Το τρίτης γενιάς Leon υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής εταιρείας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το τρίτης γενιάς Leon υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής εταιρείας.

Ώριμο οδηγικά

38.119 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2012)

Αν κάτι χαρακτήριζε οδηγικά τις προηγούμενες γενιές του Seat Leon, αυτό ήταν η σπορτίφ του αίσθηση. Αυτή συνεχίζει βέβαια να υφίσταται (ειδικά μάλιστα στην έκδοση FR), όμως πλέον το μικρομεσαίο της SEAT εμφανίζεται πολύ πιο ώριμο και ολοκληρωμένο. Χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου, την εξοικονόμηση του βάρους και το μακρύτερο μεταξόνιό του δείχνει πιο ανάλαφρο και πατάει γερά στο δρόμο, την ώρα που η ποιότητα κύλισης και η μόνωση στην καμπίνα έχουν αναβαθμιστεί καθιστώντας πιο άνετο ένα ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.


Καλή είναι η ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω θα εφοδιάζονται οι εκδόσεις άνω των 150 ίππων.

Καλή είναι η ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω θα εφοδιάζονται οι εκδόσεις άνω των 150 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σε κλειστό επαρχιακό δίκτυο τώρα και όταν το πιέσεις, το πλαίσιο είναι στιβαρό, τα περιθώρια πρόσφυσης μεγάλα, ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται η αίσθηση που σου παρέχουν τιμόνι και φρένα. Επιπλέον, το σύστημα SEAT Drive Profile έχει αισθητή διαφορά από mode σε mode γεγονός που επίσης είναι θετικό και το μόνο που ίσως θα θέλαμε, είναι να ρυθμίζεται με τον ίδιο διακόπτη (τώρα πρέπει να πατήσεις μια φορά τον διακόπτη στην κεντρική κονσόλα και στη συνέχεια να επιλέξεις από την οθόνη αφής).

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda