Σκουρόχρωμος διάκοσμος και φτωχά γραφικά για την κεντρική οθόνη, αλλά αψεγάδιαστη ποιότητα και γεροδεμένη κατασκευή στην καμπίνα επιβατών, που διαθέτει τις απαραίτητες  σπορ πινελιές.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σκουρόχρωμος διάκοσμος και φτωχά γραφικά για την κεντρική οθόνη, αλλά αψεγάδιαστη ποιότητα και γεροδεμένη κατασκευή στην καμπίνα επιβατών, που διαθέτει τις απαραίτητες σπορ πινελιές.

Εσωτερικό: Σπορ διάθεση με liftback πρακτικότητα

91.113 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2019)

Το ταμπλό δε διαφέρει σε σχέση με αυτό της χάτσμπακ έκδοσης προβάλλοντας ιδιαίτερα ποιοτική αίσθηση και έναν σπορ διάκοσμο, τον οποίο τονίζουν τα μπάκετ καθίσματα με το λογότυπο N και το όμορφο τριάκτινο τιμόνι που ενσωματώνει τα μπουτόν για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης (αριστερό για τα Eco, Sport και Normal και δεξιά για το «N»). Οι χώροι παραμένουν επαρκείς για 4 επιβάτες με τους πίσω να χρειάζεται να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις μόνο για τον «αέρα» στα κεφάλια τους λόγω της χαμηλής οροφής. Από την άλλη, το πορτ μπαγκάζ είναι μεγάλο με 450 λτ και πρακτικό liftback άνοιγμα της πίσω πόρτας, ωστόσο το μοντέλο της δοκιμής έφερε την έξτρα μπάρα που βελτιώνει την ακαμψία κατά 6% με θυσία όμως 14 λτ. αποσκευών.

Κοντές διαδρομές και θετικό κούμπωμα σε κάθε περίπτωση παρουσιάζει ο όμορφος επιλογέας του  6τάχυτου κιβωτίου.

Κοντές διαδρομές και θετικό κούμπωμα σε κάθε περίπτωση παρουσιάζει ο όμορφος επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
citroen