Το υβριδικό diesel Tucson.

Oι τιμές του Ηyundai Tucson 48V Hybrid

16.994 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2019)

Το νέο Tucson 48V Hybrid, το οποίο είναι διαθέσιμο ήδη από τον Απρίλιο στις εκθέσεις Hyundai, συνδυάζει την υψηλή απόδοση κατανάλωσης καυσίμου της 48 Volt Ηybrid τεχνολογίας με τον νέου τύπου SmartStreamTM πετρελαιοκινητήρα CRDi. Δείτε τις τιμές του.

Toν νέο της τιμοκατάλογο για το Τucson 48V Hybrid που συνδυάζει την υψηλή απόδοση κατανάλωσης καυσίμου της 48 Volt Ηybrid τεχνολογίας με τον SmartStream TM πετρελαιοκινητήρα CRDi ισχύος 1,6 λίτρρων με απόδοση 115 και 136 PS ανακοίνωσε η Ηyundai.

Tιμή εκκίνησης για το υβριδικό-diesel Τucson είναι τα 24.990 ευρώ στην έκδοση με τα 116 άλογα στο εξοπλιστικό επίπεδο Exclusive. Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις αφορούν την έκδοση με τα 136 άλογα με την τιμή να ξεκινά από τις 26.190 ευρώ πάλι στο εξοπλιστικό επίπεδο Εxclusive και να ανεβαίνει στις 28.290 ευρώ στο επίπεδο Premium, ενώ με το σύστημα τετρακίνησης η τιμή φτάνει τις 29.090 ευρώ και τις 30.290 ευρώ στις αντίστοιχες εκδόσεις.

Σε περίπτωση που θέλει κάποιος την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου, η πρώτη επιλογή για το υβριδικό-diesel Tucson είναι στα 28.890 άλογα στην έκδοση Εxclusive ενώ το επόμενο βήμα στην Premium κοστίζει 30.290 ευρώ. Στην κορυφή με κόστος κτήσης 31.990 ευρώ βρίσκεται η έκδοση που συνδυάζει το 7άρι αυτόματο κιβώτιο με το σύστημα 4κίνησης στην έκδοση Premium.
 
Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, μία υβριδική μίζα/γεννήτρια και έναν μετατροπέα LDC (χαμηλής τάσης DC/DC). Εκτός από το 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα, το όχημα είναι εξοπλισμένο και με το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο είναι συνδεδεμένο μέσω του μετατροπέα DC / DC στο 48V σύστημα.

Έτσι, τα μέρη της ενέργειας που αποθηκεύονται στο 48V σύστημα μπαταρίας μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη σταθεροποίηση της 12V τροφοδοσίας ισχύος του οχήματος.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V, 0.44 kWh, η οποία τροφοδοτεί το Hybrid σύστημα με ηλεκτρική ενέργεια, βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, ενώ η υβριδική μίζα/γεννήτρια είναι τοποθετημένη στον κινητήρα. Ένας ιμάντας συνδέει την υβριδική μίζα/γεννήτρια με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης. H υβριδική μίζα/γεννήτρια δημιουργεί κινητική ενέργεια μέσω ανάκτησης (ενέργειας) έως 12 kW και ροπή 55Nm στον άξονα της υβριδικής μίζας/γεννήτριας.

Η υβριδική τεχνολογία της Hyundai που χρησιμοποιείται στο νέο Tucson, βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 11% ανάλογα με τις προδιαγραφές του οχήματος. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, το σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρέχοντας πρόσθετη ισχύ κατά τη διάρκεια των διαφορετικών τρόπων οδήγησης, όπως επίσης βοηθάει στην ταχύτερη και πιο ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Έτσι μειώνονται οι απαιτήσεις από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
 
Αυτό το ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα έχει αναπτυχθεί στο Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai στη Γερμανία και στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Hyundai στο Namyang της Κορέας. 

NEO PROACE
skoda