Η νέα γενιά της A-Class «πατάει» πάνω στο «επιθετικό» σχεδιαστικό προφίλ της προηγούμενης, όμως αυτή η επιθετικότητα είναι ακόμα πιο εναρμονισμένη με τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα της.

Βελτιωμένη και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς είναι η νέα A-Class αλλά ξεχωρίζει κυρίως για την πιο άνετη λειτουργία της ανάρτησης και την καλύτερη οδηγική αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό της.

Καλύτερη θέση οδήγησης, πιο σύγχρονος διάκοσμος και σημαντικά αναβαθμισμένη ποιότητα και φινίρισμα παρουσιάζει η νέα A-Class στο εσωτερικό της, ενώ παράλληλα είναι και ελαφρώς πιο ευρύχωρη.

Το εσωτερικό της προηγούμενης γενιάς A-Class.

Η προηγούμενη (3ης γενιάς) A-Class παρουσιάστηκε το 2013 και έβαλε για τα καλά την Mercedes στην κατηγορία των κόμπακτ μοντέλων, αποτελώντας το best seller premium μοντέλο αυτής της κατηγορίας.

Η νέα Mercedes A-Class απέναντι στην προηγούμενη

Διαβάστηκε από 12905 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2018
 

Η νέα A-Class κάνει επίθεση όχι μόνο στην κατηγορία της αλλά και στην προηγούμενη γενιά που κατάφερε να αναδείξει τον νεανικό χαρακτήρα μιας Mercedes. Τι νέο φέρνει σε σχέση με εκείνη όμως για να τα καταφέρει;

Eμφάνιση: Πιο δυναμική και πιο elegance
Η νέα γενιά της A-Class «πατάει» πάνω στο «επιθετικό» σχεδιαστικό προφίλ της προηγούμενης, όμως αυτή η επιθετικότητα είναι ακόμα πιο εναρμονισμένη με τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα της. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ολοκαίνουριο μπροστινό μέρος, με πιο αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα LED καθώς και στην νέα μάσκα και προφυλακτήρα. Η μάσκα συνεχίζει να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον μέσω του μεγάλου όγκου της, ενώ στο πίσω μέρος είναι το ίδιο δυναμική, με νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα.

Μεγαλύτερη και ελαφρύτερη μέσω της νέας πλατφόρμας
Η νέα A-Class βασίζεται σε μια νέα εκδοχή της πλατφόρμας MFA (Modular Front Architecture) για προσθιοκίνητες προτάσεις, η οποία είναι μεγαλύτερη, ελαφρύτερη και σημαντικά πιο στιβαρή. Το συνολικό της μήκος αυξήθηκε κατά 12 εκ. (από 4.299 χλστ. στα 4.442 χλστ.) ενώ το πλάτος είναι αυξημένο κατά 16 χλστ. και το ύψος κατά 7 χλστ.. Το μεταξόνιο από τα 2.699 χλστ. της προηγούμενης, ανέρχεται τώρα στα 2.729 χλστ. Παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις της και τον πλούσιο εξοπλισμό της σε συστήματα ασφάλειας και άνεσης, όλες οι εκδόσεις της νέας A-Class είναι ελαφρύτερες κατά τουλάχιστον 20 κιλά από την προηγούμενη. Μια ακόμα διαφορά της νέας πλατφόρμας είναι ότι ενσωματώνει στις πιο απλές της εκδόσεις ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έναντι της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων που είχε η προηγούμενη, με θετικό αντίκτυπο στον χώρο αποσκευών και χωρίς θυσίες σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και άνεσης. 

Ποιοτικότερη, πιο προσεγμένη, πιο ευρύχωρη και πολύ πιο high-tech
Το εσωτερικό της νέας A-Class είναι ολοκαίνουριο από άκρη σε άκρη. Εκτός της σαφέστατα πιο high tech εικόνας της μέσω των νέων συστημάτων αλλά και των δύο οθονών στο ταμπλό, η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλύτερα επίπεδα από την προηγούμενη, δικαιολογώντας έτσι την αύξηση της τιμής της αλλά και το προφίλ της εταιρείας που εκπροσωπεί. Βελτίωση έχουμε και σε επίπεδο χώρων, σε όλα τα κριτήρια που κάνουμε μετρήσεις εμείς. Ο χώρος για τα κεφάλια (εμπρός και πίσω) είναι αυξημένος έστω και οριακά, το ίδιο και το πλάτος εμπρός, ωστόσο η βασική διαφοροποίηση αφορά το πλάτος πίσω όπου πλέον η A-Class παρέχει για τους ώμους σχεδόν τρεις πόντους περισσότερο χώρο. Μικροδιαφορές, πάντα με θετικό πρόσημο για το χώρο για τα πόδια αλλά και για το πορτ-μπαγκάζ το οποίο από τα 341 λίτρα έχει φτάσει πλέον τα 360 λίτρα (για τις εκδόσεις βενζίνης ο ωφέλιμος όγκος ανακοινώνεται επιπλέον 10 λίτρα μεγαλύτερος, στα 370).

Νέοι κινητήρες, πιο οικονομικοί και πιο αποδοτικοί
Η γκάμα της νέας A-Class ξεκινά από τα 1,33 λτ. με δύο αποδόσεις (136 και 163 ίππων) αντικαθιστώντας έτσι τις αντίστοιχες εκδόσεις των 1,6 λτ. της προηγούμενης (με 122 και 156 ίππους αντίστοιχα). Ο 1,5 λτ. diesel κινητήρας της προηγούμενης Α-Class έχει δεχθεί βελτιώσεις και αποδίδει 116 ίππους (από 109), ενώ αντίστοιχα βελτιωμένος είναι και ο 2λιτρος βενζίνης της έκδοσης Α 250 που αποδίδει πλέον 224 ίππους (από 211). Ολοι οι κινητήρες έχουν εναρμονιστεί με τον νέο κύκλο μετρήσεων WLTP και είναι και στην πράξη πιο οικονομικοί. 

Μια μικρή S-Class τεχνολογικά
Μέσα στο πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας A-Class, συμπεριλαμβάνονται τεχνολογίες όπως το νέο σύστημα infotainment «Mercedes-Benz User Experience» ή για συντομία «MBUX» το οποίο μάλιστα λανσάρει πρώτη η A-Class στην γκάμα της Mercedes. Το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει, τις δύο οθόνες στο εσωτερικό, ενώ μπορεί να το χειριστεί κανείς τόσο με χειρονομίες, όσο και με φωνητικές εντολές, αλληλεπιδρώντας μαζί του λέγοντας απλά «Hey Mercedes». Το ανεπτυγμένο τεχνολογικό προφίλ της νέας A-Class ενισχύεται σημαντικά και από το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει (επιπέδου 2) που προέρχεται από την ναυαρχίδα της  Mercedes, την S-Class. Πέραν αυτών, συναντούμε στοιχεία όπως δυνατότητα ρύθμισης θερμοκρασίας καθίσματος αλλά και μασάζ για τους μπροστινούς επιβάτες. Όπως και στην προηγούμενη, το παρόν δίνουν ακόμα συστήματα όπως το Active Brake Assist με δυνατότητα αναγνώρισης πεζών, το Active Lane Change και Keeping Assist, to Active Blind Spot Assist και το Traffic Sign Assist.

 

MERCEDES A-CLASS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Ημιάκαμπτο μπαστούνι και η merc;Έχω αντιπρόταση, live axles, bolt-on portals, και coilovers με μεγάλη διαδρομή.Θα περνάει και υδάτινα εμπόδια.Άντε και μια αεραναρτησούλα για εφέ...:-)