Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες και αν πιεστεί θα υποστρέψει φυσιολογικά και ελεγχόμενα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες και αν πιεστεί θα υποστρέψει φυσιολογικά και ελεγχόμενα.

Στο δρόμο: Σταθερό και ευχάριστο

89.476 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2012)

Τo Peugeot 301 διατηρεί όλα τα καλά στοιχεία της συνταγής Peugeot, η οποία χαρακτηρίζεται από την άνεση και τα ευχάριστα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η οδική συμπεριφορά και αίσθηση εμπνέουν τον οδηγό ακόμη και για κίνηση… πέρα των οικογενειακών ρυθμών, παρέχοντάς του πολύ καλή αίσθηση μέσω του τιμονιού. Η ανάρτηση βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω συμβάλλοντας στην πολιτισμένη συμπεριφορά και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών.


Η οδική συμπεριφορά και αίσθηση εμπνέουν τον οδηγό ακόμη και για κίνηση… πέρα των οικογενειακών ρυθμών.

Η οδική συμπεριφορά και αίσθηση εμπνέουν τον οδηγό ακόμη και για κίνηση… πέρα των οικογενειακών ρυθμών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Χάρη και στην έξυπνη διάσταση των ελαστικών (185/65 R15), το 301 είναι άνετο και μόνο σε έντονες ανωμαλίες θα εμφανίσει μέτρια απορροφητικότητα και μια τάση να «τερματίζει». Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά βοηθώντας την ευελιξία ακόμα και μέσα στην πόλη, αλλά στο ταξίδι θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο, που θα έριχνε το επίπεδο θορύβου. Σε κάθε περίπτωση, το νέο μικρομεσαίο σεντάν της Peugeot παραμένει σταθερό ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα από πλάγιους ανέμους. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες και αν πιεστεί θα υποστρέψει φυσιολογικά και ελεγχόμενα, τη στιγμή που το στάνταρ ESP (μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας ασφαλούς σε κάθε περίπτωση οδικής συμπεριφοράς. Στα συν και το υδραυλικό τιμόνι (με ηλεκτρική υποβοήθηση) με την πληροφόρηση και την ακρίβειά του, όπως και τα φρένα που ικανοποιούν με την αίσθηση όχι όμως και τόσο με την απόδοσή τους, δείγμα της παρουσίας πίσω ταμπούρων και όχι δίσκων.

FORD E-TRANSIT
OPEL