοι... ΙΣΩΣ το λάβουν "παρεξηγήσιμο" ενώ ΔΕΝ είναι... Έτσι όπως το γράφεται 'προτιμά να πηγαίνει με 70-80 στο παλιό δίκτυο παρά να μην μπορεί να πιάσει την προβλεπόμενη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο με διόδια', τι εννοείται; Δηλαδή δεν μπορεί να κινηθεί με τα όρια ταχύτητας που γράφει στις πινακίδες; Εσείς οδήγηαατε σε αυτόν τον δρόμο για τον οποίο γράφει και δεν τα καταφέρατε; 'Ακούστε' Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του λαού-έθνους μας, οπότε δεν έχω κάτι να γράψω-'πω'... για εμένα προσωπικά μπορεί το μεγαλύτερο ποσοστό... να πιάσει το ότι γράφουν οι πινακίδες... τώρα αν για κάποιο υπόλοιπο ποσοστό ΔΕΝ μπορεί, ΔΕΝ χάλασε και ο κόσμος... ΟΛΑ ΚΑΛΑ... Το ότι δεν γράφω στο θέμα, περί επικίνδυνης συμπεριφοράς οδηγών και κακής παιδείας, δεν σημαίνει το οτιδήποτε... γράφω όπως και άλλοι για αυτό, ΔΙΧΩΣ κατάκριση, λόγο αφ'υψηλού, κ.τ.λ. στα περισσότερα θέματα όπως το συγκεκριμένο... Σε αυτό το θέμα δεν έγραψα το οτιδήποτε, σημαίνει κάτι άραγε; Κρίνετε, κ.τ.λ. ότι με θίγει άμεσα; Δεν σας γνωρίζω... ΟΜΩΣ ψευτοηθικολόγος ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ, κάνω τις μικρες ή μεγάλες παρανομίες μου... ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ... ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, ΣΑΣ ΣΕΒΟΜΑΙ, ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ, Κ.Τ.Λ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ NIKO.- Γι'αυτό ΔΕΝ ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΩ, ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑΣ... έζησα σε ξενικά κράτη και είδα... και δεν δέχομαι κάποια πράγματα... αν έστω και μία φορά έκανες την ίδια παρανομία που τώρα κράζεις, κ.τ.λ. πως να πας να πεις για τους άλλους ότι αυτοί το κάναν(το ίδιο, κ.τ.λ.); Μα θα μου πείτε στον άνθρωπο είναι, 20 δάχτυλα έχουμε, δεν είναι όλα το ίδιο... καθείς μπορεί να κάνει ότι επιθυμεί... επίσης ΔΕΝ είμαι υπερ των παντώς είδους εμφυλίων... Όσο για τον αντικαπνιστικό νόμο τον ανέφερα στο να ακολουθούμε μία μέση οδό ώστε όλοι να είναι ευχαριστημένοι... μάλλον εδώ ας πω, εσείς τα μπερδέψατε... έγραψα στο να υπάρχει σεβασμός και από τους δύο... και αντίστροφα και να έχουν χώρο και οι μη καπνιστές και οι καπνιστές... και οι καπνιστές έχουν τρόπο άμυνας. Τι θέλετε να μου πείτε με αυτό; Είμαι υπερ της πολυφωνίας, κ.τ.λ. αν θέλει όμως και ο ίδιος ο συμπολίτης μας που έγραψε αυτή την επιστολή όπως την αποκαλεί, ας γράψει στα όσα γράφω... δεν έγραψα επιθετικά, κ.τ.λ. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.-
Φίλτατη Λουκία αν εξαιρέρουμε την αυθαίρετη επιβολή ορίων ταχύτητας. Σε όλα τα υπόλοιπα τα έχετε μπλέξει όλα!! Καταρχάς δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε καθώς όταν γράφει πως το οδόστρωμα είναι γενικώς σε κακή κατάσταση και εσείς συμπληρώνετε πως έχει παλιώσει, λέτε το ίδιο πράγμα! Δεύτερον το θέμα δεν ήταν σε καμία περίπτωση να συγκριθεί η κατάσταση της εγνατίας οδού με το παλιό εθνικό δίκτυο, οπότε και πάλι άκυρο. Η όποια σύγκριση ήταν ξεκάθαρη. Προτιμά να πηγαίνει με 70-80 στο παλιό δίκτυο παρά να μην μπορεί να πιάσει την προβλεπόμενη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο με διόδια. Τρίτον, το ότι έκρινε ότι δεν είναι του παρόντος να θίξει για παράτυπους μετανάστες ή επιθέσεις σε αυτοκίνητα δεν σημαίνει ότι δεν είναι θεματα προς επίλυση. Με την ίδια λογική ούτε εσείς γράφετε κάτι σχετικά με την κακή παιδεία και επικίνδυνη συμπεριφορά πολλών οδηγών. Μήπως είστε από αυτούς και σας θίγει άμεσα???? Τέλος μπλέκετε και τον αντικαπνιστικό νόμο! Αλλά ακόμα και εκεί δεν καταλαβαίνετε πως ο αντικαπνιστικός νόμος εφαρμόζεται σε περιπτώσεις όπου οι καπνιστές εξακολουθούν να μην σέβονται τους μη καπνιστές, μόνο που τώρα οι τελευταίοι έχουν τρόπο άμυνας απέναντι σε αυτούς που τόσα χρόνια τους έγραφαν κανονικά!!!
Καταρχάς γιατί να μειωθεί το όριο 130 χλμ. σε 100-110; Όλοι θα λέμε και κάποιο νούμερο... και; ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ!!! Δεν σας άκουσα να λέτε ότι οι τουρίστες οι οποίοι έρχονται περισσότεροι τους καλοκαιρινούς μήνες, ξεπερνάνε κατά πολύ το όριο 130 χλμ. της εγνατίας οδού, μιας όπως διατείνεσθε χρησιμοποιείται την εγνατία οδό; Δεν σας άκουσα να γράφεται για την εγνατία οδό το ότι η 'άσφαλτος' πλεον έχει παλαιώσει, φθαρεί, κ.τ.λ. σε πολλά κομμάτια της; Λέτε σε κάποια κομμάτια της... Υποδείξτε μας ποιά κομμάτια παλαιών εθνικών οδών είναι σε καλή, καλύτερη, κ.τ.λ. κατάσταση σε σχέση με την εγνατία οδο; Να πάρουμε την παλιά εθνική οδό π.χ. Θεσσαλονίκης Καβάλας, που χρησιμοποιείται; Οι παλιές εθνικές οδούς, σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό είναι ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ Η ΤΟ ΨΕΥΔΕΣ... βέβαια, καθείς ή τα βλέπει όπως θέλει ή τα λέει όπως θέλει ή στουθοκαμηλίζει, κ.τ.λ. κατά το δοκούν, κατά το προσωπικό συμφέρον του, κ.τ.λ. Η ουσία είναι πως όλα είναι στο φως, και πως πάρα πολλά πράγματα ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, άσχετα με τα προσωπικά μας ... Η εγνατία από δερβένι Θεσσαλονίκης εως Καβάλα να πω, δεν είδατε ποτέ παράτυπους μετανάστες να περπατούν και να θέτουν σε κίνδυνο την ζωή των άλλων ανθρώπων, οδηγών, κ.τ.λ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ; Τα ίδια και από την παλία εθνική οδο, τα οποία περιστάτικα είναι περισσότερα... όπως μέχρι και επιθέσεις σε οδηγούς οχημάτων κάνουνε... ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, Κ.Τ.Λ.; Επειδή εσείς και οι όποιοι θέλετε να κάνετε μία π.χ. διαδρομή 50 χιλιομέτρων σε χ χρόνο, βρίσκεται δημοκρατικό και όχι φασιστικό να μας επιβάλλεται, και εμας να κάνουμε την ίδια απόσταση στον ίδιο χρόνο, με εσάς; ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ.; Σαν τον αντικαπνιστικό νόμο... πήγαμε από το οι καπνιστές παλιότερα δεν σέβονταν τους μη καπνίζοντες, στο οι μη καπνίζοντες να μην σέβονται τους καπνίζοντες... μέση λύση και οι περισσότεροι ευχαριστημένοι δεν γίνεται ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ.- Εμείς στην Ελλάδα ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ...