To τετράθυρο κουπέ είναι ειδίκευση της Mercedes. Στη νέα CLS η ισορροπία όλων των γραμμών είναι πολύ πιο εμφανής από ότι πριν.

Η παρουσία δικτύου 48 Volt δεν ευνοεί μόνο τις επιδόσεις, αλλά αφαιρεί και κλασικά εξαρτήματα όπως οι ιμάντες και τα ράουλα στο εμπρός μέρος. Κι αυτό δίνει χώρο στους καταλύτες να έρθουν πιο κοντά στο μοτέρ.

Κινητήρας: Ο κινητήρας σε σειρά, η καρδιά... σε αταξία!

Διαβάστηκε από 17379 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2018
 

Η CLS μας συστήνει και κάτι ακόμα: το νέο εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα της Mercedes ενώ πριν ένα χρόνο η S-Class μας είχε γνωρίσει inline εξακύλινδρο σύνολο σε ντίζελ έκδοση. Το νέο αυτό μοτέρ συνδυάζει την υπερτροφοδότηση με ένα νέο ηλεκτρικό «βοηθό», ένα μοτέρ  22 ίππων, μια ενσωμάτωση της μίζας και του δυναμό σε ένα module με δίκτυο 48 Volt. Οι 22 ίπποι ακούγονται λίγοι ως όφελος αλλά δεν ισχύει το ίδιο με τα 250 Nm ροπής που προσθέτει για περιορισμένο χρονικό διάστημα το EQ Boost στο ήδη τεράστιο pool των 500 Nm που παρέχει το θερμικό μοτέρ, ήδη από τις 1.600 σ.α.λ.. Η δύναμη προφανώς είναι πλούσια, αλλά δύσκολα φαντάζεται κανείς την ένταση με την οποία ο κινητήρας συνεχίζει να γεμίζει μέχρι τον κόφτη. Και χάρη στις ηλεκτρικές βοήθειες έχουν εξαφανιστεί οποιεσδήποτε υπόνοιες υστέρησης ή δισταγμού. Όλα είναι μια ευθεία γραμμή, από τις 1.500 σ.α.λ. μέχρι και πάνω από τις 6.000 σ.α.λ.. Σε αυτό το κύμα δύναμης προσθέστε τον απίθανο ήχο του μοτέρ, Δεν έχει κόχλασμα, δεν έχει γουργουρητό, όπως θα έκανε ένας «V», αλλά είναι ξερός, μεταλλικός και σχεδόν στριγγλίζει όσο κορυφώνεται το στροφάρισμα. Δε μοιάζει με κάτι άλλο αυτός ο ήχος και σου μένει μετά την κάθε γρήγορη βόλτα. 

Όπως σου μένουν και οι επιδόσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία «δίνει» 0-100 χλμ./ώρα στα 4,8 δλ. (στα 5,0 δλ. κοκκάλωσε το δικό μας χρονόμετρο) και για την AMG CLS 53 των 430 ίππων ανακοινώνει μόλις 4,5 δλ.! Ελάχιστη διαφορά, η οποία μιλάει ανοιχτά για ένα απίθανα γρήγορο τετράθυρο κι ας είναι μια ανάσα από τους δύο τόνους το βάρος του. Από πλευράς κατανάλωσης τα 11,6 λτ./100 χλμ. είναι μια καλή τιμή για ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει σαν τοπ οχτακύλινδρο. Σε ήπιο ρυθμό δε, οι ελάχιστες τιμές πέφτουν πάρα πολύ. Α, δείτε και μια εικόνα από το –άμεσο- μέλλον: το εν λόγω μοτέρ βενζίνης έχει και φίλτρο σωματιδίων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια