Σε μοντέλα με κινητήρες Turbo ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου, αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25%.

Tips για τη βελτίωση των φρένων

16982 Επισκέψεις στο άρθρο

Υπάρχουν 2 επιλογές, όσον αφορά την βελτίωση του συστήματος φρένων, ενός αυτοκινήτου, ανάλογα με την χρήση ή την αναγκαιότητα.
Για σπορ οδήγηση
3 Η 1η περίπτωση αφορά τους περισσότερους οδηγούς, οι οποίοι οδηγούν γρήγορα, πάνω από τον μέσο όρο ή κάνουν συχνά ταξίδια σε Εθνικές οδούς, με υψηλές ταχύτητες ή ακόμα και με αυξημένο φορτίο.
Στην περίπτωση αυτή χρειάζεται η αντικατάσταση των δίσκων φρένων, με δίσκους στις εργοστασιακές διαστάσεις, αλλά πολύ καλύτερης ποιότητας, με ραβδώσεις στην επιφάνεια τριβής, που βοηθούν στην απαγωγή της θερμοκρασίας και ταυτόχρονα είναι κατασκευασμένοι από κράματα, τα οποία είναι ανθεκτικά στην στρέβλωση.                                                
Απαραίτητο είναι οι δίσκοι αυτοί να συνδυαστούν και με ανάλογα τακάκια φρένων με υψηλό συντελεστή θερμοκρασίας τριβής, ώστε το φρενάρισμα να είναι το ίδιο αποτελεσματικό σε συνεχόμενη σκληρή χρήση. Καλή είναι επίσης και η τοποθέτηση κιτ με σωληνάκια φρένων (μαρκούτσια) αεροπορικού τύπου, διότι βελτιώνουν την αίσθηση και την αμεσότητα του πεντάλ φρένου. Το κόστος αυτής της επιλογής βέβαια, είναι αρκετά υψηλότερο, σε σχέση με την αντικατάσταση των φρένων με εργοστασιακά ή άλλα after market προϊόντα. Το όφελος όμως της βελτίωσης του φρεναρίσματος, σε συνδυασμό με την επιμήκυνση του χρόνου αντικατάστασης, εκμηδενίζουν την διαφορά αυτή.
Τα προϊόντα αυτά κατασκευάζονται από εξειδικευμένα εργοστάσια κατασκευής φρένων, τα οποία ασχολούνται αποκλειστικά με την βελτίωση των συστημάτων πέδησης.
Αυξάνουμε δύναμη = Ενισχύουμε φρένα
3 Η 2η περίπτωση αφορά πολλά αυτοκίνητα, στα οποία ο κινητήρας έχει βελτιωθεί εκ των υστέρων, ώστε να αυξηθεί η ιπποδύναμη του. Ειδικά σε μοντέλα με κινητήρες Turbo, ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25% με αποτέλεσμα τα εργοστασιακά φρένα να είναι αδύναμα να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα, διότι τα εργοστάσια αυτοκινήτων, υπολογίζουν την αποτελεσματικότητα των εργοστασιακών φρένων ανάλογα με την ιπποδύναμη και το βάρος του κάθε μοντέλου.
Στην περίπτωση αυτή επιλέγουμε την τοποθέτηση ενός ολοκληρωμένου κιτ φρένων το οποίο αποτελείται από πολύ-πίστονες δαγκάνες (6-10 έμβολα), ειδικούς δίσκους φρένων πολύ μεγαλύτερης διαμέτρου και ανάλογα τακάκια με μεγάλη επιφάνεια και υψηλό συντελεστή θερμοκρασίας τριβής. Το αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής είναι εντυπωσιακό καθώς η αίσθηση του φρεναρίσματος αλλάζει τελείως και η κλασική μέτρηση απόδοσης φρένων (που μετρά την απόσταση που θα διανύσει το αυτοκίνητο εάν φρενάρει με 100km/h) μειώνεται τουλάχιστον κατά 15%.
Το κόστος σε αυτή την περίπτωση κυμαίνεται από 1500 έως 3000 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο αυτοκινήτου. Η ασφάλεια όμως, που παρέχει στον οδηγό, που επιθυμεί να έχει ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, είναι ανεκτίμητη.

*Συμβουλές για τη βελτίωση στο σύστημα φρένων, από τον κ. Αντώνη Βιτάλη, ιδιοκτήτη της εταιρείας βελτίωσης AVC WEBER

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός