" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το υβριδικό σύστημα του Yaris παραμένει χωρίς αλλαγές στο ανανεωμένο μοντέλο, διαθέτοντας ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. και έναν compact ηλεκτροκινητήρα.

Το σύστημα Toyota HSD

Διαβάστηκε από 76253 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/10/2014

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Yaris βασίζεται πάνω σε αυτό των Toyota Auris Hybrid και Prius, είναι όμως μικρότερο σε διαστάσεις, για να μπορέσει να τοποθετηθεί στο αντίστοιχα μικρότερων διαστάσεων Yaris. Αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων κύκλου ¶τκινσον (50 χλστ. πιο κοντός και 17 κιλά ελαφρύτερος από τον 1,8 των Auris/Prius) και έναν εξαιρετικά compact ηλεκτροκινητήρα. Η ροπή (συνδυαστικά ή και μη), στέλνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT, με μια ουσιαστικά προεπιλεγμένη σχέση, ενώ η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου μικρής σχετικά χωρητικότητας. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρή όμως απόσταση, με την ενέργεια να ανακτάται τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου.

Tags: TOYOTA YARIS