Το ανανεωμένο Q3 μας έδωσε την αίσθηση ότι έχει βελτιώσει και τα οδικά του χαρακτηριστικά, ωστόσο, επισήμως, δεν ανακοινώνεται καμία αλλαγή σε σχέση με πριν. Έτσι το μοντέλο παραμένει ένα από τα πιο ποιοτικά και άνετα παραδείγματα του είδους. Το πληθωρικό του αμάξωμα δεν έχει πρόβλημα να σταθεί με σιγουριά στον ανοιχτό δρόμο και τις στροφές, όπου δεν γέρνει και δεν πλέει άσκοπα. Η ηχομόνωση είναι υποδειγματική, η ποιότητα κύλισης δε θυμίζει crossover, ούσα κορυφαία, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά. Θα θέλαμε λίγο καλύτερη ακρίβεια και πληροφόρηση από το τιμόνι.
Επίσης να επισημάνουμε ότι ο crossover χαρακτήρας του μοντέλου περιορίζεται, λογικά, από την έλλειψη τετρακίνησης (ως 1,4 TFSI), οπότε οι όποιες προσδοκίες ορίζονται μόνο από την μεγάλη απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος. Θεωρούμε επίσης ότι το κιβώτιο αξίζει τα παραπάνω χρήματα αφού εξασφαλίζει στο Q3 ευχρηστία στην καθημερινή χρήση, άνεση στο ταξίδι και ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές.
Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Q3/1.4TFSI / 150 PS Audi, έχω κάνει test drive και διεπίστωσα την όντως εξαιρετική συμπεριφορά του στον δρόμο , αλλά και την ποιότητα κατασκευής του όλου αμαξώματος που το εντάσσει πράγματι στην premium κατηγορία. Στο μόνο για το οποίο έχω σχετικές αμφιβολίες δεν είνε ο μικρός κινητήρας των 1400 κ.εκ, αλλά η οικονομία στα καύσιμα ( βενζίνη) , έστω και CoD. Εκτιμώ οτι με diesel uαύσιμο η οικονομία του θα ήταν μεγάλη. Βέβαια νομίζω ότι κατασκευάζεται και με πετρελαιομηχανή , αλλά στα 2.0 lit και με κόστος αγοράς νομίζω πολύ πιο μεγάλο.Ωστόσο οι εντυπώσεις μου ήταν θαυμάσιες και για τούτο το μοντέλο της πρωτοπόρου κατασκευάστριας Γερμανικής Εταιρείας.
Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Q3/1.4TFSI / 150 PS Audi, έχω κάνει test drive και διεπίστωσα την όντως εξαιρετική συμπεριφορά του στον δρόμο , αλλά και την ποιότητα κατασκευής του όλου αμαξώματος που το εντάσσει πράγματι στην premium κατηγορία. Στο μόνο για το οποίο έχω σχετικές αμφιβολίες δεν είνε ο μικρός κινητήρας των 1400 κ.εκ, αλλά η οικονομία στα καύσιμα ( βενζίνη) , έστω και CoD. Εκτιμώ οτι με diesel uαύσιμο η οικονομία του θα ήταν μεγάλη. Βέβαια νομίζω ότι κατασκευάζεται και με πετρελαιομηχανή , αλλά στα 2.0 lit και με κόστος αγοράς νομίζω πολύ πιο μεγάλο.Ωστόσο οι εντυπώσεις μου ήταν θαυμάσιες και για τούτο το μοντέλο της πρωτοπόρου κατασκευάστριας Γερμανικής Εταιρείας.