• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας κάθε GT-R κατασκευάζεται στο χέρι από έναν εκ των 4 Takumi. Τους «γκουρού» τεχνίτες της εταιρείας που εκτός από τις γνώσεις και τα χέρια τους, βάζουν ακόμα την καρδιά και την ψυχή τους σε κάθε έναν από τους VR38DETT που κατασκευάζουν. Είμαστε σίγουροι πως αν «σπάσει» κάποιο μοτέρ, θα ακολουθήσει χαρακίρι…

Απίστευτη δύναμη από το μοτέρ, το μυστικό της επιτυχίας η μετάδοση…

Διαβάστηκε από 50221 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2019
 

Κάτω από το θηριώδες εμπρός καπό του GT-R ζει και βασιλεύει ο 3,8 λίτρων 6κύλινδρος κινητήρας VR38DETT της Nissan. Ένα τεχνολογικό διαμάντι που κατασκευάζεται από την αρχή «στο χέρι» από κάθε έναν από τους 4 τεχνίτες Takumi της Nissan. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει στην τελευταία του εκδοχή 570 ίππους υιοθετώντας τεχνολογία από την έκδοση Nismo όπως το αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου της ανάφλεξης και του χρονισμού, της αύξησης της πίεσης των δύο υπερσυμπιεστών της IHI και του βελτιωμένου συστήματος εισαγωγής-εξαγωγής. Οι επιδόσεις βελτιώθηκαν έτσι, με το GT-R βάρους 1.752 κιλών (χωρίς οδηγό) να χρειάζεται μόλις 3,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα από στάση και ακόμα καλύτερες τιμές ρεπρίζ. Η τελική παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή στα 315 χλμ./ώρα. Πώς μεταφράζονται αυτά τα νούμερα στην πράξη όμως;

Για αρχή να πούμε πως σε συνδυασμό με το εξαιρετικά γρήγορο και ανθεκτικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με αυτόματη και πλήρη χειροκίνητη λειτουργία που βρίσκεται στο πίσω μέρος σε διάταξη transaxle και το σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS, η «κλοτσιά» στην εκκίνηση με το launch control είναι συγκλονιστική. Και μετά όμως η δύναμη είναι τόσο ωμή που είναι αδύνατον να διατηρήσεις το πόδι σου στο γκάζι για παραπάνω από ελάχιστα δλ.. Ο ήχος από τις 4 μπούκες τιτανίου έρχεται να συμπληρώσει τον άγριο χαρακτήρα του Ιαπωνικού θηρίου, γεμίζοντας ευχάριστα την καμπίνα και τρομάζοντας ενίοτε τους εξωτερικούς παρατηρητές, με τον οδηγό να τρομάζει αντίστοιχα με τις τιμές κατανάλωσης που «διαβάζει» και την «ραγδαία» πτώση της σχετικής βελόνας σε κάθε πάτημα του γκαζιού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »