Τις καλύτερες εντυπώσεις αφήνει η έκδοση των 160 ίππων, τόσο όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση, όσο και αναφορικά με τη συμπεριφορά του πίσω μέρους. Το τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερη πληροφόρηση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τις καλύτερες εντυπώσεις αφήνει η έκδοση των 160 ίππων, τόσο όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση, όσο και αναφορικά με τη συμπεριφορά του πίσω μέρους. Το τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερη πληροφόρηση.

Στο δρόμο: Πιο άνετο από όσο περιμένεις

97.247 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2017)

Δεν ξέρουμε αν είναι ο σύνδεσμος Watt στην πίσω ανάρτηση που είναι διαθέσιμος μόνο σε αυτήν την έκδοση του μικρομεσαίου της Opel, όμως στο δρόμο το Astra της δοκιμής μας άρεσε περισσότερο από τα υπόλοιπα που έχουμε δοκιμάσει. Το bound – rebound της ανάρτησης δούλευε σωστά ακόμη και όταν περνάγαμε με φόρα πάνω από πλακόστρωτα σαμαράκια, ενώ στους πιο γρήγορους ρυθμούς τα όρια της πρόσφυσης ήταν υψηλά και οι κλίσεις αν και υπαρκτές, όχι τονισμένες. Εκεί, το μόνο που μας έλειψε ήταν η πληροφόρηση από το τιμόνι, το οποίο κατά τα άλλα είναι ακριβές και άμεσο. Από εκεί και έπειτα, και αυτό το Astra δείχνει ελαφρύ στο δρόμο και γεροδεμένο, διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης, ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα όταν κινείσαι στην εθνική είναι περιορισμένος, οι κραδασμοί επίσης ελάχιστοι, ενώ πολύ καλά είναι τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.). Η ουσία δηλαδή είναι πως πίσω από το τιμόνι και αυτού του Opel Astra αισθάνεσαι φιλικά και άνετα, ακόμη και αν οδηγείς γρήγορα. Και αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
citroen