Η ανάρτηση είναι σφιχτή, κάτι που ενοχλεί μόνο σε έντονες και διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανάρτηση είναι σφιχτή, κάτι που ενοχλεί μόνο σε έντονες και διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες.

Στο δρόμο: Μοναδική…

31.340 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2018)

Η BMW M2 ως γνήσιο τέκνο της οικογένειας των Μ μοντέλων της BMW καταφέρνει να σε κερδίσει ολοκληρωτικά με την οδική της συμπεριφορά, σε κάθε περίπτωση. Από τις απλές μετακινήσεις μέχρι και τις πιο «ειδικές», ο τρόπος που πατάει στο δρόμο και το πώς «αντιδρά» στα θέλω σου ανά περίσταση είναι εξωπραγματικός για αυτοκίνητο αυτής της κλίμακας τιμής. Αδιαμφισβήτητα η M2 έχει χαρακτήρα που συναρπάζει και αυτό επιτεύχθηκε αρχικά από την ενίσχυση της πλατφόρμας της Σειράς 2, τα φαρδιά μετατρόχια και το τέλειο ζύγισμα για άλλη μια φορά σε BMW M μοντέλο, που παρά το αυξημένο σχετικά βάρος του συνολικά (1.570 κιλά) δεν χαλάει την τελική γεύση. Η αλουμινένια ανάρτηση προέρχεται αυτούσια από τις Μ3 και Μ4 με γόνατα εμπρός και διπλούς συνδέσμους πάνω στο ενισχυμένο υποπλαίσιο, ενώ πίσω συναντούμε την σοφιστικέ διάταξη με 5 συνδέσμους και «βιδωμένο» στο αμάξωμα νέο υποπλαίσιο. 

Κατά τα άλλα δεν κοπανάει και διαθέτει και ικανοποιητική διαδρομή συμβάλλοντας και μέσω ρύθμισης στην ευχάριστη οδική συμπεριφορά της Μ2.

Κατά τα άλλα δεν κοπανάει και διαθέτει και ικανοποιητική διαδρομή συμβάλλοντας και μέσω ρύθμισης στην ευχάριστη οδική συμπεριφορά της Μ2.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η ισχύς «περνάει» από τον κεντρικό άξονα στους πίσω τροχούς και μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού (Active M differential) καταλήγει στον κάθε έναν τροχό σε ποσοστό που μπορεί μεταβλητά να φτάσει ακόμα και το 100%. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την σφιχτή σε κάθε περίπτωση αλλά όχι σκληρή ανάρτηση διαμορφώνουν τον καθαρόαιμα σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα της Μ2. 

Η συμπεριφορά της είναι καθηλωτική όταν αρχίζουν οι στροφές, με όλο τον μηχανολογικό της «εξοπλισμό» να φροντίζει να σε ικανοποιεί στο μέγιστο βαθμό. Από την άμεση απόκριση του ισχυρού κινητήρα και του εκπληκτικού στην γρήγορη οδήγηση κιβωτίου, του συστήματος παραμετροποίησης (Driving Experience Control) με ρυθμίσεις για άνεση (comfort) και σπορ χαρακτήρα (sport και sport+) και όλων των άλλων στοιχείων, η Μ2 αποκτά μια αξιομνημόνευτα ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά για πισωκίνητη κατασκευή με 370 άλογα. 

Στην σβέλτη οδήγηση είναι σταθερή και παρά τις μικρές της κλίσεις παραμένει ακλόνητη, ενώ σε οριακές καταστάσεις δείχνει να έχει μια ελαφρώς υποστροφική συμπεριφορά επιβεβαιώνοντας την πολύ καλή αρχιτεκτονική της ανάρτησης. Αυτή η τάση ωστόσο προειδοποιεί τον μυημένο για να εκμεταλλευτεί τους 370 ίππους και την πισωκίνητη μετάδοση, ώστε να ισορροπήσει και να στρίψει πραγματικά γρήγορα.

Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και με το σύστημα ευστάθειας απενεργοποιημένο, το ακριβές και άμεσο σύστημα διεύθυνσης και το εξαιρετικό μπροστινό σύστημα σε συνδυασμό με την ισχύ της Μ2, οδηγούν σε εντυπωσιακές αλλά και πλήρως ελεγχόμενες γωνίες του αμαξώματός της. Τα τετραπίστονα εμπρός και διπίστονα πίσω φρένα με τους μεγάλους δίσκους, συμπληρώνουν το σκληροπυρηνικό της προφίλ όντας ανθεκτικά και ιδιαιτέρως αποτελεσματικά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green