• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι έχει το νέο Passat και περνιέται για premium;

Πόσο premium είναι το νέο Passat;

Διαβάστηκε από 6771 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/2/2019
 

Γερμανικό, μεσαίο, σεντάν. Είναι αυτά τα τρία αρκετά για να είναι ένα μοντέλο premium;

Η VW πάντως θέλει να πιστεύει πως με λίγο κόπο, το ανανεωμένο της Passat θα περνιέται αν όχι για premium, η καλύτερη εναλλακτική. Εσείς όμως έχετε το Passat για premium;

Το Passat κλείνει τα 30.000.000 αυτοκίνητα από την πρώτη γενιά του, και με την ευκαιρία μπαίνει στην γενιά 8.5. Ναι, όχι την ένατη, αλλά την ενδιάμεση από τη σημερινή μιας και πρόκειται βασικά για facelift, όμως υπάρχει σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση, και η VW θεώρησε πως είναι αρκετή για να θεωρηθεί μισή γενιά εμπρός.

Η ουσία είναι πως το Passat αποκτά νέο εμπρός μέρος, δύο νέα χρώματα, μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην υβριδική του έκδοση, φίλτρο σωματιδίων στα ντίζελ, και βελτιωμένες αποδόσεις σε όλα τα μοτέρ.

Πιο σημαντικά αποκτά ημι-αυτονομία δεύτερου επιπέδου (τιμόνι, φρένα, γκάζι μέχρι και τα 160 χλμ./ώρα), και μια ψηφιακή καμπίνα που περιλαμβάνει οθόνη αντί για πίνακα οργάνων, και ταμπλέτα αντί για σύστημα ψυχαγωγίας και ελέγχου στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Η VW θεωρεί πως αν το μοντέλο της ήταν ότι πιο κοντά στα premium πριν, η σημερινή του αναβάθμιση το φέρνει μια ανάσα από την κατηγορία, ενώ για πολλούς αγοραστές το Passat είναι ήδη «μέσα».

Βοηθάει το γερμανικό του όνομα, βοηθά η στιβαρή, σοβαρή και σταθερή σχεδίαση, βοηθά το σχήμα. Βοηθά και η τιμή που είναι πάντα λίγο πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά πιο κάτω από τις premium μάρκες.

Η VW βέβαια έχει και άλλο ένα μεσαίο μοντέλο, το Arteon, που είναι πιο premium, κυρίως λόγω πιο ενδιαφέρουσας σχεδίασης, αφού τα μηχανικά του είναι πανομοιότυπα με του Passat. Με πρώτη ματιά η ύπαρξη του Arteon θα έβαζε περισσότερη απόσταση μεταξύ του Passat και της premium κατηγορίας, όμως για πολλούς το Arteon είναι η γέφυρα που φέρνει τα μεσαία μοντέλα της VW κοντά στα αυτοκίνητα των Audi, BMW και Mercedes.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι η 8,5 γενιά του Passat αρκετή για να το κάνει premium; Εσείς πως το βλέπετε; Είναι το ίδιο με τα άλλα μεσαία, λίγο πιο κοντά στα premium ή μήπως το έχετε για premium; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Η κίνηση στους δρόμους

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »