• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πόσα μέτρα νομίζεις ότι χρειάζονται για να προσπεράσεις άνετα και με ασφάλεια;


Δείτε τα χειρότερα στο προσπέρασμα

Διαβάστηκε από 57776 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2017
Οι μετρήσεις του AutoΤρίτη μίλησαν. Δείτε τώρα ποια είναι τα χειρότερα μικρά στο προσπέρασμα, τόσο σε επαρχιακό δρόμο όσο και στην εθνική.

 
Τα μικρά βενζινοκίνητα μοντέλα, είναι τα αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις σήμερα στην Ελλάδα, καθώς ταιριάζουν απόλυτα στην ελληνική πραγματικότητα.

Μη χάσετε ακόμα:

Όταν λοιπόν ψάχνουμε καινούργιο αυτοκίνητο, εκτός από το πόσο «έχει» και το πόσο «καίει», σίγουρα θέλουμε να είναι και αρκετά γρήγορο, ώστε να μας εξασφαλίζει άνετες και ασφαλείς προσπεράσεις στο ταξίδι τόσο σε επαρχιακό, όσο και σε εθνικό δρόμο. Το προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο, αντιστοιχεί σε επιτάχυνση από τα 60 χλμ/ω στα 100 χλμ/ω, ενώ σε εθνικό δρόμο, αντιστοιχεί σε επιτάχυνση από τα 80 χλμ/ω στα 120 χλμ/ω.

Η λίστα των best sellers μικρών που έχουμε μετρήσει περιλαμβάνει αυτοκίνητα από 71 μέχρι 150 άλογα, και στο προσπέρασμα ισχύει, ότι ισχύει παντού: ότι πληρώνεις παίρνεις.
 
Τα χειρότερα μικρά σε προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη, τα μικρά μοντέλα για να ολοκληρώσουν ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο, χρειάστηκαν από 127 μέτρα (το καλύτερο), μέχρι 376 μέτρα (το χειρότερο). Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης σκεφτείτε ότι, το γρηγορότερο μοντέλο που έχουμε μετρήσει, το Audi R8 Spyder με 540 άλογα, χρειάζεται μόλις 40 μέτρα για αντίστοιχη προσπέραση, ενώ το ταχύτερο γρήγορο μικρό στις μετρήσεις μας, το Renault Clio RS, καταφέρνει να προσπεράσει σε 76 μέτρα.

Πείτε μας στα πόσα μέτρα βάζετε το δικό σας όριο και δείτε ποια είναι τα χειρότερα και ποια τα καλύτερα μικρά για σας και τι τιμή έχει το καθένα από αυτά.  
Δώστε ένα νούμερο από 127 έως 376 μέτρα.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • NIAN

    Κάτσε να πάρω το μέτρο...... Μα τι βλακεία είναι αυτό που ζητάτε? Ο μέσος οδηγός προσπερνώντας έχει αίσθηση του χρόνου και όχι τόσο της διανυομενης απόστασης.

      26
  • ΜΙΧΑΗΛ

    ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ "ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥΠΑΣΑΚΗΔΩΝ" (ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΤΑ ΕΜΑΘΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΣ;-ΠΟΥ ΠΑΣ;) (ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΠΕΡ ΣΤ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΝΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΗΛΑ η ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ). ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ΠΟΛΗΣ 600-1000cc ΜΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 40-60 ΗΡ, ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΟΥΝ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΝΤΑΛΙΚΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ "ΠΑΡΕΙ" Ο ΑΕΡΑΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ 9ΜΙΣΗ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ.ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΙ.

      14
  • Στάθης

    Για μένα όσο πιό γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο το καλύτερο. Γιαυτό βελτιώνω κάθε αυτοκίνητο που έχω, ώστε να το κάνω όσο το δυνατό ταχύτερο. Για μένα δεν υπάρχει κάποιο όριο στο προσπέρασμα, αλλά θέλω να γίνεται όσο το δυνατό πιό γρήγορα. Για να το επιτύχω αυτό, ποτέ δεν βασίζομαι στη ρεπρίζ, δηλαδή να πατάω απλώς το γκάζι στο πάτωμα, αλλά πάντα κατεβάζω και μια ή δύο σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, προκειμένου να εκμεταλλευτώ όσο το δυνατό τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Ακόμα και το πιό δυνατό αυτοκίνητο αν οδηγώ, πάντα θα εκμεταλλευτώ όλες του τις δυνατότητες στο προσπέρασμα. Βέβαια αυτό το κάνω και για λόγους απόλαυσης, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

      14
  • Στάθης

    Giorgos-ioannina Όταν αναφερόμαστε στο προσπέρασμα, εννοούμε κυρίως στις επαρχιακές οδούς, που έχουν μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και συνεχείς στροφές, με μικρά ενδιάμεσα ευθύγραμμα τμήματα, των 100, ή λίγο λιγότερων, ή περιοσσότερων μέτρων. Στους δρόμους αυτούς, για να προσπεράσεις, πρέπει να έχεις μεγάλη ιπποδύναμη και καμμιά φορά δεν φθάνει ούτε αυτή.

      6
  • mo

    Δοκιμάστε και προσπέρασμα με όπισθεν σε πίστα F1, μόνο έτσι θα βγει η σωστή λίστα κατάταξης. Άλλο ένα απαράδεκτο άρθρο χωρίς ίχνος επιστημονικής ή άλλης λογικής και βάσης.

      5
  • Giorgos-ioannina

    Μάλλον θα μιλάτε για προσπερασμα στην παλιά εθνική γιατί τόσο η Κορίνθου Πατρών όσο η Αντιρρίου Ιωαννίνων αλλά και η Εγνατία είναι πλέον σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι με τοιχίο στη μέση οπότε δεν τίθεται θέμα επικίνδυνης προσπέρασης.Το αν θα παραμείνεις λίγο παραπάνω στην αριστερή λωρίδα δεν θετεις κανένα ο οποίος κινείται μέσα στα νόμιμα όρια ταχυτητας σε κίνδυνο.Οι εθνικές οδοί είναι πλέον ασφαλεις.Αν γινόντουσαν και φθηνότεροι δε θα θέλαμε τίποτε άλλο!

      5
  • nickthetrib

    Μα γιατί 60-100 με 4η και όχι 3, και 80-120 με 5η και όχι 4η ή ακόμα και 3η?????? Προσπερνάω σημαίνει φέρνω το αμάξι σε σωστό σημείο λειτουργίας κινητήρα, πατάω το γκάζι τέρμα και βγαίνω.