Μια χαρά κινεί το Skoda Yeti ο 1,6 TDI των 105 ίππων, που είναι και αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μια χαρά κινεί το Skoda Yeti ο 1,6 TDI των 105 ίππων, που είναι και αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο σβέλτο το Sportage, πιο οικονομικό το Υeti

42.935 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2015)

O 1,7 λτ. common rail turbodiesel κινητήρας του Sportage αποδίδει 115 ίππους και 260 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Χάρη και στο 6τάχυτο κιβώτιο κινεί σβέλτα το κορεάτικο SUV, χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση. Η Kia κάνει λόγο για 5,3 λτ./100 χλμ. Στην πράξη δεν ξεπεράσαμε τα 7,4 λτ./100 χλμ. Ο θόρυβος που παράγει ο κινητήρας είναι αισθητός και το εύρος λειτουργίας του είναι σχετικά μικρό, ωστόσο η λειτουργία είναι πολιτισμένη χωρίς έντονους κραδασμούς. 

Από την άλλη, ο 1,6 λτ. common rail turbodiesel του Yeti αποδίδει 105 ίππους και 250 Νm στις 1.500-2.500 σ.α.λ. Οι μακριές σχέσεις του 5τάχυτου κιβωτίου, αφήνουν πίσω το Yeti στις ρεπρίζ (στο 0-100 υπάρχει ουσιαστικά ισοπαλία), ενώ αν πέσουν οι στροφές ο κινητήρας χαμηλά δείχνει πιο νωθρός. Η συνολική λειτουργία του είναι πιο τραχιά από αυτή του Sportage, αλλά και πιο οικονομική (4,6 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Skoda και περί τα 6,4 λτ./100 χλμ. στην πράξη) χάρη στην τεχνολογία GreenLine (περιλαμβάνει Σύστημα Start/Stop,  λειτουργία ανάκτησης ενέργειας και ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης).

Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς, εμφανίζεται ο 1,7 λτ. turbodiesel του Kia Sportage, που το κινεί σβέλτα.

Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς, εμφανίζεται ο 1,7 λτ. turbodiesel του Kia Sportage, που το κινεί σβέλτα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LEASING APRILIOS
skoda