• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι έχει το νέο Passat και περνιέται για premium;

Πόσο premium είναι το νέο Passat;

Διαβάστηκε από 7000 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/2/2019
 

Γερμανικό, μεσαίο, σεντάν. Είναι αυτά τα τρία αρκετά για να είναι ένα μοντέλο premium;

Η VW πάντως θέλει να πιστεύει πως με λίγο κόπο, το ανανεωμένο της Passat θα περνιέται αν όχι για premium, η καλύτερη εναλλακτική. Εσείς όμως έχετε το Passat για premium;

Το Passat κλείνει τα 30.000.000 αυτοκίνητα από την πρώτη γενιά του, και με την ευκαιρία μπαίνει στην γενιά 8.5. Ναι, όχι την ένατη, αλλά την ενδιάμεση από τη σημερινή μιας και πρόκειται βασικά για facelift, όμως υπάρχει σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση, και η VW θεώρησε πως είναι αρκετή για να θεωρηθεί μισή γενιά εμπρός.

Η ουσία είναι πως το Passat αποκτά νέο εμπρός μέρος, δύο νέα χρώματα, μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην υβριδική του έκδοση, φίλτρο σωματιδίων στα ντίζελ, και βελτιωμένες αποδόσεις σε όλα τα μοτέρ.

Πιο σημαντικά αποκτά ημι-αυτονομία δεύτερου επιπέδου (τιμόνι, φρένα, γκάζι μέχρι και τα 160 χλμ./ώρα), και μια ψηφιακή καμπίνα που περιλαμβάνει οθόνη αντί για πίνακα οργάνων, και ταμπλέτα αντί για σύστημα ψυχαγωγίας και ελέγχου στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Η VW θεωρεί πως αν το μοντέλο της ήταν ότι πιο κοντά στα premium πριν, η σημερινή του αναβάθμιση το φέρνει μια ανάσα από την κατηγορία, ενώ για πολλούς αγοραστές το Passat είναι ήδη «μέσα».

Βοηθάει το γερμανικό του όνομα, βοηθά η στιβαρή, σοβαρή και σταθερή σχεδίαση, βοηθά το σχήμα. Βοηθά και η τιμή που είναι πάντα λίγο πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά πιο κάτω από τις premium μάρκες.

Η VW βέβαια έχει και άλλο ένα μεσαίο μοντέλο, το Arteon, που είναι πιο premium, κυρίως λόγω πιο ενδιαφέρουσας σχεδίασης, αφού τα μηχανικά του είναι πανομοιότυπα με του Passat. Με πρώτη ματιά η ύπαρξη του Arteon θα έβαζε περισσότερη απόσταση μεταξύ του Passat και της premium κατηγορίας, όμως για πολλούς το Arteon είναι η γέφυρα που φέρνει τα μεσαία μοντέλα της VW κοντά στα αυτοκίνητα των Audi, BMW και Mercedes.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι η 8,5 γενιά του Passat αρκετή για να το κάνει premium; Εσείς πως το βλέπετε; Είναι το ίδιο με τα άλλα μεσαία, λίγο πιο κοντά στα premium ή μήπως το έχετε για premium; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »