Ανετη, σταθερότατη και εν δυνάμει σπορτίφ: η E-Class Coupe κρύβει αρκετό οδηγικό ενδιαφέρον για όποιον ψάξει πέρα από την –ομολογουμένως γοητευτική- άνεση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ανετη, σταθερότατη και εν δυνάμει σπορτίφ: η E-Class Coupe κρύβει αρκετό οδηγικό ενδιαφέρον για όποιον ψάξει πέρα από την –ομολογουμένως γοητευτική- άνεση.

Στο δρόμο: Αρχοντική, άνετη και χωρίς να ξεχνά τον οδηγό

23.058 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2017)

Στο εσωτερικό της E-Class Coupe βολεύεσαι με ευκολία στο κάθισμα το οποίο πηγαίνει αρκετά χαμηλά. Σημειώνεις την καλή ορατότητα προς τα πίσω και προς τις γωνίες του αρχοντικού αμαξώματος αλλά ευχαριστείς που υπάρχει και η κάμερα οπισθοπορείας, έτσι, “just in case”. Είναι ξεκάθαρο ότι και αυτό το μεγάλο κουπέ είναι προσανατολισμένο στην απόλυτη άνεση και τη γαλήνη του οδηγού και της συντροφιάς του, ακόμα και μετά από μεγάλο ταξίδι, στοιχείο στο οποίο επίσης ειδικεύεται, εξΆορισμού ως Μercedes και ειδικά ως E-Class. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακά ήσυχο αυτοκίνητο. Οι μηχανικές λειτουργίες σπάνια γίνονται αντιληπτές ενώ ακόμα και σε κακό δρόμο η κύλιση δεν περνά ηχητικά στο εσωτερικό. Στην περίπτωση δε που βρει καλό, φρεσκοστρωμένο τερέν, αυτή η δίθυρη κατασκευή σε κάνει να αναρωτιέσαι κυριολεκτικά αν και πώς πατάει στο δρόμο. Δύσκολα την ενοχλούν οι λακκούβες και επιπλέον έχεις δίπλα σου μια αρμάδα από ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία φροντίζουν για την άνεση και την ασφάλεια: από το Head-Up display (έξτρα) έως τον αισθητήρα κόπωσης, το εξαιρετικά ζυγισμένο φρένο έκτακτης ανάγκης κ.ά.. 

Aπόλυτη ισορροπία: όλες οι αναλογίες και οι λεπτομέρειες στο αμάξωμα της Coupe βρίσκονται στη σωστή ένταση οπτικά.

Aπόλυτη ισορροπία: όλες οι αναλογίες και οι λεπτομέρειες στο αμάξωμα της Coupe βρίσκονται στη σωστή ένταση οπτικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όμως, σε αυτή την εντυπωσιακή «παράσταση» ο οδηγός δεν είναι κομπάρσος. Απλώς είναι στην ευχέρειά του τι θα διεκδικήσει να πάρει από το όχημα. Το Dynamic Select δίνει πολλές δυνατότητες να βγει ένας πιο σπορτίφ χαρακτήρας προς τα έξω, επηρεάζοντας το τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και την ανάρτηση αν επιλέξετε από τα έξτρα τη λύση με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ ή –ακόμα πιο καλά- την αερανάρτηση. Σε όλες τις βαθμίδες από το Eco προς το Sport+ είναι αισθητή η μεταβολή στη χαρτογράφηση και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. Ειδικά στο σαζμάν, το οποίο αγριεύει αρκετά και μαζί με τα μικρά «πτερύγια» πίσω από το τιμόνι θα ικανοποιήσει πολύ σε μια πιο «προσωπική» διαδρομή του οδηγού. 
Η ανάρτηση δεν εξαφανίζει τις κλίσεις, οι οποίες όμως παραμένουν πολύ φιλικές και ήπιες. Επιπλέον το βάρος ελέγχεται αριστοτεχνικά ανεβάζοντας το επίπεδο ευελιξίας. Εντυπωσιακά τα φρένα, όχι τόσο όσο απόδοσης αφού αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, όσο στο πόσο ακούραστα είναι και πόσο καλά ζυγισμένη αίσθηση έχει το αριστερό πεντάλ: μαλακό, προοδευτικό αλλά και απόλυτα γεμάτο και σίγουρο. Με δεδομένο ότι και ο κινητήρας διατηρεί εύκολα το κέφι του, η E 200 Coupe φτιάχνει ένα πολύ ισορροπημένο και πλήρες πακέτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green