Η κορυφαία έκδοση του Citroen C3 συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.
Στο δρόμο: Ανετο & ευχάριστο στην οδήγηση
40.491 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2017)
Tο μπρίο και η σβελτάδα έχουν κάνει ακόμη πιο ευχάριστη την οδήγηση του C3, χωρίς θυσίες στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, που είχαμε παρατηρήσει στις λιγότερο δυνατές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Το κορυφαίο C3 αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Θυμίζουμε πως το νέο Citroen C3 έχει δανειστεί την πλατφόρμα PF1 του ομίλου PSA με τη Citroen ωστόσο να κάνει τις δικές της επεμβάσεις και βελτιώσεις. Η ευχάριστη γεύση που αφήνει το C3 μεταφέρεται και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει «δέσει» αρμονικά με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων. Ακόμη και υπό πίεση λοιπόν, το C3 στρίβει ουδέτερα και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του, προσφέροντάς του και πολύ καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης, ενώ τα φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων.
Ένα μεγάλο μπράβο στη CITROEN γιατί έφτιαξε ένα πολύ όμορφο, ποιοτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο το οποίο μαζί με το νέο MICRA νομίζω πως είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Δεν το εχω κάνει test drive, στατικό σε έκθεση παρατήρησα τα εξεις: Στα θετικά, το εξαιρετικό design, ο πλούσιος εξοπλισμός και τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Η λίστα των αρνητικών είναι λίγο μεγαλύτερη...1)κατασκευαστικες ατέλειες(πχ εκεί που διπλώνουν υφάσματα στα καθίσματα ζαρώματα).2) πίσω από του οδηγού(εγώ 1.82) άνδρας αντιστοίχων διαστάσεων δεν κάθεται(πχ στο IGNIS κάθεται).3) Επιεικώς απαράδεκτος επιλογέας ταχυτήτων, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ....ΕΛΕΟΣ...ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 2017???!!??!?
Ένα μεγάλο μπράβο στη CITROEN γιατί έφτιαξε ένα πολύ όμορφο, ποιοτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο το οποίο μαζί με το νέο MICRA νομίζω πως είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Το βρίσκω αδιάφορο έως άσχημο. Κουτί στρογγυλεμένο. Όσο για την ποιότητα διατηρώ επιφυλάξεις...
Δεν το εχω κάνει test drive, στατικό σε έκθεση παρατήρησα τα εξεις: Στα θετικά, το εξαιρετικό design, ο πλούσιος εξοπλισμός και τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Η λίστα των αρνητικών είναι λίγο μεγαλύτερη...1)κατασκευαστικες ατέλειες(πχ εκεί που διπλώνουν υφάσματα στα καθίσματα ζαρώματα).2) πίσω από του οδηγού(εγώ 1.82) άνδρας αντιστοίχων διαστάσεων δεν κάθεται(πχ στο IGNIS κάθεται).3) Επιεικώς απαράδεκτος επιλογέας ταχυτήτων, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ....ΕΛΕΟΣ...ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 2017???!!??!?