Σε αυτή τη φάση η εξωτερική όψη του Evoque δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτική της τελικής μορφής.

Σε αυτή τη φάση η εξωτερική όψη του Evoque δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτική της τελικής μορφής.

Πρώτη ματιά στο νέο Evoque

4.368 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)

Το Range Rover Evoque ήταν ένα μοντέλο το οποίο αποτέλεσε επανάσταση για τη νοοτροπία που είχε μέχρι τότε η εταιρεία, παρ` όλα αυτά πέτυχε και τώρα άρχισαν οι δοκιμές της δεύτερης γενιάς του.

Όταν η Land Rover παρουσίασε για πρώτη φορά το Range Rover Evoque, τράβηξε επάνω της όλα τα βλέμματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η Land Rover ήταν μέχρι τότε ένα εμπορικό σήμα φημισμένο για την ανθεκτικότητα των οχημάτων του καθώς και για το επιβλητικό τους ύψος, το οποίο, όμως, τόλμησε να παρουσιάσει ένα κομψό μίνι-SUV που όταν βρισκόταν στη λάσπη έμοιαζε να είναι τελείως έξω από τα νερά του. Η Range Rover μπορεί να ήταν ο το πολυτελές κομμάτι της Land Rover για λίγο, αλλά το Evoque πήρε τα πράγματα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
 
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα προηγούμενα μοντέλα έδιναν προσοχή σε όλα τα καλά πράγματα της ζωής, αλλά αυτό χωρίς να μειώνει τις εκτός δρόμου ικανότητές τους. Όσο για το Evoque; Λοιπόν, ας πούμε ότι οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες του δεν θα σκέφτονταν καν να το πάνε εκτός δρόμου φοβούμενοι ότι θα το γρατζουνίσουν σε κάποιο βράχο.
 
Κι όμως πούλησε σαν τρελό. Και ειλικρινά, απλά κοιτάζοντας το, μπορείτε να δείτε το γιατί, το Evoque ήταν απλά όμορφο. Κατά ειρωνικό τρόπο, οι μικρές γυάλινες επιφάνειες σήμαιναν ότι οι ελιγμοί μέσα στην πόλη θα ήταν δύσκολοι, εκεί δηλαδή που περνάει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του, αλλά σε μία κατηγορία όπου η εμφάνιση αποτελεί το 80% της απόφασης αγοράς (η βαρύτητα της μάρκας είναι υπεύθυνη για το υπόλοιπο 20%), το Evoque ήταν μια απόλυτη επιτυχία.
 
Δεδομένου ότι όλα τα καλά πράγματα πρέπει να τελειώσουν, το ίδιο ισχύει και για την εμπορική πορεία του τρέχοντος μοντέλου, ενδιάμεσα όμως δημιουργήθηκε κάτι που οι περισσότεροι θα αντιμετώπιζαν μόνο ως αστείο, μια ανοιχτή έκδοση. Η δεύτερη γενιά ξεκινά τη φάση δοκιμών, πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε ακόμα στο στάδιο ρύθμισης του πλαισίου.Σε αυτό το σημείο, το σώμα μοιάζει σαν να είναι κατασκευασμένο από κάποιον που δεν ξέρει από συναρμολόγηση και που είχε περιορισμένη πρόσβαση σε ανταλλακτικά της Land Rover. Όλα τα κομμάτια είναι απλά βιδωμένα, και τίποτα από ό,τι βλέπουμε δεν έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν με οποιονδήποτε τρόπο. Θα ήταν πιο χρήσιμο να δούμε το πρόσφατα αποκαλυφθέν Velar για τυχόν ενδείξεις για το πώς μπορεί να μοιάζει το επόμενο Evoque.
 
Το καμουφλάζ που καλύπτει τα φτερά του εικονιζόμενου Evoque υποδηλώνει ότι το επόμενο μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μετατρόχιο, αλλά αφού το μήκος παραμένει ίδιο, μπορούμε να φανταστούμε ότι και το μεταξόνιο θα παραμείνει αμετάβλητο. Αυτό δεν είναι ακριβώς καλά νέα για όσους θέλουν περισσότερο εσωτερικό χώρο.
 
Είναι πολύ νωρίς για να έχουμε λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες, και όμως υπάρχουν μερικά πράγματα για τα οποία μπορούμε να είμαστε σίγουροι, όπως είναι η παρουσία νέων τετρακύλινδρων συνόλων βενζίνης και, ανάλογα με την αγορά, κινητήρων ντίζελ. Υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις βρίσκονται επίσης στο παιχνίδι, ειδικά αφού η Jaguar είναι γνωστό ότι αναπτύσσει το E-Pace – ένα ηλεκτρικό SUV μικρότερο της F-Pace.
 
Λαμβάνοντας υπ` όψιν ότι το σημερινό Evoque εξακολουθεί να κάνει καλές πωλήσεις και ότι το νέο βρίσκεται ακόμα σε πρώιμη φάση ανάπτυξης, δεν θα περιμέναμε να το δούμε στους δρόμους στην τελική του μορφή νωρίτερα από το τέλος του επόμενου έτους.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
citroen