Εκτός δρόμου, η δικίνητη GLA εκμεταλλεύονται τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης για να κινηθεί χωρίς προβλήματα σε διαδρομές με πατημένο χώμα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εκτός δρόμου, η δικίνητη GLA εκμεταλλεύονται τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης για να κινηθεί χωρίς προβλήματα σε διαδρομές με πατημένο χώμα.

Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση, δε φοβάται το χώμα

71.505 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2014)

Η νέα GLA βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα της Mercedes A-Class, φέροντας φυσικά την ίδια ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω), η οποία όμως έχει μεγαλύτερη διαδρομή δίνοντάς της τη δυνατότητα να διαχειριστεί με περισσότερη άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στο ίδιο μοτίβο της πολύ καλής άνεσης έρχεται και η κορυφαία αεροδυναμική του αμαξώματος, η οποία μειώνει στο ελάχιστο τους αεροδυναμικούς θορύβους στο ταξίδι, αλλά και η υψηλή ποιότητα κύλισης. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ανάρτηση παρά την μεγαλύτερη διαδρομή της, έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση, ώστε να ωφελήσει τη σταθερότητα στην ευθεία και τις στροφές. Εκεί, η Mercedes GLA θα στρίψει γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ δεν θα φοβηθεί να διώξει το πίσω μέρος της με απότομο άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, δίνοντας έτσι και μια σπορτίφ νότα στην οδική της υπόσταση. Πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού σε αυτή την περίπτωση είναι και το γρήγορο τιμόνι (μόλις 2,4 στροφές) με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και την καλή αίσθηση, ενώ αντίστοιχα τα φρένα επεμβαίνουν γρήγορα και αποφασιστικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μ.).


Ικανή και εκτός δρόμου
Βγαίνοντας εκτός δρόμου και παρότι αποκλειστικά δικίνητη, η
Mercedes GLA 200 δεν δείχνει εκτός των «νερών» της, αφού η διαδρομή της ανάρτησης επιτρέπει την κίνηση στο χωματόδρομο, χωρίς ενοχλητικά «κοπανήματα». Παράλληλα, κατά την κίνηση στο χώμα, οι κοντοί πρόβολοι του αμαξώματος είναι ένας ακόμη σύμμαχος του οδηγού, ώστε το αυτοκίνητο να μη «βρίσκει» συχνά σε νεροφαγώματα, λακκούβες κ.λπ. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, για αυτούς που ενδιαφέρονται περισσότερο για εκτός δρόμου εξορμήσεις, η επιλογή των εκδόσεων με την τετρακίνηση 4MATIC (προαιρετικά από την GLK 250 και πάνω) είναι περισσότερο ενδεδειγμένη.

Στην άσφαλτο η GLA προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και πολύ καλή άνεση, με την ανάρτηση να απορροφά επιτυχημένα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Στην άσφαλτο η GLA προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και πολύ καλή άνεση, με την ανάρτηση να απορροφά επιτυχημένα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
citroen