Κάτω από το μεγάλο καπό της M2 βρίσκεται ο αλουμινένιος 3λιτρος straight-six κινητήρας που γνωρίζουμε από τις Μ3 και Μ4.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το μεγάλο καπό της M2 βρίσκεται ο αλουμινένιος 3λιτρος straight-six κινητήρας που γνωρίζουμε από τις Μ3 και Μ4.

Κινητήρας: Γεμίζει το μάτι…και το δρόμο

31.338 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2018)

Από τις Μ3/Μ4 ο κινητήρας, με πιο «ήπια» απόδοση

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κάτω από το μεγάλο καπό της M2 έχει «φωλιάσει» ο αλουμινένιος 3λιτρος straight-six κινητήρας που γνωρίζουμε από τις Μ3 και Μ4. Αυτός ο TwinPower Turbo κινητήρας δανείζεται όλα τα high tech στοιχεία των μεγαλύτερων αυτών «Μ» μοντέλων όπως είναι το σύστημα ψύξης/λίπανσης, το σύστημα μεταβαλλόμενου ελέγχου των βαλβίδων (Valvetronic) και το Double Vanos για τον χρονισμό των εκκεντροφόρων, ωστόσο έχει και μια ουσιαστική διαφορά. Εδώ συναντούμε μονό turbo τεχνολογίας twin-scroll με αποτέλεσμα να «πέφτει» η απόδοσή του στους 370 ίππους και στα 465 Nm ροπής, ωστόσο αυτό εξασφαλίζει καλύτερη ροή των καυσαερίων με αποτέλεσμα να δουλεύει καλύτερα σε πιο χαμηλές στροφές περιστροφής. Από τις 1.400 σ.α.λ. κι όλας, αυτό το μοτέρ δείχνει τα «δόντια» του ενώ σε κατάσταση overboost με πίεση υπερπλήρωσης τουρμπίνας τα 2,1 bar, η ροπή του ανεβαίνει στα 500 Nm τα οποία μάλιστα παραμένουν σταθερά μέχρι και τις 4.750 σ.α.λ..

Καθίσταται σαφές λοιπόν ότι παρά την μικρότερη ισχύ του, ο 3λιτρος αυτός κινητήρας μόνον «φτωχός συγγενής» δεν είναι, με τις επιδόσεις του να είναι εξαιρετικές και να συνάδουν φυσικά με τον εκρηκτικό χαρακτήρα της Μ2. Σε αυτό συντελεί με τη σειρά του και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT της BMW με τις 7 σχέσεις και την εξαιρετική του λειτουργία σε κάθε επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης (Driving Experience Control), ενώ φυσικά προσφέρει και πλήρη χειροκίνητο έλεγχο και λειτουργία launch control για να μπορέσει ο οδηγός να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,7 δλ.. Ένα τέτοιο διαμάντι όπως είναι λογικό έχει και το ανάλογο τίμημα που μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση σε συνθήκες πίεσης. Μια ρεαλιστική μέση τιμή ανέρχεται στα 13,2 λτ./100 χλμ. ενώ το μικρό ρεζερβουάρ σε συνδυασμό με αυτή την κατανάλωση, οδηγούν σε συχνές επισκέψεις στο βενζινάδικο. Κερασάκι στην τούρτα αποτελούν φυσικά οι κλαγγές των 4 απολήξεων που γεμίζουν με μελωδία την καμπίνα και που σου φτιάχνουν την διάθεση κάθε φορά που πατάς το γκάζι. Δεν είναι άλλωστε σύνηθες να σου «λέει» καλημέρα με το ρελαντί του ένα αυτοκίνητο και να σε κάνει να χαμογελάς πριν καλά καλά ξεκινήσει η μέρα σου…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green