• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στη δημιουργία του πρώτου αυτόνομου χώρου στάθμευσης προχώρησαν η Daimler και η Bosch.

Το σύστημα χρησιμοποιεί αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης 4ου επιπέδου.

Tο σύστημα λειτουργεί μέσω μιας εφαρμογής που είναι εγκατεστημένη στα smartphone των κατόχων των αυτοκινήτων.

Η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο αυτόνομο πάρκινγκ

Διαβάστηκε από 1283 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/7/2019
 

Στη δημιουργία του πρώτου αυτόνομου χώρου στάθμευσης προχώρησαν η Daimler και η Bosch, ο οποίος εδρεύει στο μουσείο της Mercedes-Benz στη Στουτγκάρδη.

Οι δύο φίρμες ισχυρίζονται πως πρόκειται για τον πρώτο αυτόνομο χώρο στάθμευσης στον κόσμο, ο οποίος μάλιστα θα χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση στις εγκαταστάσεις της Mercedes και θα μπορεί να παρκάρει και να ξεπαρκάρει τα αυτοκίνητα χωρίς την παρουσία οδηγού στο εσωτερικό τους.
 
Πως θα γίνει αυτό; Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν το σύστημα λειτουργεί μέσω μιας εφαρμογής που είναι εγκατεστημένη στα smartphone των κατόχων των αυτοκινήτων. Εκείνοι βγαίνοντας από το όχημα ενεργοποιήσουν τη διαδικασία σταθμεύσεως στο τηλέφωνό τους. Στη συνέχεια οι αισθητήρες που παρέχονται από τη Bosch σε ολόκληρο το χώρο στάθμευσης επικοινωνούν με τους δέκτες της Daimler που βρίσκονται στο όχημα για να το οδηγήσουν με ασφάλεια στο σημείο που πρέπει να παρκάρει. Αξίζει να σημειωθεί πως το όχημα θα σταματήσει αυτόματα εάν εντοπιστεί κάποιο εμπόδιο.
 
Το σύστημα χρησιμοποιεί αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης 4ου επιπέδου, η οποία σε ελεύθερη μετάφραση ορίζεται από τους ειδικούς ως «οδήγηση χωρίς οδηγό σε μια γεωγραφικά διακριτή περιοχή». Η Daimler κάνει λόγο πως πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο concept, το οποίο πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να εφαρμοστεί περαιτέρω.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως το έργο αυτό είναι το τελευταίο χρονικά σε μια σειρά συνεργασιών μεταξύ της Bosch και της Daimler. Η πρώτη αναπτύσσει επί του παρόντος λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης για τα προγραμματισμένα αυτόνομα ταξί της Daimler, ενώ πριν από λίγες ημέρες εμφανίστηκε ένα πρωτότυπο το οποίο κινούνταν με ένα νέο συνθετικό καύσιμο που αναπτύχθηκε από  τις δύο εταιρείες.    

Tags: MERCEDES

Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

Τι ξέρεις για το ABS;

Η κίνηση στους δρόμους

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

Η Νο.1 χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »