Ζωντανός, αλλά και λαίμαργος ο κινητήρας, που αποδίδει 182 ίππους για την περίσταση. Το κλασικό αυτόματο κιβώτιο, δείχνει να υστερεί.

Ζωντανός, αλλά και λαίμαργος ο κινητήρας, που αποδίδει 182 ίππους για την περίσταση. Το κλασικό αυτόματο κιβώτιο, δείχνει να υστερεί.

Κινητήρας - Επιδόσεις

34.300 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2013)

Ο άμεσου ψεκασμού, τούρμπο, 1.6 EcoBoost στο τετρακίνητο Kuga αποδίδει 182 ίππους (150 στο δικίνητο), αλλά η ροπή παραμένει στα 240 Nm από 1.600 – 4.000 σ.α.λ. Σημασία πάντως έχει πως, αυτή η έκδοση του Kuga συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και όχι με το διπλού συμπλέκτη PowerShift.

Ελαστικός και δυνατός από χαμηλά, μπορεί να μετακινήσει σβέλτα τα 1.682 κιλά του Kuga απόλυτα ικανοποιητικά. Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 200 χλμ./ώρα. Οι ρεπρίζ θα ήταν καλύτερες, αν το κιβώτιο έκανε γρηγορότερες αλλαγές και πιο άμεσο kick-down, αλλά σε κάθε περίπτωση το ανέβασμα σχέσεων γίνεται ομαλά. Υπάρχει και δυνατότητα για «σειριακές» αλλαγές, με ειδικό διακόπτη που βρίσκεται αριστερά πάνω στη λαβή του επιλογέα.

Το πρόβλημα πάντως του συνόλου είναι η αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες (7,7 λτ./100 χλμ. στα χαρτιά), μιας και με κανονική οδήγηση πλησιάζει τα 12 λτ./100 χλμ. Επίσης τα 179 γρ. CO2/ χλμ. φυσικά όχι μόνο δεν επιτρέπουν την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο, αλλά και επιβάλλουν υψηλά τέλη, που φτάνουν στα 402,75 ευρώ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green