" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι κλίσεις είναι απρόσμενα περιορισμένες, η ανάρτηση ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος, τα φρένα εμπνέουν απόλυτη σιγουριά και το κυριότερο το κράτημα του Fiat 500X είναι τονισμένο.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και ικανό

Διαβάστηκε από 99630 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/7/2015

H οδήγηση του Fiat 500X είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Κατ αρχάς είναι η ψηλή θέση οδήγησης, που εξασφαλίζει πανοραμική ορατότητα προς τα μπροστά (οι φαρδιές πίσω κολώνες δυσκολεύουν στην όπισθεν και η κάμερα είναι ένα χρήσιμο έξτρα). Μετά έρχεται ο ευχάριστος επιλογέας του κιβωτίου και το καλό ηλεκτρικό τιμόνι, που προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και ακρίβεια.

Από εκεί και πέρα το 500Χ σε κερδίζει με τη σταθερότητά του. Στον ανοιχτό δρόμο είναι στιβαρό και πατάει γερά. Το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος από τις μπροστινές κολώνες, αλλά και κάποιοι θόρυβοι από την ανάρτηση, όταν οι τροχοί περνούν από ανωμαλίες. Στις στροφές, η εικόνα του 500Χ ξεπερνά κατά πολύ τον μέσο όρο των compact μοντέλων της κατηγορίας.

Οι κλίσεις είναι απρόσμενα περιορισμένες, η ανάρτηση (με γόνατα ΜακΦέρσον σε κάθε τροχό) ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος, τα φρένα εμπνέουν απόλυτη σιγουριά και το κυριότερο το κράτημα είναι τονισμένο. Το 500Χ αντιστέκεται σθεναρά στην υποστροφή με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών να βοηθούν στο κράτημα, αλλά να ταλαιπωρούν παραπάνω στις ανωμαλίες. Οι προοδευτικές αντιδράσεις στο όριο δίνουν κάθε περιθώριο για διορθώσεις, όπως φυσικά και το στάνταρ ESP, που επεμβαίνει διακριτικά και αποτελεσματικά.

Ανάλογα την έκδοση, διατίθενται τα έξυπνα συστήματα Lane Assist (σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας), Blind Spot Assist (σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση μη ορατότητας λόγω τυφλού σημείου), καθώς και σύστημα αποφυγής ανατροπής (Electronic Rollover Mitigation - ERM), που επεμβαίνει και σταθεροποιεί το αυτοκίνητο όταν ένας τροχός χάσει την επαφή του με το έδαφος.

Ωστόσο, η έκδοση City δεν δείχνει να αγαπάει και τόσο την περιπέτεια. Τα 162 χλστ. απόστασης από το έδαφος είναι αρκετά για να «περπατήσεις» σε χωματόδρομο και να «σκαρφαλώσεις» σε πεζοδρόμια, αλλά τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία έστω συστήματος Traction+ (υπάρχει στις εκδόσεις Cross και Cross Plus, το γνωρίζουμε από τις Trekking εκδόσεις των Panda και 500L και επενεργεί στο ESP για καλύτερη πρόσφυση εκτός δρόμου υποκαθιστώντας εν μέρει την τετρακίνηση) δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για κίνηση στο γρασίδι, στη λάσπη ή στο χιόνι.

Tags: FIAT 500X
 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »