Στο top 5 σε κατανάλωση B- SUV με 6,6 λτ./100 χλμ.
Με καλή τιμή
Πλούσια «Βασική» με εξοπλισμό μεσαίας
Χαρακτηριστικά πολυχρηστικού μοντέλου
Το βασικό CitroenC3 Aircross καίει μόλις 6,6 λτ./100 χλμ., έρχεται σε καλή τιμή και fullεξοπλισμένο, είναι άνετο στο δρόμο και προσφέρει πρακτικές λύσεις πολυχρηστικού μοντέλου. Θα προτιμούσες το επίσης πρακτικό και οικονομικό αλλά πιο ακριβό Capturή μήπως το πιο δυναμικό και νεανικό NissanJuke;
Η Citroen ανέκαθεν έδινε ιδιαίτερη σημασία στην άνεση και την πρακτικότητα των μοντέλων της, χαρακτηριστικά που έχουν ενσωματώσει και στο C3 Aircross, υιοθετώντας στο SUV αμάξωμά του στοιχεία από πολυχρηστικά μοντέλα.
Το C3 Aircross που ανανεώθηκε πρόσφατα εξακολουθεί σχεδιαστικά να διατηρεί την καλλιτεχνική του φλέβα, με την νέα ανάγλυφη στενή γρίλια της μάσκας, διατηρώντας τα βασικά γνωρίσματα της σχεδιαστικής του ταυτότητας, με τη μυώδη σχεδίαση στο «διχοτομημένο» αισθητικά αμάξωμα, και πλαστικά που τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του, αλλά και λεπτομέρειες που εκφράζουν τη νεανική του υπόσταση.
Από 19.500 ευρώ στη βασική και πλούσια έκδοση του
Το γαλλικό μοντέλο στη βασική του έκδοση του εξοπλίζεται με τον 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα turbo των 110 ίππων, με την τιμή του να ξεκινά από τα 19.500 ευρώ, στην αρκετά πλούσια έκδοση Feel Pack. Αν και αρχική σε αυτή θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων infotainment με οθόνη 7 ιντσών, και προβολείς ομίχλης.
Ως βασική έκδοση είναι απόλυτα ικανοποιητική, συγκριτικά με τα δεδομένα του ανταγωνισμού, καθώς πέρα των καθιερωμένων διαθέτει cruise control, φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και έξτρα αυτοματισμούς, όπως αναδιπλούμενους καθρέπτες. Αν θα θέλαμε κάτι ακόμα από τη βασική πάντως, αυτό είναι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, το οποίο έρχεται από την τρίτη έκδοση Shine.
Μοντέρνο και καλοσυναρμολογημένο το εσωτερικό του C3 Aircross, το οποίο από τη βασική προσφέρει 7άρα οθόνη αφής.
Εσωτερικό-Χώροι: Ευρύχωρο, νεανικό και φουλ πρακτικό
Η εικόνα στο εσωτερικό του C3 Aircross είναι γνώριμη, με τους ξεχωριστούς σχεδιαστικά αεραγωγούς και την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό να ορίζουν τη γενικά ευχάριστη και σύγχρονη εικόνα του. Η ποιότητα είναι προσεγμένη τόσο όσον αφορά στα υλικά (αν και σκληρά) όσο και στην συναρμολόγησή της, ενώ η εργονομία ικανοποιεί. Τα άνετα και φαρδιά καθίσματα αποτελούν κι εδώ άλλο ένα εταιρικό highlight, πόσο μάλλον τα ειδικά advanced comfort με τον έξτρα αφρό που θα συναντήσουμε από το επίπεδο Shine.
Οι χώροι είναι καλοί για 4 ή με μικρές παραχωρήσεις και για 5 επιβάτες (λόγω του πλάτους του πίσω καθίσματος) με εξαιρετικό χώρο για τα κεφάλια τους κυρίως, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 410 έως 520 λίτρα, ανάλογα με την ρύθμιση των πίσω καθισμάτων. Αυτά έχουν την δυνατότητα να σύρονται ως προς τον διαμήκη άξονα σε απόσταση έως 150 χλστ. προσφέροντας και δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης τους. Μαζί με τις αρκετές και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα στο εμπρός μέρος και άλλες λεπτομέρειες, όπως η θήκη στο ταμπλό εμπρός από το συνοδηγό και οι μεγάλες ποτηροθήκες, αποτελούν στοιχεία του πολυχρηστικού χαρακτήρα του C3 Aircross.
Κινητήρας: Οικονομικό και αποτελεσματικό σύνολο
Ο 1,2 λίτρων Puretech κινητήρας του ομίλου PSA τα πάει περίφημα και στην περίπτωση του C3 Aircross τόσο από άποψης επιδόσεων όσο και κατανάλωσης. Με απόδοση 110 ίππων, αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης, αν και αυτό έχει ελαφρώς ξύλινη αίσθηση, το οποίο ωστόσο δεν αφαιρεί το «νεύρο» που διακρίνει το μοτέρ. Είναι «ήσυχο» για τρικύλινδρο, ενώ τραβάει θετικά από χαμηλές στροφές και δεν κομπιάζει πουθενά.
Στην πράξη οι επιδόσεις του ικανοποιούν και με το παραπάνω για τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού, ενώ η αραιή κλιμάκωση της έκτης, αν και ατονεί τις επιδόσεις, καταφέρνει να κρατήσει χαμηλά την κατανάλωση.
Πιο συγκεκριμένα αυτή διατηρείται σχετικά εύκολα κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες τα 6,6 λτ./100 χλμ., από τα κορυφαία νούμερα που θα συναντήσουμε στην κλάση.
To C3 Aircross είναι από τα πιο οικονομικά μικρά SUV, με κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ..
Οδική συμπεριφορά: Για άνετες μετακινήσεις
Το C3 Aircross είναι προσανατολισμένο στην άνεση. Η ανάρτηση απορροφά τις λακκούβες, η ψηλή θέση οδήγησης και οι γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν καλή ορατότητα στις διασταυρώσεις της πόλης, η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή. Ταυτόχρονα όμως σου επιτρέπει να κινηθείς σβέλτα και με εμπιστοσύνη προς αυτό, αφού το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση παρά τις 3 στροφές από άκρη σε άκρη και την ελαφριά του αίσθηση. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι για να σου χαρίσει οδηγική συγκίνηση, με τις κλίσεις να είναι υπαρκτές στις στροφές και στις αλλαγές βάρους, χωρίς όμως να κλονίζεται η πρόσφυση του.
Η ανάρτηση απορροφά τις λακκούβες, η ψηλή θέση οδήγησης και οι γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν καλή ορατότητα στις διασταυρώσεις της πόλης και η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή.
Ανεση προσφέρει και εκτός δρόμου ωστόσο, χάρη σε δύο ειδικά συστήματα που θα συναντήσουμε στην κορυφαία έκδοση Shine Pack και ενεργοποιούνται μέσω διακόπτη. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control) σε συνδυασμό με το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent).
Η γνώμη μας
+ Εμφάνιση, χώροι, τιμή, εξοπλισμός, πρακτικότητα, άνεση ανάρτησης - Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης
Το Citroen C3 Aircross με τον κινητήρα των 110 ίππων προσφέρει εξαιρετική οικονομία, έξτρα άνεση στο δρόμο και χώρους που συγκρίνονται με μεγαλύτερα μοντέλα. Σε συνάρτηση με τα μοναδικά πρακτικά χαρακτηριστικά του και την καλή τιμή προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο για τον υποψήφιο αγοραστή.