Προϊόντα - kit βελτίωσης - Βάζει τα γυαλιά στη8230 μαμά!

Kafounis - Βάζει τα γυαλιά στη8230 μαμά!
Η εποχή που το “tuning” παρέπεμπε σε κραυγαλέες προτάσεις, αισθητικά και μηχανικά, έχει περάσει ανεπιστρεπτί, τουλάχιστον για τους βελτιωτές που σέβονται τον εαυτό τους και προπάντων τους πελάτες τους. Η BMW M3 της δοκιμής έχει εξελιχθεί από την εταιρεία που εισήγαγε την παραπάνω λογική στο χώρο του ελληνικού tuning, αποτελώντας παράλληλα παράδειγμα προς μίμηση ακόμη και για τη μαμά εταιρεία.
Αν προσεγγίσουμε το θέμα κάπως χονδρικά, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι σήμερα στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται δύο… «είδη» εταιρειών βελτίωσης. Από τη μία, ο «μάστορας» που μέλημά του είναι να φορτώσει τον πελάτη του με όσο το δυνατόν περισσότερα «καλούδια» με σκοπό το παχυλό κέρδος, χωρίς την παραμικρή επίγνωση του αποτελέσματος της πράξης του, και από την άλλη, η εταιρεία με τεχνογνωσία που θα επέμβει όσο ακριβώς χρειάζεται ώστε ο επίδοξος πελάτης να απολαύσει ένα αποτέλεσμα αξιόπιστο, ασφαλές και προπάντων ποιοτικό. Αυτό το φαινόμενο, ειδικά για τους Έλληνες λάτρεις της βελτίωσης, έχει λάβει ιδιαίτερα ευχάριστες διαστάσεις, αφού μεγάλο μέρος των οίκων σήμερα έχει ενστερνιστεί τη νέα ποιοτική αυτή φιλοσοφία. Δεν υπάρχει άλλωστε άλλη εναλλακτική για τη διατήρηση μιας σταθερής και αξιόπιστης πελατείας και την εξέλιξη της απαιτούμενης φήμης ώστε να προσελκυστεί ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο νέου αγοραστικού δυναμικού.
Το ευχάριστο στην προκειμένη περίπτωση είναι πως το αυτοκίνητο της δοκιμής, η κατάμαυρη M3 Ε46, έχει υποστεί επεμβάσεις από τον άνθρωπο ή την εταιρεία αν θέλετε, που εισήγαγε την εν λόγω φιλοσοφία στα κατά τα άλλα σκοτεινά «δρομάκια» του ελληνικού tuning. Ας πάρουμε όμως την ιστορία από την αρχή για να δούμε πώς καταλήξαμε στο «σήμερα». Πριν από 58 περίπου χρόνια, ο ¶γγελος Καφούνης, με μια μικρή προσωπική επιχείρηση, δραστηριοποιείται στο χώρο της μοτοσικλέτας BMW και πραγματοποιεί τις πρώτες εισαγωγές από το εργοστάσιο της εταιρείας στην Ελλάδα. Στη συνέχεια και συγκεκριμένα το 1960, η μικρή επιχείρηση Kafounis εξαπλώνεται στο χώρο των ανταλλακτικών BMW και καλύπτει με μεγάλη επιτυχία τη ζήτηση που είχαν δημιουργήσει θρυλικά μοντέλα, όπως τα 700, 1500 και 2002. Το 1970 πραγματοποιείται η πρώτη συμμετοχή του ονόματος “Kafounis” στους ελληνικούς αγώνες με ένα BMW 1800, το οποίο στη συνέχεια διαδέχεται το μαύρο BMW 2002, γνωστό στους πρεσβύτερους ηλικιακά φίλους των εγχώριων αγώνων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μάλιστα τροποποιείται από την ίδια την Kafounis σε υπερτροφοδοτούμενο.
Το 1980 επενδύει σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις με τη ριζική ανακαίνιση του ιδιόκτητου κτιρίου στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και με την ανέγερση ξεχωριστής έκθεσης πωλήσεων, ενώ το 1990 διαθέτει πλέον προϊόντα μέσα από τα καταστήματά της με το σήμα Kafounis Motorsport, έχοντας πάντα ένα και μοναδικό στόχο: την ικανοποίηση του οδηγού, προσφέροντας κορυφαίας ποιότητας επώνυμα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές. Το κερασάκι στην τούρτα και παράλληλα η επιβεβαίωση των προσπαθειών της επιχείρησης έρχεται το 1998, όπου στην έκθεση «Αυτοκίνηση ’98» δημιουργεί έναν τεχνολογικό χώρο με την Mclaren BMW F1 που μόλις είχε κερδίσει τις 24 ώρες του Le Mans, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί την πρώτη πανελλήνια παρουσίαση της νέας σειράς 3 στην οποία είχε τοποθετηθεί Kompressor. Από τότε μέχρι και σήμερα, η καθημερινή εξέλιξη και αυξανόμενη τεχνογνωσία των ανθρώπων της εταιρείας έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή άκρως αξιόπιστων προτάσεων, όπως είναι η E46 της δοκιμής μας. Εκτός του αισθητικού τομέα, ο οποίος παραμένει αναλλοίωτος, τα περιφερειακά τμήματα, όπως τα φρένα και οι αναρτήσεις, έχουν υποστεί τις απαιτούμενες επεμβάσεις ώστε να αντεπεξέλθουν στην όσο το δυνατόν πιο ασφαλή διαχείριση της επιπλέον δύναμης που προσφέρει το κιτ του μηχανικού υπερσυμπιεστή στο ήδη εκρηκτικό σύνολο της BMW. Το πρωτοποριακό της υπόθεσης είναι πως το αυτοκίνητο, παρά την αυξημένη ιπποδύναμη (545 ίπποι έναντι των 347 του εργοστασιακού μοντέλου), καταφέρνει και διατηρεί τις προδιαγραφές ρύπων και κατανάλωσης μέσα στα πλαίσια που ορίζει η μητρική εταιρεία.
Παράλληλα, για την τοποθέτηση του κιτ δεν απαιτείται το «κατέβασμα» του κινητήρα, γεγονός που μειώνει αισθητά το χρόνο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο σε 4 με 5 ημέρες το μέγιστο. Μαζί με το μηχανικό υπερσυμπιεστή, τοποθετείται intercooler και ψυγείο λαδιού για την απροβλημάτιστη και αξιόπιστη λειτουργία Στην τιμή τοποθέτησης του κομπρέσορα περιλαμβάνεται η εγκατάστασή του, καθώς και ο δωρεάν έλεγχος των 1.500 χλμ. Με τη μηχανική αυτή αναβάθμιση, ο κινητήρας διατηρεί τις αρχές συντήρησης του κατασκευαστή και όλα τα service γίνονται όπως ακριβώς και σε ένα «απλό» σύνολο.
Από την άλλη, όσο σημαντική μπορεί να θεωρηθεί η επιτάχυνση, ειδικά σε αυτοκίνητο του είδους, ακόμη πιο σημαντική είναι η επιβράδυνση. Για το λόγο αυτό, η M3 της δοκιμής έχει εφοδιαστεί με 4πίστονες δαγκάνες της Brebmo, με τρυπητούς αεριζόμενους δίσκους και με υψηλών επιδόσεων τακάκια. Εκτός αυτών, έχουν τοποθετηθεί και μεταλλικά σωληνάκια έναντι των συνθετικών εργοστασιακών, τα γνωστά «μαρκούτσια», με αποτέλεσμα τη διαφορά στην αίσθηση και την αύξηση της αποτελεσματικότητας στο φρενάρισμα. Και όπως σωστά υποστηρίζουν στην Kafounis Motorsport, το να τρέχεις γρήγορα είναι διασκέδαση, το να σταματάς γρήγορα είναι ανάγκη.
Στον τομέα της ανάρτησης τώρα, η εταιρεία προσφέρει μεγάλο εύρος επιλογών, αναλόγως των απαιτήσεων του κάθε πελάτη ξεχωριστά, πάντα όμως στα όρια που καθορίζει η μητρική εταιρεία, με σκοπό τη δημιουργία ενός ιδανικού συνόλου. Έχει χρησιμοποιηθεί after market ανάρτηση 10 ρυθμίσεων, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει πλησιάσει το έδαφος πολύ περισσότερο από την εργοστασιακή έκδοση. Εν συνεχεία έχουν τοποθετηθεί αλουμινένιες μπάρες θόλων για την ενίσχυση της ακαμψίας και τέλος, μεγαλύτερου διαμετρήματος ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδοι.
Στην πράξη τώρα, η BMW M3 της δοκιμής εκπλήσσει ευχάριστα για δύο λόγους. Με την είσοδο στο αυτοκίνητο και διανύοντας τα πρώτα μέτρα, τίποτα δεν μαρτυρά πως πρόκειται για «πειραγμένο» M3. Διατηρεί τη φιλική συμπεριφορά του εργοστασιακού μοντέλου, με την απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος να επιτυγχάνεται με τρόπο που σε καμία περίπτωση δεν θα θυμίσει σύνολο που έχει υποστεί επεμβάσεις. Δηλαδή, εύκολα θα μετακινηθεί η… σύζυγος ή η πολυαγαπημένη κόρη για τα… ψώνια του Σαββάτου.
Για τριγμούς και φαινόμενα κραδασμών στο εσωτερικό, φυσικά και δεν τίθεται λόγος αναφοράς, αφού το αυτοκίνητο παραμένει μια BMW. Αντίθετα, όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν, τα επιπλέον άλογα που προσφέρει ο μηχανικός υπερσυμπιεστής αρχίζουν να διαφαίνονται ξεκάθαρα, όχι όμως με τρόπο νευρικό και απότομο. Απλώς, ο κινητήρας έχει κερδίσει αισθητά σε ελαστικότητα και ευστροφία, ενώ ο ήχος του παραμένει αυτός ο οξύς, μεταλλικός βρυχηθμός που χαρακτηρίζει τις BMW με το λογότυπο «Μ». Στις στροφές, την παράσταση κλέβει η στιβαρότητα του πλαισίου και η αμεσότητα και πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης. Τόσο πολύ μάλιστα που σε κάνει να νιώθεις πως το «φοράς» στο σώμα σου, υπακούοντας απευθείας στην παραμικρή εντολή του εγκεφάλου. Λες και δεν παρεμβάλλεται «σώμα» μεταξύ μυαλού και μηχανής. Αυτό από μόνο του λέγεται επιτυχία!
KAFOUNIS MOTORSPORT Αχιλλέως 44, Αθήνα 2105232605 -
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ > kit βελτίωσης
Κατάλογος με μάρκες και αντιπροσωπείες
Μάρκες
Αντιπροσωπείες