• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

15.000 αγωγές κατατέθηκαν ταυτόχρονα σε δικαστήριο της Γερμανίας, από κατόχους αυτοκινήτων Volkswagen.

Ο όγκος των εγγράφων είναι τέτοιος που η υπόθεση θα πάρει σίγουρα αρκετό χρόνο, μέχρι να εξεταστούν όλα τα χαρτιά.

15.000 κάτοχοι VW ζητούν τα λεφτά τους πίσω

Διαβάστηκε από 10391 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/11/2017

15.000 κάτοχοι VW ζητούν τα λεφτά τους πίσω. 15.000 αγωγές κατά της Volkswagen σε μία μέρα λόγω dieselgate. Δείτε τι διεκδικούν από τη Volkswagen.

 
Ένα πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε στα δικαστήρια του Μπράουνσβαϊγκ της Γερμανίας με 15.000 ανθρώπους να καταθέτουν ταυτόχρονα αγωγή κατά του Volkswagen Group, έχοντας σημαντικές αξιώσεις. Στόχος αυτού του πλήθους κατόχων VW είναι να τους επιστραφεί στο ακέραιο η χρηματική αξία του αυτοκινήτου ακόμα και αν χρειαστεί να το επιστρέψουν στην γερμανική εταιρεία. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε γύρω στα 360.000.000 ευρώ σε κόστος με τη μέση τιμή να υπολογίζεται κοντά στις 24.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο.

Σημειώνουμε πως δεν είναι μαζική αγωγή κατά της φίρμας, όπως έχουμε ακούσει να συμβαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες, μιας και αυτό δεν επιτρέπεται από το δικαστικό σύστημα της χώρας. Ωστόσο, επειδή και οι 15.000 αγωγές έχουν το ίδιο θέμα ενώθηκαν από τα γερμανικά δικαστήρια, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα χρονικά της χώρας.
 

Αξίζει να αναφέρουμε πως τα στοιχεία των εναγόντων μαζεύτηκαν σε ειδική ιστοσελίδα στο ίντερνετ προκειμένου να γίνει μαζικά η κίνηση, κάτι που όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες του θέματος ήταν εξαιρετικά εντυπωσιακό. Η υπόθεση θα πάρει σίγουρα αρκετό χρόνο, μιας και το δικαστήριο εξετάζει τα χαρτιά, ενώ τονίζουμε πως παράλληλα τρέχει και άλλη μια αγωγή εις βάρος του VW Group από πλευράς των μετόχων οι οποίοι ισχυρίζονται πως ενημερώθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση για το σκάνδαλο το 2015 και ζημιώθηκαν από την πτώση της τιμής στο χρηματιστήριο.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως ο δρόμος για την διεκδίκηση αποζημιώσεων από τους χιλιάδες κατόχους ντίζελ μοντέλων VW στην Ελλάδα έχει ανοίξει πλέον, μετά και την απόφαση του Ειρηνοδικείου της χώρας, που δικαίωσε δύο ιδιοκτήτες Polo ντίζελ, οι οποίοι προσέφυγαν στην ελληνική δικαιοσύνη.

 
  • Λογικος

    Ενα μεγαλο μπραβο στους πολιτες Γερμανους που με το να ξεφτιλιζουν μια δικη τους εταιρεια, δειχνουν ποσο ευαισθητοποιημενοι ειναι για το περιβαλλον και την υγεια τη δικη τους και των παιδιων τους! Το θεμα ειναι παρα πολυ σοβαρο διοτι εδω και δεκαετιες ρυπαινουν ξεδιαντροπα τον πλανητη επιβαρυνοντας αθροιστικα την ατμοσφαιρα και κατ' επεκταση την υγεια ΟΛΩΝ των ανθρωπων μακροπροθεσμα με εμμεσο και υπουλο τροπο αφου κανενας δεν μπορει να αποδειξει οτι επαθε καρκινο απο το γκρουπ!!! Και δεν ειναι μονο το γκρουπ αφου αποκαλυφθηκε οτι απο τη δεκαετια του 90 μεχρι τις μερες μας, ολες οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες συνεστησαν καρτελ προκειμενου να αναπτυξουν κοινες μεθοδολογιες για τις εκπομπες των οχηματων και για τις τιμες και αυτο ειναι που οδηγησε στην αποκαλυψη του dieselgate της VW! Και εδω ακομα καποιοι φορανε germanika gyalia... Απαραδεκτο!

      66
  • xatzixario

    Να γίνουν πιο πολλές οι αγωγές μπας και κλείσει ΚΑΙ η VW και όλο της το GROUP! Ακόμα μωρέ αγοράζεται γερμανικά αμάξια; ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!

      51
  • Λογικος

    @Simple 1) Το σκανδαλο δεν ειναι της VW αλλα ολων των γερμανικων εταιρειων απλα το γκρουπ θα πληρωσει το μαρμαρο, 2) Μην πετας την μπαλα στην εξεδρα συγκρινοντας ανομοια πραγματα. Το dieselgate ειναι απειρως πιο σοβαρο απο το σκανδαλο του χαλυβα της Kobe Steel. Η εν λογω εταιρεια προμηθευει εδω και 10 χρονια χαμηλοτερων προδιαγραφων μεταλλα οχι μονο στους Ιαπωνες αλλα και στην Daimler και στη Ford και σε αλλες εταιρειες κατασκευης πυραυλων, τρενων, κλπ. 3) Σιγουρα μπερδευτηκες (δεν θελω να πιστευω οτι λες ψεμματα) και ειπες για την Toyota αντι να γραψεις για την Kobe οτι παρουσιαζε ψευδη στοιχεια γιατι αυτο το εκανε η Kobe. H Toyota μαζι με τις Honda, Nissan και Mazda σε κοινη τους δηλωση στο Reuters, δηλωσαν οτι μετα απο επισταμενους ελεγχους, δεν προεκυψαν θεματα ασφαλειας στα αυτοκινητα για τα οποια ειχαν χρησιμοποιηθει πρωτες υλες απο την Kobe. Αρα αφου δεν υπαρχει θεμα στα αυτοκινητα, κουκουρουκου μανταλακια. Και ερχεσαι εσυ τωρα και μου συγκρινεις το Dieselgate το οποιο ειναι ΑΜΕΣΑ συνδεδεμενο με τις γερμανικες μαρκες γιατι ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΗΚΑΝ και ΗΘΕΛΑΝ να το κανουν απο κοινου με ενα σκανδαλο που ΔΕΝ το εκαναν ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ οι Ιαπωνες κατασκευαστες και που δεν ενεχει ουτε θεμα ασφαλειας για τους κατοχους ουτε κανει κακο στην υγεια;;; Φιλε μου περα απο την πλακα που κανουμε, οσο και να τους πηγαινεις τους Γερμανους εδω εχουν κανει χοντρο φαουλ και ολος ο πλανητης τους εβγαλε κοκκινη καρτα γιατι εχει να κανει με θεματα ηθικης απεναντι στους πελατες τους και στην παγκοσμια δημοσια υγεια! Και αυτο ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ γιατι αφορα και σενα και την οικογενεια σου αν δεν το εχεις καταλαβει μεχρι τωρα!

      38
  • Πειραιωτης

    Εχω την εντυπωση πως ερχεται πιο κοντα το λουκετο στην γνωστη διαχρονικα εταιρεια-απατη των γερμανων μετα απο αυτο....αντε να βλεπουμε τα γεγονοτα να τρεχουν!

      32
  • Nikosbuffon

    Που ειστε ρε γερμανοτσολιαδες χαθηκατε. Τουλάχιστον η Toyota πριν καποια χρονια πληρωσε για τα κολλημένα γκαζια το ψεμα που λέγεται vw group ακομα αχχ καημενα πρόβατα.

      26
  • Πάνος

    Το θεμα ειναι οτι ,εκτος απο εσας και μπραβο σας για αυτο,ουδεις αλλος το εχει αναδειξει εξ οσων γνωριζω.

      21
    • autotriti

      Απάντηση: Τα ερωτήματα και η απάντηση που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής για τις δύο προσφυγές που έχουν γίνει στη χώρα μας βρίσκονται εδώ

        6
  • Vasileios

    Πειραιώτη να είσαι βέβαιος οτι εαν πάει να συμβεί αυτό η διάσωση της VW θα έλθει με τεράστιες επιδοτήσεις απο χρήματα που πληρώνουμε όλοι εμείς στην "ελληνική κατα τα άλλα εφορία"...Αυτό θα γίνει δια μέσου Deutsche Bank που στην ουσία είναι μία ιδίων συμφερόντων εταιρεία με τη VW,SIEMENS,OSRAM,BOSH...και πολύ απλά παρουσιάζονται ως ανεξάρτητες εταιρείες προκειμένου να παρακάμπτουν τον ευρωπαικό απαγορευτικό νόμο Antitrust. Δηλαδή απο τη δανειοδότηση και επιδότηση της πτωχευμένης VW η τράπεζα θα δημιουργήσει ζημία που εσύ ο Ελληνας φορολογούμενος θα υποχρεωθείς να καλύψεις ως Ανακεφαλαιοποίησή της.Η κυβέρνησή μας θα φροντίσει για την πιστή εφαρμογή όλης της διαδικασίας αυτής,αγοράζοντας ομόλογα της Deutsche Bank...Να είσαι βέβαιος οτι όλα αυτά συμβαίνουν τώρα που μιλάμε,οπως και στο παρελθόν.Αυτές και άλλες πολλές τέτοιου τύπου ειναι οι ανεξάντλητες πηγές χρηματοδότησης των κραταιών γερμανικών εταιρειών που όλοι γνωρίζουμε,οπως και όλης της Γερμανίας μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο.

      6
  • Green Hell

    Ετσι οπως τα καταφερανε οι Γερμανοι καλα να παθουνε αλλα απο οτι εχω δει η κατασταση ειναι σαπια γενικα. Νταξ να κραζουμε τη volkswagen αλλα μη μενουμε μονο εκει! Εχουν μαζευτει τοσα συννεφα πανω απο το ντιζελ με τους ρυπους και τα λοιπα που ετσι οπως το βλεπω θα "βρεχει" καρεκλοποδαρα για πολλα χρονια και για πολυ κοσμο! Χρυσες δουλειες θα κανουν αυτοι με τις ομπρελες ;-)

      3
  • kapo

    Διάβασα το άρθρο σας, παραθέτω την επίσημη απάντηση της Volkswagen: Είμαστε σε επαφή με το εργοστάσιο και περιμένουμε να μας ενημερώσουν για το πως θα το χειριστούμε. Σχόλιο: Στην Γερμανία ίσως οι άνθρωποι βρουν το δίκιο τους. Εδώ στην Ελλάδα, χλωμό το βλέπο

      2
  • loukia

    ...προσωπικό μου θέμα, κ.τ.λ. είναι ... όταν κάποιος βρίσκεται στο γκρεμό να μην τον "ρίξω" ... Το ζήτημα είναι κυρίως γεωοικονομικό, άσχετα αν εμπεριέχει κοινωνικοιατρικές, κ.τ.λ. εκτάσεις... Δεν είναι ΜΟΝΟ η vw group που έχει αυτό το οποίο έχει.- Αν επιζητούμε ηθική, δικαιοσύνη και χριστότητα, σώφρων, κ.τ.λ. είναι να τιμωρηθούν και άλλοι, οι οποίοι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, άσχετα με το αν κρύβονται, συν άλλες μεθόδους που χρησιμοποιούν, πίσω από την vw.- Με αυτό που έγινε για την vw, να πληρώσουν και άλλοι περισσότερο για τα πλαστά στοιχεία των καυσαερίων, κ.τ.λ. που δίνουν στους αγοραστές τους και σε όλους τους υπολοίπους... , περισσότερο από την vw... και να είστε απολύτως βέβαιοι πως δεν είναι μόνο η vw.- Δεν είμαι η fan του vw group, όμως δεν επιθυμώ δίκες του στυλ ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ.-