Δυνατός, πολιτισμένος και οικονομικός. Τι άλλο να ζητήσεις από τον 3κύλινδρο 1,2 PureTech των 110 ίππων;
Kινητήρας: 3κύλινδρο θαύμα!
40.424 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2017)
Ο βραβευμένος 1,2 PureTech στην turbo εκδοχή του διαθέτει άμεσο ψεκασμό καυσίμου και είναι εξαιρετικός, τόσο σε απόδοση (110 άλογα και 205 Nm ροπής), όσο και σε λειτουργία. Τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή τουλάχιστον υστέρηση απόκρισης (turbo lag), δεν εμφανίζει δυσάρεστους κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα κινητήρα 1,2 λτ; Οι επιδόσεις δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι άκρως ικανοποιητικές (0-100 σε 9,9 δλ και τελική 188 χλμ./ώρα) και το κυριότερο η κατανάλωση δεν σε αγχώνει: Μπορεί η Citroen να ανακοινώνει 4,6 λτ./100 χλμ. και στην πράξη η μέση κατανάλωση να είναι 6,2 λτ./100 χλμ., ωστόσο η τιμή είναι λογική. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 103 γρ./χλμ. Θα θέλαμε πάντως μια 6η σχέση στο κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα και την σχετικά μακριά κλιμάκωση.
Ένα μεγάλο μπράβο στη CITROEN γιατί έφτιαξε ένα πολύ όμορφο, ποιοτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο το οποίο μαζί με το νέο MICRA νομίζω πως είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Δεν το εχω κάνει test drive, στατικό σε έκθεση παρατήρησα τα εξεις: Στα θετικά, το εξαιρετικό design, ο πλούσιος εξοπλισμός και τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Η λίστα των αρνητικών είναι λίγο μεγαλύτερη...1)κατασκευαστικες ατέλειες(πχ εκεί που διπλώνουν υφάσματα στα καθίσματα ζαρώματα).2) πίσω από του οδηγού(εγώ 1.82) άνδρας αντιστοίχων διαστάσεων δεν κάθεται(πχ στο IGNIS κάθεται).3) Επιεικώς απαράδεκτος επιλογέας ταχυτήτων, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ....ΕΛΕΟΣ...ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 2017???!!??!?
Ένα μεγάλο μπράβο στη CITROEN γιατί έφτιαξε ένα πολύ όμορφο, ποιοτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο το οποίο μαζί με το νέο MICRA νομίζω πως είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Το βρίσκω αδιάφορο έως άσχημο. Κουτί στρογγυλεμένο. Όσο για την ποιότητα διατηρώ επιφυλάξεις...
Δεν το εχω κάνει test drive, στατικό σε έκθεση παρατήρησα τα εξεις: Στα θετικά, το εξαιρετικό design, ο πλούσιος εξοπλισμός και τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Η λίστα των αρνητικών είναι λίγο μεγαλύτερη...1)κατασκευαστικες ατέλειες(πχ εκεί που διπλώνουν υφάσματα στα καθίσματα ζαρώματα).2) πίσω από του οδηγού(εγώ 1.82) άνδρας αντιστοίχων διαστάσεων δεν κάθεται(πχ στο IGNIS κάθεται).3) Επιεικώς απαράδεκτος επιλογέας ταχυτήτων, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ....ΕΛΕΟΣ...ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 2017???!!??!?