Ο 1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας του Citroen C3 τραβάει καλά και είναι οικονομικός, ενώ με τη βοήθεια του AdBlue εξουδετερώνει τα καρκινογόνα ΝΟx.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας του Citroen C3 τραβάει καλά και είναι οικονομικός, ενώ με τη βοήθεια του AdBlue εξουδετερώνει τα καρκινογόνα ΝΟx.

Κινητήρες: «Νεύρο» από τα 500 & smart

22.087 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2017)

Μπορεί τα 75 άλογα του C3 να «φαίνονται» λίγα στα χαρτιά, στην πράξη όμως ο 1,6 BlueHDi κινητήρας με τα 233 Nm ροπής του δείχνει πιο δυνατός παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Στο πεδίο των επιδόσεων ωστόσο, η χαμηλή ισχύς του δεν κρύβεται, κυρίως σε ότι αφορά τις επιδόσεις του από στάση. Στα θετικά του συγκαταλέγεται η πολιτισμένη του λειτουργία. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει καλή αίσθηση και θετικό κούμπωμα, ενώ η κλιμάκωσή του είναι αραιή προς όφελος της κατανάλωσης, η μέση τιμή της οποίας δεν ξεπερνά τα 5,0 λτ./100 χλμ. Να σημειώσουμε πως το C3 είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας που διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με AdBlue για εξουδετέρωση των καρκινογόνων NOx.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ο 2κύλινδρος TwinAir βενζινοκινητήρας του Fiat 500 δείχνει τσαγανό, αρκεί να τον «δουλεύεις» πάνω από τις 2.000-2.500 σ.α.λ., όπου όμως εμφανίζει κάποιους κραδασμούς, χαρακτηριστικό ήχο και τσιμπημένη κατανάλωση. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τις επιδόσεις να είναι «ζωντανές» και η εναλλαγή σχέσεων απροβλημάτιστη. Η μέση πραγματική κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν 5,6 λτ./100 χλμ. και το καλό είναι πως δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 90 γρ./χλμ.).
 
Ο 900άρης 3κύλινδρος turbo κινητήρας του smart είναι καταγωγής Renault και ξεχωρίζει για την γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα απόδοση των 90 ίππων και των 135 Nm ροπής. Είναι τοποθετημένος πίσω και κινεί τους αντίστοιχους τροχούς, εμφανίζοντας καλό τράβηγμα από χαμηλά. Συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων προσφέροντας σβέλτες επιδόσεις και επιπλέον ευελιξία στην πόλη. Το κιβώτιο λειτουργεί πολιτισμένα και γρήγορα, βοηθώντας και την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας δεν ξεπέρασε τα 5,2 λτ./100 χλμ).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda