Η ψηλή, άνετη και με πληθώρα ηλεκτρικών ρυθμίσεων θέση οδήγησης της BMW X5 σε βάζει σε έναν πλήρως ψηφιακό κόσμο, με υψηλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετικό φινίρισμα.

Εντυπωσιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Το πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο κοσμεί τη βάση της κεντρικής κονσόλας, δίπλα από τον κρυστάλλινο επιλογέα.

Tο εσωτερικό του XC 90 δεν φαίνεται απλώς καλοφτιαγμένο και πολυτελές, αλλά δείχνει άκρως ανταγωνιστικό σε αυτό της Χ5 με εμφανή προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια.

Καλοσχεδιασμένος ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του XC 90.

Και εδώ ο κρυστάλλινος επιλογέας του κιβωτίου δείχνει να απέχει από το γούστο μας. Η συναρμογή πάντως είναι και εδώ άψογη.

Περί πολυτέλειας και χώρων ο λόγος

29.355 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2019)

Το εσωτερικό της BMW X5 εντυπωσιάζει. Διαμορφώνεται από το σπορ τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (Control Display) και την οθόνη αφής (με διαγώνιο 12,3 ιντσών και τα δύο) του συστήματος infotainment iDrive το οποίο χειρίζεται ο οδηγός μέσω του πιεζοπεριστροφικού χειριστηρίου στη βάση της κεντρικής κονσόλας ή με χειρονομίες. Η τελευταία είναι και αυτή ανασχεδιασμένη με νέα πάνελ για τον κλιματισμό και έναν ολίγον κίτς... κρυστάλλινο επιλογέα. Η πολυτέλεια όμως περισσεύει: Το ταμπλό είναι επενδυμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας και οι ραφές τονίζουν τον premium χαρακτήρα της Χ5, ενώ όσο και να προσπαθήσεις, δεν πρόκειται να βρεις ψεγάδι σε φινίρισμα και συναρμολόγηση, επισφραγίζοντας την συνολικά εξαιρετική ποιότητα κατασκευής της.

Ειδικά μετά την αναβάθμιση του διακόσμου και των υλικών του, το εσωτερικό του XC 90 δεν φαίνεται απλώς καλοφτιαγμένο και πολυτελές, αλλά δείχνει άκρως ανταγωνιστικό σε αυτό της Χ5 με εμφανή προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, ακόμα και για τα απαιτητικά δεδομένα της κατηγορίας των μεγάλων SUV. Η σχεδίαση της καμπίνας είναι επιτηδευμένα λιτή και εκπέμπει γνήσια ομορφιά μαζί με πλούσια απτή ποιότητα. Χαρακτηριστική είναι ενσωμάτωση όσο το δυνατόν περισσότερων λειτουργιών στην οθόνη αφής 12,3``, η οποία είναι προγραμματισμένη σε λογική τάμπλετ εμπεριέχοντας όλες τις ρυθμίσεις για τα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, το σύστημα πλοήγησης, τον έλεγχο του κλιματισμού και φυσικά όλο το σύστημα πολυμέσων. Και εδώ ο κρυστάλλινος επιλογέας του κιβωτίου δείχνει να απέχει από το γούστο μας…

Σε κάθε περίπτωση, οι διαφορές στους εσωτερικούς χώρους των δύο μοντέλων είναι μικρές. ¶λλωστε τα δύο μοντέλα έχουν μεγάλο μήκος και ανάλογο μεταξόνιο προσφέροντας αρχοντική ευρυχωρία. Αν βέβαια εξετάσουμε τις διαστάσεις με τον χάρακα, τότε θα ανακαλύψουμε πως το XC90 προσφέρει κατάτι περισσότερο χώρο στα γόνατα, ενώ έχει και κατά 42 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Βέβαια η πίσω πόρτα της X5 ανοίγει σε 2 μέρη, στοιχείο που μειώνει το κατώφλι και διευκολύνει αισθητά τη φόρτωση. Από την άλλη, στην X5 πρέπει να δώσεις 1.800 ευρώ για 3η σειρά καθισμάτων, ενώ στο XC90 είναι στάνταρ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green