H Punch Group μετατρέπει diesel μοτέρ σε υδρογονοκινητήρες

H Punch Group μετατρέπει diesel μοτέρ σε υδρογονοκινητήρες

3.981 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2022)

Η Punch Group θα αρχίσει το 2024 να μετατρέπει πετρελαιοκινητήρες σε μοτέρ που καίνε υδρογόνο ως μια εναλλακτική λύση στα ηλεκτρικά με μπαταρίες.

Diesel μοτέρ σε υδρογονοκινητήρες θα μετατρέπει εταιρεία στην Ευρώπη

To Punch Group είναι ένας όμιλος επιχειρήσεων που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη σε πολλούς τομείς, ωστόσο τα περισσότερα κέρδη του προέρχονται από την κατασκευή και προμήθεια κινητήρων και άλλων ανταλλακτικών για πολλές εταιρείες όπως η BMW και η ZF (πολύ γνωστή εταιρεία στην κατασκευή κιβωτίων). Τo Punch Group πήρε στην κατοχή του το 2020 το εργοστάσιο της General Motors στο Τορίνο και, μαζί του, περίπου 700 μηχανικούς και τεχνικούς και ο όμιλος θέλει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία τους για να εκπληρώσει ένα αισιόδοξο αλλά και καινοτόμο πλάνο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο όμιλος θα μετατρέπει πετρελαιοκινητήρες σε μοτέρ υδρογόνου

O CEO του ομίλου, κ. Guido Dumarey δήλωσε σε συνέντευξή του πως από το 2024, θα αρχίσει να μετατρέπει πετρελαιοκινητήρες σε μοτέρ που θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για να κινηθούν γιατί πιστεύει πως τα ηλεκτρικά με μπαταρίες δεν αποτελούν τη μόνη λύση, αν θέλουν οι εταιρείες να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα των μοντέλων τους, ειδικά εάν πρόκειται για μικρά επαγγελματικά οχήματα και φορτηγά. Ο ίδιος επισημαίνει πως τόσο η Ευρώπη όσο και η Κίνα στρέφονται σε αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, κάτι που θα μειώσει την ζήτηση για πετρελαιοκινητήρες με αποτέλεσμα να χαθούν πολλές θέσεις εργασίας.

Η μετατροπή απαιτεί γνώσεις και μεγάλες αλλαγές

Για να μετατραπεί ένας diesel κινητήρας σε μοτέρ που θα καίει υδρογόνο πρέπει φυσικά γίνουν μεγάλες αλλαγές. Το υδρογόνο καίγεται 7 φορές πιο γρήγορο από το πετρέλαιο, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να βρεθεί τρόπος να μειωθούν οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης. Η έγχυση νερού είναι ένας τρόπος να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα αλλά οι μηχανικοί φοβούνται πως έτσι θα δημιουργηθεί διάβρωση σε τμήματα του κινητήριου συνόλου. Οι μηχανικοί πρέπει επίσης να βελτιώσουν την λίπανση του κινητήρα ενώ βελτιώσεις πρέπει να γίνουν στο σύστημα έγχυσης των μοτέρ.