Υπερτροφοδότηση και 160 ροπάτοι ίπποι από τον 1.800άρη κινητήρα του Skoda
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υπερτροφοδότηση και 160 ροπάτοι ίπποι από τον 1.800άρη κινητήρα του Skoda

Κινητήρες

(21/9/2009)

Την εικόνα του Scout ολοκληρώνει ένας από τους καλύτερους TSI, αυτός του 1,8 λίτρου με τους 160 ίππους, ο οποίος, για την περίσταση, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και είναι, πλέον, συμμορφωμένος με τις κοινοτικές νόρμες καυσαερίων Euro 5. Με 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. είναι γραμμικός και πολιτισμένος, απόλυτα συμμορφωμένος με το οικογενειακό πνεύμα του μοντέλου και ικανός για 8,4 δευτερόλεπτα επιτάχυνσης για το 0-100 και 211 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Και όλα αυτά ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα


Ο γνωστός 2λιτρος TFSI είναι ιδανικός για το Freetrack, προσφέροντας άφθονη ροπή και λειτουργώντας πολιτισμένα, αν και η κατανάλωση είναι «τσιμπημένη»

Ο γνωστός 2λιτρος TFSI είναι ιδανικός για το Freetrack, προσφέροντας άφθονη ροπή και λειτουργώντας πολιτισμένα, αν και η κατανάλωση είναι «τσιμπημένη»

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

7,8 λ./100 χλμ.
Το μοναδικό σύνολο βενζίνης του Freetrack είναι της γνωστής υπερτροφοδοτούμενης "οικογενείας" TFSI, με χωρητικότητα 2,0 λίτρων. Η ισχύς του φτάνει στους 211 ονομαστικούς ίππους και η ροπή στα 280 Nm από τις 1.700 σ.α.λ. Με το βάρος να βρίσκεται στα 1.570 κιλά, το εν λόγω μοτέρ κινεί παραπάνω από γρήγορα το Freetrack, επιταχύνοντάς το από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία είναι αρκετά αθόρυβη και γραμμική, με το 6άρι κιβώτιο DSG να αναδεικνύει και με το παραπάνω τα πλεονεκτήματα του μοτέρ.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN