Ιδιαίτερα δημοφιλής το 2009 ήταν η έκδοση 1,4 TSI 122 PS στην περίπτωση του Volkswagen Golf. Κάτω από το καπό του γερμανικού μοντέλου βρίσκεται ένας 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 122 ίππους και 200 Nm ροπής, νούμερα που του προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις. Το μηχανικό σύνολο αυτό συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με μακριά κλιμάκωση, το οποίο συμβάλλει θετικά στην κατανάλωση (6,3 λτ./100 χλμ.), αλλά και στο χαμηλό επίπεδο θόρυβο κατά το ταξίδι. Το Golf στο δρόμο είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR γίνεται ακόμα πιο ασφαλές. Όταν βέβαια απενεργοποιηθεί το ASR, η υποστροφή έρχεται αρκετά συχνά υπό πίεση, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι εύκολα ελεγχόμενη και δεν αιφνιδιάζει. Μπαίνοντας στην καμπίνα του γερμανικού μοντέλου αντικρίζεις μία σχετικά λιτή σχεδιαστικά εικόνα, με πολύ καλής ποιότητας υλικά, που στο μεγαλύτερο μέρος είναι μαλακά. Από πλευράς χώρων, οι επιβάτες του Golf δε θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, μιας και ο αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια στη δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Ο χώρος αποσκευών πάντως, είναι στα 350 λτ.
Λιτό σχεδιαστικά, αλλά άψογο ποιοτικά και εργονομικά το ευρύχωρο εσωτερικό του VW Golf.
Δεν υπάρχουν πλέον δημοφιλή μεταχειρισμένα γιατί απλά έχουν απαξιωθεί. Οι τιμές στα καινούργια είναι απίστευτα χαμηλές μόνο που ο Ελληνας και πάλη δεν μπορεί να αγοράσει.
Π.χ. Nissan Tiida 1.6lt 110hp 2008 15.200 euro, Nissan Pulsar 1.2lt 115hp 2015 14.990 euro.
Οποιος εδωσε το 2008 15 χιλιαρικα για να παρει το nissan tiida ειναι τελειως αμπαλος
Δεν υπάρχουν πλέον δημοφιλή μεταχειρισμένα γιατί απλά έχουν απαξιωθεί. Οι τιμές στα καινούργια είναι απίστευτα χαμηλές μόνο που ο Ελληνας και πάλη δεν μπορεί να αγοράσει. Π.χ. Nissan Tiida 1.6lt 110hp 2008 15.200 euro, Nissan Pulsar 1.2lt 115hp 2015 14.990 euro.