Πιο «ζωηρός» ο αναβαθμισμένος κινητήρας 1,6 TDI των 110 ίππων, αλλά κυρίως πιο πολιτισμένος σε λειτουργία και πιο οικονομικός.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο «ζωηρός» ο αναβαθμισμένος κινητήρας 1,6 TDI των 110 ίππων, αλλά κυρίως πιο πολιτισμένος σε λειτουργία και πιο οικονομικός.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Καλύτερος παντού

23.989 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2016)

Μόνο το μπλοκ παραμένει το ίδιο σε σχέση με τον προηγούμενο 1,6 TDI των 105 ίππων. Ο νέος 16βάλβιδος, διαθέτει αλλαγμένα σωθικά και περιφερειακά μέρη για να επιτύχει την μικρή αύξηση της ισχύος, την προσαρμογή στις Euro6 απαιτήσεις και την πιο πολιτισμένη λειτουργία. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά παραμένουν ως είχαν, από τη μέγιστη ροπή (250 Nm, αλλά πλέον απλωμένα στις 1.500-3.000 από 1.500 -2.750 σ.α.λ.), ως την εργοστασιακή κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και τις σχέσεις μετάδοσης. Στην πράξη πιο αισθητή είναι και η διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας, παρά η βελτίωση των επιδόσεων (0-100 χλμ/ώρα σε 10,4 δλ ήτοι 0,1 δλ. γρηγορότερα και μικρές βελτιώσεις στις ρεπρίζ). Ωστόσο στις μετρήσεις της κατανάλωσης παρατηρήσαμε ακόμη μια μικρή βελτίωση, αφού πλέον με 5,0 λτ./100 χλμ. πάει 134 χλμ./ώρα έναντι 132 χλμ./ώρα του προηγούμενου κινητήρα. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν 4,9 λτ./100 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN