Το υβριδικό Σύστημα του IS 300h προσφέρει κορυφαία οικονομία κίνησης για την κατηγορία και εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ.

    Κινητήρας-επιδόσεις: «Ανάβει», αλλά δεν καίει!

    39.428 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2014)

    Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Lexus IS 300h συνδυάζει έναν άμεσου ψεκασμού 2,5λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση του Συστήματος φθάνει τους 223 ίππους. Την κίνηση μεταδίδει στους πίσω τροχούς ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (E-CVT). Για απόσταση έως 2 χλμ. και ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά. 


    Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση (4,3 λτ./100 χλμ.) και οι εκπομπές CO2-ρεκόρ (99 γρ.χλμ.), που εξασφαλίζουν απαλλαγή από τέλη.  Στην πράξη το υβριδικό Σύστημα προσφέρει όντως οικονομία (ειδικά μέσα στην κίνηση), ενώ με τη ραφιναρισμένη και πολιτισμένη του λειτουργία ταιριάζει απόλυτα με τον πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου. Όταν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί, γρήγορα, το IS 300h δε θα αρνηθεί, αλλά τότε η κατανάλωση ανεβαίνει αισθητά. Το ίδιο και ο θόρυβος από τον κινητήρα, ο οποίος όμως «αποκρούεται» επαρκώς από την ηχομόνωση της καμπίνας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    NISSAN