Ο ισχυρός και ροπάτος κινητήρας προσδίδει γρήγορες επιδόσεις και τονίζει το δυναμισμό της Giulietta QV.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ισχυρός και ροπάτος κινητήρας προσδίδει γρήγορες επιδόσεις και τονίζει το δυναμισμό της Giulietta QV.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Κερδίζει σε απόδοση και επιδόσεις

41.232 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2014)

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1,75 λτ. της Alfa Romeo Giulietta QV χρησιμοποιεί όλη τη σύγχρονη τεχνολογία (άμεσο ψεκασμό, διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, τούρμπο) για να επιτύχει την υψηλότερη σχέση λίτρου ανά ίππων στην ιστορία της Alfa Romeo (137,8 PS/1,0 λτ.). Η ονομαστική του απόδοση ανέρχεται στους 240 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 300 Nm στις 1.850 σ.α.λ. (340 Nm στις 2.000 σ.α.λ. με επιλεγμένο το «Dynamic» στο Alfa D.N.A.). Καινούργιο στοιχείο του κινητήρα αυτού είναι και ο αποκλειστικός συνδυασμός του με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, 6άρι Alfa TCT κιβώτιο, που πλέον διαθέτει και λειτουργία Launch Control
Στην πράξη, το νέο μοτέρ δίνει στη Giulietta QV έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα από κάθε άλλη φορά, παρέχοντας αρκετή δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του, την ίδια στιγμή που ο ήχος που φθάνει στο εσωτερικό, «βαρύς» και μπάσος, φροντίζει για την ηχητική απόλαυση των επιβατών. Βελτιωμένες σε σχέση με πριν είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί πλέον ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο λιγότερο για να επιτευχθεί (6,3 δλ., έναντι 7,3 δλ.). Όσον αφορά στο κιβώτιο, εδώ υπάρχουν πολλά παράπονα κυρίως για την αυτόματη λειτουργία του, η οποία, στην προσπάθεια για διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα, συχνά μπερδεύει παρά υποβοηθά τον οδηγό, ενώ λείπουν και κάποια χαρακτηριστικά που θα βοηθούσαν στη σπορτίφ οδήγηση (π.χ. δεν κρατά τη σχέση στον κόφτη στο «Dynammic»). 
Έχει πάντως και επιλογή για manual λειτουργία με paddles στο τιμόνι, που είναι πολύ καλύτερη και άμεση, ωστόσο και πάλι το συνολικό αποτέλεσμα δεν φθάνει τους κορυφαίους του είδους.


Αποκλειστική επιλογή, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT, ικανοποιεί περισσότερο στη manual λειτουργία του και όχι στην αυτόματη.

Αποκλειστική επιλογή, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT, ικανοποιεί περισσότερο στη manual λειτουργία του και όχι στην αυτόματη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda