• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου τετρακίνητου Hyundai Tucson με τον turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 171 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 9 Μαΐου.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Hyundai Tucson με 177 PS

Διαβάστηκε από 13462 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/5/2017

Να πορεύεται η κατηγορία των SUV στην Ελλάδα χωρίς εκπρόσωπο από τη Hyundai, δε μπορεί να πει κανείς ότι είναι μια φυσιολογική κατάσταση. Εμείς δοκιμάζουμε το νέο crossover της εταιρείας, το οποίο όμως επαναφέρει κι ένα επιπλέον «κανονικό» στοιχείο: το όνομα Tucson!

 
Υπάρχουν ονόματα τα οποία καμιά φορά δεν πιάνουν, δεν κουμπώνουν με ένα προϊόν. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το «ix35» όνομα το οποίο συνόδευσε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου στις αγορές εκτός Ν. Κορέας και Βόρειας Αμερικής.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Με τη δύναμη της βενζίνης
Μια απόδοση σχεδόν 180 ίππων από ένα σύνολο 1,6 λίτρων με τούρμπο είναι σαφές ότι δημιουργεί ένα πολύ καλογυμνασμένο πακέτο. 

Εσωτερικό: Σωστή εργονομία - με premium νύξεις η ποιότητα
To Τucson σε υποδέχεται σε ένα πολύ αεράτο εσωτερικό. Η πρώτη εντύπωση αφορά στην καλή περιμετρική ορατότητα: η επαφή με το εξωτερικό είναι ανεμπόδιστη, ακόμα και διαγώνια πίσω όπου η τελευταία κολώνα είναι αρκετά πλατιά. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτη η κάμερα οπισθοπορείας ως βασικό στοιχείο του εξοπλισμού. 

Χώροι: Ταξιδεύεις αρχοντικά
Εδώ κρύβεται μια καλή έκπληξη: από τη μία πλευρά το μήκος των 4.475 χλστ. δεν είναι από τα μεγαλύτερα της κλάσης και από την άλλη οπτικά, το κόψιμο της οροφής γεννά κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το πόσο άνετα θα νιώθει το κεφάλι των πίσω επιβατών.

Οδική συμπεριφορά: Βελούδινο σε κίνηση, αποτελεσματικό όποτε πιεστεί 
Ρεγουλάρισμα με στρόφιγγα στην πλάτη του καθίσματος, επαρκής διαδρομή του τιμονιού για την τηλεσκοπική ρύθμιση και αρκετά καλή αίσθηση από τον επιλογέα του κιβωτίου: αυτό είναι ένα Hyundai το οποίο δείχνει να μιλάει καλά… γερμανικά. Επιπλέον το κάθισμα παραμένει μαλακό για μεγάλες αποστάσεις χωρίς να χάνει πόντους σε ό,τι αφορά τη στήριξη. 

Περί τετρακίνησης
To σύστημα 4x4 του Tucson έχει την απλή δομή που έχουμε συνηθίσει: ξεκινά από δικίνητη επιλογή με το 100% της ροπής να φτάνει στους εμπρός τροχούς ενώ όποτε χρειαστεί μπορεί να δώσει τη μισή του δύναμη στον πίσω άξονα. Το κλείδωμα κρατάει τη ροπή ισόποσα μοιρασμένη για ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου τετρακίνητου Hyundai Tucson με τον turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 171 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 9 Μαΐου.

Tags: HYUNDAI, tucson
 
  • kostis

    Καλύτερα να βλέπεις το σήμα της hyundai, παρά το σήμα της καρέντα και τα τιμολόγια του κλεφτοgroup.

      15
  • Panayiotius

    Stylate, ενω το να βλέπεις σήμα vw στο τιμόνι, θα σε κάνει να κοιμηθείς ήσυχος τα βράδια, τι να σου πω...

      10