Με τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού, η Citroen φαίνεται πως θέλει να ενισχύσει την εικόνα των After Sales παροχών της.

Με τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού, η Citroen φαίνεται πως θέλει να ενισχύσει την εικόνα των After Sales παροχών της.

Online ραντεβού από τη Citroen

2.348 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Citroen λανσάρει στην επίσημη ιστοσελίδα της το Online Booking, μια υπηρεσία που επιτρέπει στους κατόχους αυτοκινήτων της γαλλικής φίρμας να κλείσουν ραντεβού για service και όχι μόνο.

Η Citroën λανσάρει τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού στην επίσημη ιστοσελίδα παρέχοντας προηγμένες υπηρεσίες After Sales. Με τη νέα υπηρεσία οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την τακτική συντήρηση, την επισκευή  του αυτοκίνητου τους ή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία After Sales επιθυμούν, με λίγα μόνο κλικ από την οθόνη του υπολογιστή, του tablet ή του smartphone τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
 
Το πρόγραμμα αρχικά ισχύει για τις πόλεις των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και εντός των προσεχών ημερών θα συμμετέχει και το υπόλοιπο δίκτυο της Citroen σε ολόκληρη την επικράτεια. Για περισσότερες πληροοφορίες, αλλά και για να επωφεληθείτε από τη συγκεκριμένη υπηρεσία μπορείτε να περιηγηθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Citroen.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green