Aπό το τσιπάρισμα της DTE Systems, η ισχύς του RS3 αυξήθηκε κατά 43 ίππους και η ροπή κατά 92 Nm.

Aπό το τσιπάρισμα της DTE Systems, η ισχύς του RS3 αυξήθηκε κατά 43 ίππους και η ροπή κατά 92 Nm.

Audi RS3 με 410 άλογα

3.133 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2015)

Για να φτάσει όμως αυτή την ιπποδύναμη το RS3 έβαλε το χεράκι της η DTE Systems, η οποία επαναπρογραμμάτισε τον εγκέφαλο του RS3.

Το σπορ μοντέλο της Audi εξοπλίζεται με έναν 2,5 λίτρων TFSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 367 ίππους και 465 Nm ροπής. Έπειτα όμως από το τσιπάρισμα της DTE Systems, η ισχύς αυξήθηκε κατά 43 ίππους και η ροπή κατά 92 Nm. Έτσι τα συνολικά νούμερα ιπποδύναμης και ροπής αγγίζουν τα 410 και 557 αντίστοιχα.Η αύξηση της ιπποδύναμης σαφώς και συμβάλλει θετικά στον τομέα των επιδόσεων, μιας και το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται γρηγορότερα σε 1,1 δλ., συγκριτικά με τις εργοστασιακές επιδόσεις. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της μονάδας PowerControl SNT η οποία τοποθετείται εύκολα και συνδέεται με τους κεντρικούς αισθητήρες της μονάδας διαχείρισης του κινητήρα.Διαθέτει την έγκριση του γερμανικού TÜV και μπορεί να τοποθετηθεί σε μια μεγάλη γκάμα μοντέλων της Audi και Porsche, όπως είναι τα RS Q3, RS 6 & RS 7, S4 & S5, Macan S, Macan Turbo, Cayenne S, Cayenne GTS και Panamera S.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN