• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε ποια είναι τα χειρότερα στο φρενάρισμα.


Τα χειρότερα στο φρενάρισμα

Διαβάστηκε από 41425 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/11/2017
Όταν μερικοί πόντοι στο φρενάρισμα, χωρίζουν συνήθως μια δύσκολη στιγμή από ένα σοβαρό ατύχημα, ξέρετε ποια μικρά θέλουν 4 ή και 6 μέτρα παραπάνω για να σταματήσουν;

 
Τα μικρά αυτοκίνητα κυριαρχούν στις πωλήσεις στην Ελλάδα, είναι τώρα πια, τα οικογενειακά μας αυτοκίνητα.

Μια ματιά στους πίνακες που ετοίμασε το Test Center του AutoΤρίτη, δείχνει ότι ισχύει και εδώ το «ότι πληρώνεις παίρνεις», αλλά με τρόπο που δεν θα περιμένατε.

Τα περισσότερα μικρά κυκλοφορούν με 2 ή 3 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, συνήθως 75-80 ή 95-100 ή 110-120 άλογα. Η διαφορά στα μοντέλα αυτά, όπως αποδεικνύει το Test Center του AutoΤρίτη, δεν είναι μόνο στα άλογα του κινητήρα, αλλά και στο φρενάρισμα. Φεύγοντας από τα 115 άλογα και κατεβαίνοντας στα 95, ετοιμαστείτε και για 2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα και για άλλα 2 μέτρα, αν κατέβετε ακόμα πιο κάτω στα 75 άλογα.

Μη χάσετε ακόμα:
Εξαιρέσεις από τον κανόνα αυτό:
  • Το Citroen C3, που έχει την ίδια επίδοση στα φρένα, το μοντέλο με τα 82 άλογα, με αυτό με τα 110 άλογα.
  • Το νέο VW Polo με τα 95 άλογα, που έχει χειρότερες επιδόσεις από τα μοντέλα με τα 75-80 άλογα.
Το καλύτερο μικρό σταματάει στα 36 μέτρα.
Το χειρότερο στα 42,2 μέτρα, 6,2 μέτρα διαφορά.

Τα μοντέλα με 75-80 άλογα φρενάρουν στα 38-39 μέτρα, αυτά με τα 110-120 άλογα στα 36-37 μέτρα.

Στα πόσα μέτρα είναι το δικό σας όριο; Δώστε ένα νούμερο από 36 μέχρι 42,2 και δείτε ποια είναι τα χειρότερα μοντέλα για σας και αντίστοιχα ποια είναι τα καλύτερα.
Δώστε ένα νούμερο από 36 μέχρι 42,2
 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Λογικος

    Και σε αλλον ενα τομεα φυκια για μεταξωτες κορδελες το Polo εκτος απο την κακη του αξιοπιστια.

      43
  • vg

    Τι σόι τεστ φρεναρίσματος είναι αυτό όταν δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία. Παράδειγμα, τα ελαστικά. Σε άλλο τεστ του ίδιου περιοδικού (για τα 4 εποχών) οι διαφορές σε ίδια διάσταση από μάρκα σε μάρκα είναι και η μέρα με τη νύχτα. Οπότε και μόνο από αυτό, τα νούμερα δε μου λένε κάτι. Άσε που είναι γνωστό ότι όποιος επιλέγει καλύτερα λάστιχα για το αυτοκίνητό του σε αλλαγή, βλέπει διαφορά σε φρενάρισμα/κράτημα κλπ.

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται απο μας με τα λάστιχα με τα οποία πουλιούνται απο κάθε εταιρεία.

        37
  • Kostis

    Έχει παρατηρήσει κανείς ότι τις τελευταίες μέρες προβάλλονται συνεχώς άρθρα που "ξηλώνουν" αργά και μεθοδικά το πουλόβερ του αμαρτωλού γκρούπ? Τί έχει αλλάξει?

      27
  • Νίκος

    Μήπως όπως λέει ο vg να είστε λίγο πιο συγκεκριμένοι όσον αφορά τις προδιαγραφές των μοντέλων που ελέγξατε; Η διαφορά που κάνει το ελαστικό στο φρενάρισμα και στο κράτημα μπορεί να είναι χαοτική! Σοβαρό άρθρο...

      3
  • vg

    Άρα; Επιβεβαιώνομαι. Επιλογή ελαστικών πρώτης τοποθέτησης, ένα πχ οικολογικό, αυτομάτως μεταφράζεται σε αποτέλεσμα διφορούμενο. Καλύτερο τεστ φρεναρίσματος, είναι με διαφορετικά αυτοκίνητα και με ίδια ελαστικά.

      1
  • Κωνσταντίνος

    Για την ΜΙΤΟ που ρωτάει ο φίλος, κορυφαία!!! Ίσως τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του και μετά CLIO.

     
  • kyriosmitsaras

    σε αυτο το αρθρο καταλαβαινω οτι φταινε τα λαστιχα, σε ενα αλλο αρθρο σας καταλαβαινω οτι φταινε τα φρενα. δεν βγαζω ακρη. και τι τεστ φρεναρισματος ειανι αυτο. παιρνω το αμαξι φρεναρω και μετραω την αποσταση; δυσκολευομαι τεχνικα να το κατανοησω, το αρθρο σας..

     

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός