¶νετο στην πόλη και στο ταξίδι αλλά με ψυχή από Focus σε διαδρομή με στροφές: το Fiesta στο δρόμο είναι ακόμη νεότατο!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

¶νετο στην πόλη και στο ταξίδι αλλά με ψυχή από Focus σε διαδρομή με στροφές: το Fiesta στο δρόμο είναι ακόμη νεότατο!

Ford Fiesta: Η έκτη γενιά έγινε ορόσημο της οδικής συμπεριφοράς

13.300 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2017)

Εννέα χρόνια πορείας έχουμε και εδώ. Το Ford Fiesta που κυκλοφορεί μέχρι και στις μέρες είναι ένα μοντέλο του 2008. Επιτυχία αν μη τι άλλο. Και αυτό δε θα μπορούσε να γίνει αν δεν υπήρχε και εδώ μια πολύ γερή σχεδιαστική βάση. Αυτή ήταν λοιπόν το πρωτότυπο Verve από τη Γενεύη της χρονιάς εκείνης, η απαρχή της φιλοσοφίας «Kinetic Design» που έθεσε μετά σε εφαρμογή η Ford. 

Όμορφο, είδικά όταν πρωτοβγήκε: το ταμπλό του Fiesta αρέσει αλλά θέλει εξοικείωση λειτουργικά.

Όμορφο, είδικά όταν πρωτοβγήκε: το ταμπλό του Fiesta αρέσει αλλά θέλει εξοικείωση λειτουργικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Εδώ φαίνεται νέο 
Το παρουσιαστικό του Fiesta είναι ένα από τα όπλα και δείγματα νεότητας για το μικρό Ford. Παραμένοντας ενεργό μέσα στο αισθητικό κομμάτι των απαιτήσεων της αγοράς, το Fiesta έχει κερδίσει ήδη τη μισή μάχη για να κερδίσει αγοραστές ακόμα και στο 2017. Ένα άλλο ποσοστό του στόχου του το πετυχάινει με την οδική συμπεριφορά. Εδώ το Fiesta αποδεικνύεται γνήσιο Ford με πολύ καλή θέση οδήγησης, ελαφρύ αλλά σαφές και ακριβές τιμόνι και όμορφη ανταλλαγή πληροφορίας από το πλαίσιο και την ανάρτηση. 
 
Εδώ δείχνει τα χρόνια του 
Το εσωτερικό είναι το στοιχείο το οποίο προδίδει το Fiesta σε ό,τι αφορά την ηλικία του. Τα υλικά ήταν εξΆαρχής μαλακά, αλλά έδειχναν να γερνούν σχετικά γρήγορα και παρΆόλο που βελτιώθηκαν μετά από κάποιες αναβαθμίσεις, συνεχίζουν να δείχνουν ότι θέλουν δουλίτσα. Το εσωτερικό πάντως συγκεντρώνει πυρά παραδοσιακά και για την κεντρική του κονσόλα η οποία είναι γεμάτη μπουτόν και ο έλεγχος των λειτουργιών είναι αρκετά περίπλοκος. Οι χώροι επίσης είναι αρκετά περιορισμένοι για το κεφάλι των πίσω αλλά και για το πορτ-μπαγκάζ. Και η οδική συμπεριφορά, όσο κι αν είναι highlight, δεν είναι άμεμπτη πάντως, αφού ο πίσω άξονας μαλακώνει και ταλαντώνεται όταν οι συνθήκες τον βυθίζουν έντονα. 
 
H προτεινόμενη έκδοση
Πλήθος εκδόσεων και εδώ, με πρωταγωνιστή πάλι ένα μοτέρ στο 1,0 λίτρο. Ο θρυλικός πια EcoBoost θα σας καλύψει άνετα στους 100 ίππους αν και οι 120 ίπποι είναι πρόκληση όπως φυσικά και το αξέχαστο ST, για όσους αντέχει η τσέπη τους. 
 
Το καινούριο 
Μεγάλες αλλαγές και εδώ: το νέο Fiesta άλλαξε τη φόρμα του, υιοθετήσε ένα πιο ήπιο προφίλ αλλά παρέχει πια περισσότερες επιλογές όπως την πολυτελή Vignale και την δραστήρια Active με στοιχεία από crossover. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green