Στο δρόμο, η Octavia προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, ενώ είναι αρκούντως άνετη.

Στο δρόμο, η Octavia προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, ενώ είναι αρκούντως άνετη.

Στο δρόμο

30.426 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2013)

Προορισμένη να καλύπτει αρκετά χιλιόμετρα στο ταξίδι, η Octavia διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής, το σίγουρό της πάτημα αλλά και την στιβαρή αίσθηση. Ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια «σφιχτή» διαδρομή, το μακρύ μεταξόνιο, το άμεσο ESP και το γενικότερο, σχετικά σφιχτό, στήσιμο της ανάρτησης (με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτο άξονα πίσω) αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης και μειώνουν την υποστροφή χωρίς να την αφήνουν να εξελιχθεί ακόμη και σε καταστάσεις κοντά στο όριο. Ακόμη κι εκεί μάλιστα, ο έλεγχος γίνεται εύκολα μέσω του αναβαθμισμένου ηλεκτρομηχανικού τιμονιού, ενώ πολύτιμοι αρωγοί του οδηγού είναι και τα εμφατικά φρένα, τα οποία στις μετρήσεις μας ακινητοποίησαν την Octavia από τα 100 χλμ./ώρα σε απόσταση-ρεκόρ μόλις 35,1 μέτρων. Στο κομμάτι της άνεσης τέλος, η ανάρτηση συνολικά διαχειρίζεται με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του εδάφους και μόνο κατά το πέρασμα από εγκάρσια «εμπόδια» θα γίνει αισθητή στο εσωτερικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda