Κορυφαία ποιότητα και πολυτελής κατασκευή για την BMW X1, η καμπίνα της οποίας είναι οδηγοκεντρικά σχεδιασμένη.

Στάνταρ σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργίων στην Χ1.

Σε αντίθεση με την τάση της εποχής η άριστης ευκρίνειας κεντρική οθόνη της Χ1 δεν είναι αφής.

Πλήρης και κομψός ο πίνακας οργάνων.

¶τολμο σχεδιαστικά, αλλά εξαιρετικά ποιοτικό και άριστα φινιρισμένο το ταμπλό του νέου VW Tiguan.

Πλήρης και λειτουργικός ο αναλογικός πίνακας οργάνων.

Ο χειρισμός του συστήματος infotainment γίνεται από την 8 ιντσών οθόνη αφής.

Από τον περιστροφικό διακόπτη γίνεται ο έλεγχος του 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control.

Εσωτερικά: Αμφότερα με premium αίσθηση

59.175 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2016)

Το νέο Tiguan συνεχίζει τη… συγκρατημένη σχεδιαστική πολιτική και στην καμπίνα των επιβατών, που όμως διαθέτει υψηλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετικό επίπεδο φινιρίσματος, φθάνοντας στα επίπεδα premium επιλογών. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μεγάλη (8 ιντσών) έγχρωμη οθόνη αφής, ενώ όλα είναι εκεί που περιμένεις. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική, ενώ εντυπωσιακός ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και ψηφιακός. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση στάνταρ είναι ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος κλιματισμός 3 ζωνών.

Η BMW X1 προβάλει επίσης την υψηλή ποιότητα κατασκευής, το άριστο φινίρισμα και την εξαιρετικά στιβαρή συναρμογή, τα οποία όμως συνδυάζει με μια πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση, όπως δείχνει ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας, τα σπορ καθίσματα και το μικρό σε μέγεθος τιμόνι. Σε σχέση με την προηγούμενη υπάρχει σαφής βελτίωσης της πρακτικότητας, ενώ η θέση οδήγησης, λόγω του νέου πατώματος-διάταξης είναι ελαφρώς πιο υψηλή και οι γυάλινες επιφάνειες μεγαλύτερες σε εμβαδόν προς όφελος της περιμετρικής ορατότητας.

Value for Money: «Τσιμπημένη» η Χ1
Αναμφίβολα και τα δύο μοντέλα δεν μπορείς να τα πεις και προσιτά στο ευρύ αγοραστικό κοινό. Από εκεί και πέρα το VW Tiguan στην έκδοση της δοκιμής κοστίζει 34.750 ευρώ, ενώ για την έκδοση με τα 190 άλογα ανεβαίνει στα 35.750 ευρώ (προφανώς και αξίζει η διαφορά). Από την άλλη η BMW Χ1 ξεφεύγει σε τιμή. Η xDrive20d των 190 ίππων κοστίζει 43.940 ευρώ, ενώ η BMW X1 xDrive18d των 150 ίππων έχει τιμή 40.788 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπολογιστεί και το έξτρα το κόστος για το αυτόματο κιβώτιο… Πάντως από πλευράς εξοπλισμού και τα δύο μοντέλα διαθέτουν τα πάντα τόσο από συστήματα άνεσης, όσο και ασφάλειας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
citroen