Προϊόντα - kit βελτίωσης - Audi TT με... σιγαστήρα!

Χειροποίητη κατασκευή - Audi TT με... σιγαστήρα!
Αντίθετα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πέρασαν τις πύλες της εταιρείας μας, το συγκεκριμένο Audi ΤΤ δεν ακούστηκε καθόλου κατά την άφιξή του. Οι «αθόρυβοι» 330+ ίπποι ήρθαν από την Κοζάνη μόνο και μόνο για το περιοδικό του auto accessories και με μεγάλη μας τιμή και ευχαρίστηση σας το παρουσιάζουμε… viola! Ακούραστα άλογα… Τα 500+ χιλιόμετρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν απόλαυση και παιχνίδι. Η απόσταση Κοζάνη – Αθήνα έγινε με πολύ χαλαρούς ρυθμούς (δεν υπήρχε και κάποιος σημαντικός λόγος πίεσης) χωρίς την υπερβολική κατανάλωση καυσίμου. Μετά από λίγες ώρες το δίχρωμο TT βρισκόταν παρκαρισμένο στις θέσεις των επισκεπτών περιμένοντας ανυπομονετικά τη διαδικασία της φωτογράφησης. Πλυμένο και στεγνωμένο, γυάλιζε και έδινε στόχο στους γύρω ότι κάτι περίεργο συμβαίνει με το TT. Μετά από την κατάλληλη προετοιμασία η δυναμική ομάδα ξεκίνησε. Εντός της κάνης… Η δική μου επιλογή φυσικά ήταν να καθίσω στο εσωτερικό του… «όπλου». Το δερμάτινο σαλόνι και το μπάκετ κάθισμα αγκάλιασε το σώμα μου και σε συνδιασμό με τα μαύρα πλαστικά του μου δημιουργούσε ένα αίσθημα ποιότητας. Αμέσως μόλις δέσαμε τις ζώνες μας το κλειδί γύρισε στη μίζα και… ερωτηματικό! Το ερωτηματικό αντικαταστάθηκε σε θαυμαστικό αφού η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: «…θέλαμε να γίνει όσο πιο αθόρυβο και γρήγορο συνάμα γίνεται…». Η διαδρομή ήταν σχετικά με αργούς ρυθμούς, αλλά βέβαια υπήρχαν και κάποιες μικροεκρήξεις του οδηγού που ένοιωσα το σώμα μου να πιέζει το κάθισμα. Κατά τις στάσεις μας σε φανάρια, παρατηρούσα συνεχώς το στροφόμετρό. Το ρελαντί του ήταν σταθερό, χωρίς να κάνει τα εκνευριστικά ανεβοκατεβάσματά που συνήθως τα περισσότερα βελτιωμένα αυτοκίνητα πάσχουν από αυτό το φαινόμενο. Το μάτι μου μετά από λίγο έπεσε στο κεντρικό ταμπλό και συγκεκριμένα στις θέσεις ή μάλλον στις πρώην θέσεις των αεραγωγών. Έχει γίνει πραγματικά καταπληκτική δουλειά στην τοποθέτηση οργάνων μέτρησης του τούρμπο και της θερμοκρασίας του λαδιού στις κεντρικές εργοστασιακές θέσεις των αεραγωγών. Τα όργανα αυτά είναι της link Bf Series Haldex Performance και εφάρμοσαν εξαιρετικά. Γενική εικόνα… Το Audi TT χτυπάει στο μάτι αμέσως λόγω της αντίθεσης που κάνει η μαύρη οροφή με το υπόλοιπο ασημί αμάξωμα. Το look όσοι δεν το έχουν καταλάβει ακόμα είναι από τη γνωστή έκδοση Audi TT Quattro Sport και ο εμπρός προφυλακτήρας είναι της PPI Auto. Το σύνολο στηρίζεται πάνω στις αξιόπιστες KW Variant 2 και αντιστρεπτικές από το Quattro Sport. Η δύσκολη επιλογή του κάτοχου ήταν το θέμα της ανάρτησης… ¶κουσε πολλά αλλά έπραξε μόνος του και δικαιώθηκε αφού επέφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, την κατάλληλη σκληρή ανάρτηση για το Audi. Η Force παίρνει την ευθύνη των σινεμπλόκ στα πίσω ρυθμιζόμενα ψαλίδια για να δέχονται τις κατάλληλες καταπονήσεις και να εξασφαλίζουν αθόρυβη λειτουργία. Τέλοςμ οι τροχοί έχουν την ταυτότητα του Quattro Sport με 8x18” εμπρός και 8,5x18” πίσω και τα ελαστικά που κρατάνε στο δρόμο το «πυροβόλο» των διαστάσεων 225/40/18 και μάρκας Dunlop Sp Sport Maxx. Μέσα από την πολυάκτινη ζάντα κάνουν την εμφάνισή τους οι αεριζόμενοι δίσκοι των 345x30mm και με συνοδεία των τετραπίστονων δαγκάνων της εταιρείας AP-GALFER. Σίγουρα τα φρένα δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση και θερμοκρασία για να σταματήσουν αυτό το αγρίμι. Τα «εντόσθια»… Ο κινητήρας του TT είναι κάτι το ιδιαίτερα και προσεγμένο μέχρι και το τελευταίο του… καλωδιάκι. Είναι ο 1.781 κ.εκ. με τουρμπο IHI VF-34 BSR πρόγραμμα. Τα πιστόνια λογικό ήταν να αλλαχτούν παρέα με τις μπιέλες της εταιρείας Wosner. Τα μπεκ της Siemens των 630cc ανά λεπτό, ανεβάζουν τον δείκτη καυσίμου στον θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα ένα μείγμα που κάνει θαύματα. Ο κινητήρας βασίζεται πάνω σε βάσεις Dog Bone της Powerflex. Το φίλτρο αέρος αντικαταστάθηκε με ένα της Κ&Ν και τοποθετήθηκε σκάστρα διπλού εμβόλου, Forge, η οποία είναι πρώτης ποιότητας και πολύ διακριτική. Οι σωληνώσεις είναι inox και τα κολάρα της samco. Τέλος, η εξαγωγή της όμορφης γερμανίδας έχει αλλαχτεί από την πολλαπλή (χταπόδι) έως το τελικό με απόληξη 70mm. Ο καταλύτης δεν βγήκε φυσικά και είναι της Rosi 100 Cpsi by Ρουσόπουλος. Ο αποχαιρετισμός… Όπως και όλο οι αποχαιρετισμοί είναι πολύ δύσκολοι αφού η «σφαίρα» ή αλλιώς Audi TT by Street Pro είχε ταξίδι να κάνει. Ευχηθήκαμε, λοιπόν, καλό δρόμο με προσοχή και… να μας ξανάρθει με περισσότερα άλογα!
Street Pro Φιλίππου & Σμύρνης 44 2461049631 -
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ > kit βελτίωσης
Κατάλογος με μάρκες και αντιπροσωπείες
Μάρκες
Αντιπροσωπείες