Ακόμη και σε διαδοχικές αλλαγές πορείας, η 530e δεν κάνει την αυτοκυριαρχία της και κυρίως δεν κρύβει τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα
Στο δρόμο: Έχει τον τρόπο να σε συναρπάζει
24.851 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2017)
Η 530e κυλά στον δρόμο με έναν ίδιαίτερο, μοναδικό τρόπο, είτε πηγαίνοντας στη δουλειά με χαλαρή οδήγηση και πλήρη εκμετάλλευση της ηλεκτρικής αυτονομίας, είτε πατώντας βαθιά το γκάζι παίρνοντας τα μέγιστα από το υβριδικό σύστημα. Η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, η ανάρτηση «σιδερώνει» κάθε ανωμαλία και κυρίως διαχειρίζεται σωστά το αυξημένο βάρος: Υπάρχει ευρεία χρήση αλουμινίου στα πάνελ του αμαξώματος, την οροφή και το καπό, αλλά και πάλι η 530e ζυγίζει σχεδόν 1.800 κιλά λόγω των μπαταριών. Ευτυχώς τα παραπανίσια κιλά δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα την συμπεριφορά, που παραμένει ουδέτερη κατά κανόνα. Μόνο ένα μικρό τίμημα σε άνεση (συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις) παρατηρείς μιας και η ανάρτηση έχει σφίξει λίγο. Ακόμη και σε διαδοχικές αλλαγές πορείας, η 530e δεν κάνει την αυτοκυριαρχία της και κυρίως δεν κρύβει τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα. Αντίθετα αυτός τονίζεται από το ακριβές και πειστικό τιμόνι, τα εξαιρετικά φρένα, το φανταστικό πλαίσιο και την «ζυγισμένη» οδική συμπεριφορά. Ακόμη και το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης του μοντέλου της δοκιμής μας άφησε άριστες εντυπώσεις μιας και διατηρεί ασφαλή απόσταση, επιταχύνει, φρενάρει και να παραμένει στη λωρίδα με ταχύτητες μεταξύ 0 – 210 χλμ./ώρα αρκεί να έχεις τα χέρια πάνω στο τιμόνι για λόγους ασφαλείας.
Το τι κατανάλωση θα έχει ο καθένας εξαρτάται σε µεγάλο βαθµό από τις καθηµερινές µετακινήσεις του και ποιο µέρος απΆ αυτές µπορεί να καλυφθεί µε την ηλεκτροκίνηση.
Αυτός που θα αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα δώσει εφάπαξ και μόνο για ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας που θα έδινε ένα 1400cc για περίπου 60 χρόνια. Δεν αρκεί αυτό;
Αμιγώς ηλεκτρικά , άρα σχεδόν ανεξοδα, μπορεί να κινείται μόνο για 42 χλμ. Ακουγονται λίγα , αν και για τις καθημερινές μικρομετακινήσεις εντος πόλης συνηθως αρκούν. Εχουν να γίνουν πολλά ακόμη για την ηλεκτρικη αυτονομία .
H bmw distase polu na kanei kati prwtoporiako (opws me thn E60) sxediastika eksw kai eidika mesa. Auto to eswteriko exei kourasei. Se auth thn kathgoria h apoluth epilogh einai h E class kai good all around to A6. Kai eidika an to kainourio A6 pou bgainei se ligo kairo akolou8hsei ta xnaria tou A7 tote akomh xeirotera gia thn 5ara.
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας? Ποιός πληρώνει τελικά φόρους σε αυτή την αποικία? Μόνο τα σαράβαλα 1400αράκια αξίας 5.000 που είναι η πλειοψηφία?
Αυτός που θα αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα δώσει εφάπαξ και μόνο για ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας που θα έδινε ένα 1400cc για περίπου 60 χρόνια. Δεν αρκεί αυτό;
Η ε..η εψιλον καταρχην εχει ενα απαισιο συστημα ενημερωσης γιαυτο και το αλλαζει. Αν το α6 ειναι καλυτερο απο τη 5αρα και την εψιλον...ειδωμεν.
Αμιγώς ηλεκτρικά , άρα σχεδόν ανεξοδα, μπορεί να κινείται μόνο για 42 χλμ. Ακουγονται λίγα , αν και για τις καθημερινές μικρομετακινήσεις εντος πόλης συνηθως αρκούν. Εχουν να γίνουν πολλά ακόμη για την ηλεκτρικη αυτονομία .
H bmw distase polu na kanei kati prwtoporiako (opws me thn E60) sxediastika eksw kai eidika mesa. Auto to eswteriko exei kourasei. Se auth thn kathgoria h apoluth epilogh einai h E class kai good all around to A6. Kai eidika an to kainourio A6 pou bgainei se ligo kairo akolou8hsei ta xnaria tou A7 tote akomh xeirotera gia thn 5ara.