Το νέο Tiguan συνεχίζει τη… συγκρατημένη σχεδιαστική πολιτική και στην καμπίνα των επιβατών, που όμως διαθέτει υψηλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετικό επίπεδο φινιρίσματος, φθάνοντας στα επίπεδα premium επιλογών. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μεγάλη (8 ιντσών) έγχρωμη οθόνη αφής, ενώ όλα είναι εκεί που περιμένεις. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική, ενώ εντυπωσιακός ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και ψηφιακός. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση στάνταρ είναι ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος κλιματισμός 3 ζωνών.
Η BMW X1 προβάλει επίσης την υψηλή ποιότητα κατασκευής, το άριστο φινίρισμα και την εξαιρετικά στιβαρή συναρμογή, τα οποία όμως συνδυάζει με μια πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση, όπως δείχνει ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας, τα σπορ καθίσματα και το μικρό σε μέγεθος τιμόνι. Σε σχέση με την προηγούμενη υπάρχει σαφής βελτίωσης της πρακτικότητας, ενώ η θέση οδήγησης, λόγω του νέου πατώματος-διάταξης είναι ελαφρώς πιο υψηλή και οι γυάλινες επιφάνειες μεγαλύτερες σε εμβαδόν προς όφελος της περιμετρικής ορατότητας.
Value for Money: «Τσιμπημένη» η Χ1
Αναμφίβολα και τα δύο μοντέλα δεν μπορείς να τα πεις και προσιτά στο ευρύ αγοραστικό κοινό. Από εκεί και πέρα το VW Tiguan στην έκδοση της δοκιμής κοστίζει 34.750 ευρώ, ενώ για την έκδοση με τα 190 άλογα ανεβαίνει στα 35.750 ευρώ (προφανώς και αξίζει η διαφορά). Από την άλλη η BMW Χ1 ξεφεύγει σε τιμή. Η xDrive20d των 190 ίππων κοστίζει 43.940 ευρώ, ενώ η BMW X1 xDrive18d των 150 ίππων έχει τιμή 40.788 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπολογιστεί και το έξτρα το κόστος για το αυτόματο κιβώτιο… Πάντως από πλευράς εξοπλισμού και τα δύο μοντέλα διαθέτουν τα πάντα τόσο από συστήματα άνεσης, όσο και ασφάλειας.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1?
Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4?
Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη.
Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1? Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4? Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη. Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
πολυ κομπλεξ ρε παιδι μου γιατι τα σπαι το νεο τιγκουαν
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.